eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa nowego serwera, urządzenia do kasowania danych z nośników komputerowych, urządzenia do niszczenia dysków twardych oraz systemu monitorowania środowiska serwerowni dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Olsztyn: Dostawa nowego serwera, urządzenia do kasowania danych z nośników komputerowych, urządzenia do niszczenia dysków twardych oraz systemu monitorowania środowiska serwerowni dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 277351 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego serwera, urządzenia do kasowania danych z nośników komputerowych, urządzenia do niszczenia dysków twardych oraz systemu monitorowania środowiska serwerowni dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) nowego serwera z zasilaczem awaryjnym UPS w ilości 1 sztuki, 2) urządzenia do kasowania danych na komputerowych nośnikach danych impulsem elektromagnetycznym, generowanym wokół kasowanego nośnika w ilości 1 sztuki, 3) urządzenia do mechanicznego niszczenia komputerowych dysków twardych w ilości 1 sztuki, 4) systemu monitorowania środowiska serwerowni w ilości 1 sztuki. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia, który jest załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Wszystkie wskazane w załączniku nazwy urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia ma być wykonany z materiałów gwarantujących najwyższą jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w załączniku Nr 5 do siwz. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i fabrycznie nowy. 5. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 7 do specyfikacji. 6. Termin realizacji zamówienia: 1. 40 dni licząc od daty podpisania umowy - dla serwera i serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, 2. 30 dni licząc od daty podpisania umowy - dla urządzenia do kasowania danych na komputerowych nośnikach danych polem magnetycznym, 3. 50 dni licząc od dnia podpisania umowy - dla urządzenia do mechanicznego niszczenia komputerowych nośników danych, 4. 30 dni licząc od dnia podpisania umowy - dla systemu monitorowania środowiska serwerowni.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.82.00.00 - Serwery 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych dokumentów. 4) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a) wypełnioną charakterystykę techniczną przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy producenta, modelu oraz dokładnych parametrów technicznych, oferowanych urządzeń (w kolumnie 3) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5 do SIWZ, wraz z wydrukami ze stron internetowych producentów, potwierdzającymi spełnianie wymagań technicznych oferowanych urządzeń. Wymóg załączenia wydruków dotyczy tylko urządzeń, w których charakterystyce technicznej znajduje się rubryka Inne informacje. W przypadku braku na wydruku ze strony internetowej producenta konkretnych danych technicznych wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca musi załączyć dokumentację techniczną, z której wynika że zaoferowany sprzęt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego., b) oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację producenta o zgodności z dyrektywami: 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenie CE) sporządzoną na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ, c) oświadczenie, że elementy, z których zbudowany jest serwer są produktem producenta serwera lub są przez niego certyfikowane i posiadają jego gwarancję oraz że oferowany serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, d) oświadczenie producenta, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, e) oświadczenie, że oferowany serwer posiada certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta oferowanego sprzętu na proces projektowania, produkcji i serwisu, f) oświadczenie, że oferowany serwer jest kompatybilny z sieciowymi systemami operacyjnymi: MS Windows 2008 Standard / Enterprise, MS Windows 2008 R2 Standard /Enterprise

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pokój nr 211 (II piętro) - nieodpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pokój nr 103 (I piętro) - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.