Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-17
Białystok: Promocja Miasta Białystok podczas XI SuperFinału PLFA w dniu 16.07.2016 r.
Numer ogłoszenia: 27737 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65 , strona internetowa www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Białystok podczas XI SuperFinału PLFA w dniu 16.07.2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na Promocji Miasta Białystok poprzez ekspozycję logo Wschodzący Białystok podczas XI SuperFinału Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego, który odbędzie się w dniu 16.07.2016 r. w Białymstoku. 2. Usługa, o której mowa w pkt.1 obejmuje następujący zakres czynności promocyjnych Miasta Białegostoku: 1) przyznanie Miastu Białystok tytułu partnera XI SuperFinału i umieszczaniu nazwy Białystok w pełnej nazwie XI SuperFinału; 2) umieszczenie logo Wschodzący Białystok we wszystkich materiałach i publikacjach wydawanych przy organizacji XI SuperFinału np.: plakaty, ulotki, bilety, zaproszenia oraz we wszystkich wydawanych materiałach reklamowych związanych z XI SuperFinałem; 3) umieszczenie logo Wschodzący Białystok na rękawie koszulek (nie mniejsze niż 6 cm), w które będą ubrani wolontariusze obsługujący XI SuperFinał; 4)umieszczenie logo Wschodzący Białystok oraz napisu Prezydent Miasta Białegostoku, na statuetce, która zostanie wręczona wyróżnionemu zawodnikowi XI SuperFinału za najbardziej spektakularną akcję; 5) umieszczenie logo Wschodzący Białystok w minimum 20, 15-sekundowych spotach reklamowych, które będą wyświetlane na elektronicznych bandach LED ustawionych wzdłuż długiego boku boiska, eksponowanych na Stadionie podczas trwania XI SuperFinału; 6) zamieszczenie informacji zapowiadających XI SuperFinał ze wskazaniem Białegostoku jako Miasta Gospodarza w radiu o zasięgu lokalnym oraz ogólnopolskim; 7) zamieszczenie logo Wschodzący Białystok w reklamie zapowiadającej XI SuperFinał, która zostanie opublikowana w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogólnopolskim; 8) zamieszczenie plakatów reklamujących XI SuperFinał (lub na nośnikach ruchomych) z logo Wschodzący Białystok w środkach komunikacji miejskiej w Białymstoku, przy organizacji XI SuperFinału; 9) umieszczenie logo Wschodzący Białystok na minimum 20 billboardach lub citylightach reklamujących XI SuperFinał, zamieszczonych na terenie Białegostoku i województwa podlaskiego, przy organizacji XI SuperFinału; 10) umieszczenie zapowiedzi oraz relacji z XI SuperFinału w serwisach internetowych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim ze wskazaniem Miasta Białystok jako gospodarza XI SuperFinału; 11) umieszczenie logo Wschodzący Białystok o wielkości przynajmniej 9 metrów kwadratowych na murawie, w środkowej części boiska Stadionu Miejskiego, podczas trwania XI Superfinału (bądź umieszczenie logo w stałych grafikach wirtualnego boiska - widoczne podczas transmisji i na telebimie stadionowym); 12) umieszczenie logo Wschodzący Białystok w spotach reklamowych, które zostaną wyświetlone na telebimie Stadionu (16 ekspozycji o długości 5 sekund każda), podczas trwania XI SuperFinału; 13) umieszczenie logo Wschodzący Białystok na ściance sponsorskiej eksponowanej podczas konferencji, wywiadów, ceremonii otwarcia oraz dekoracji zawodników w czasie trwania XI SuperFinału; 14) umożliwienie Miastu Białystok wykorzystania 2 stoisk na własną ekspozycję przestrzenną przed Stadionem przed rozpoczęciem i podczas trwania XI SuperFinału; 15) umieszczenie logo Wschodzący Białystok na stronie www.plfa.pl wraz z linkiem do strony www.bialystok.pl od dnia podpisania umowy do dnia rozegrania XI SuperFinału; 16) umieszczenie logo Wschodzący Białystok na oficjalnych profilach PLFA na facebooku www.facebook.com/superfinalplfa oraz www.facebook.com/futbol.amerykanski od dnia podpisania umowy do dnia rozegrania XI SuperFinału; 17) przekazaniu Miastu Białystok (bez dodatkowego wynagrodzenia) nie mniej niż 200 biletów na XI SuperFinał, w tym 20 biletów w strefie biznes; 18) umożliwienie Miastu Białystok ekspozycji innych materiałów reklamowych oraz rozprowadzaniu materiałów promocyjnych Miasta Białegostoku podczas XI Superfinału w zakresie uzgodnionym przez strony; 19)przekazywanie informacji ustnej przez spikera w czasie trwania XI SuperFinału o jego wspieraniu przez Miasto Białystok; 20) przekazanie Miastu Białystok fotorelacji po zakończeniu XI SuperFinału, stanowiącej nie mniej niż 10 zdjęć; 21) umożliwienie Miastu Białystok wykorzystania materiałów fotograficznych i filmowych z XI SuperFinału oraz zdarzeń przed i po XI SuperFinale dla celów promocyjno-reklamowych Miasta Białegostoku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Stowarzyszenie Polska Liga Futbolu Amerykańskiego jest wyłącznym organizatorem XI SuperFinału PLFA. Jest to impreza o charakterze ogólnopolskim, uczestnikami będą goście zarówno z kraju jak i zza granicy, w związku z tym będzie to doskonała okazja do promocji Miasta Białystok. Na promenadach Stadionu Miejskiego powstanie sportowo-rozrywkowe miasteczko, atrakcje dla najmłodszych, konkursy, koncert, warsztaty, wystawy, strefa rozrywkowo cateringowa . Na imprezie nie zabraknie także obecności najlepszych polskich sportowców, mistrzów olimpijskich, znanych aktorów i celebrytów. Osią kampanii medialnej XI SuperFinału Białystok 2016 będą profesjonalne ekspozycje outdoorowe, jak i promocja telewizyjna i radiowa. Bardzo istotnym elementem ogólnopolskiej promocji XI SuperFinału będzie reklama Miasta Białegostoku, jako gospodarza tak olbrzymiego wydarzenia o charakterze sportowym i rodzinnym tak, aby zachęcić tysiące Polaków do przyjazdu do Białegostoku. Polska Liga Futbolu Amerykańskiego przedstawiła dokumenty z których wynika, iż posiada wszelkie prawa komercyjne do organizacji tej imprezy i jest jej wyłącznym organizatorem. Z uwagi na to, że Zamawiający postanowił wprowadzić do wydarzenia sportowego elementy promujące miasto Białystok w środkach masowego przekazu, a Wykonawca jako jedyny ma wyłączne prawo do zorganizowania imprezy sportowej obejmującej XI SuperFinał PLFA z udziałem znanych zawodników, zasadnym jest zastosowanie trybu z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Stowarzyszenie Polski Związek Futbolu Amerykańskiego, ul. Pęcicka 38, 01-688 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSYŁU i ROZPOWSZECHNIANIA PROGRAMU RADIA BIAŁYSTOK S.A. W LIKWIDACJI
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej map do celów projektowych w podziale na 3 części
- Remont szatni Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku ul. Henryka Sienkiewicza 57, 15-002 Białystok
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, skierowana do odbiorców wsparcia, której zadaniem jest promocja działań wdrażanych przez WUP w Warszawie
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.