eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalistycznego z zabudową do podlewania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Gliwice: Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalistycznego z zabudową do podlewania
Numer ogłoszenia: 277314 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalistycznego z zabudową do podlewania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Fabrycznie nowy małogabarytowy pojazd specjalistyczny: a) wyposażony w silnik wysokoprężny spełniający normę czystości spalin co najmiej EURO 4, b) pojazd napędzany silnikiem Diesla o mocy min 100 kM, c) dopuszczalny ciężar całkowity - do 3.5 t, d) zbiornik paliwa 70l z zamykanym na kluczyk korkiem, e) skrzynia biegów - 5 biegowa, synchronizowana z biegiem pełzającym, f) napędzane koła tylnej osi, dołączany napęd osi przedniej, g) załączana blokada mech. różnicowego osi tylnej, h) koła na przedniej i tylnej osi jednakowe, na osi tylnej bliźniacze, o wymiarach 14 cali, i) pojazd wyposażony w skrzynię ładunkową samowyładowczą z burtami nie niższymi niż 400mm, j) szerokość pojazdu nie większa niż 1600mm.; wysokość pojazdu nie większa niż 2,25m, k) Pojazd wyposażony w pompę hydrauliczną ( o parametrach minimum 200 bar i łącznym wydatku minimum 90 l/min, fabrycznie zabudowany własny zbiornik oleju hydraulicznego z filtrem oraz układ sterowania siłownikami hydraulicznymi, a także przewody hydrauliczne tak, by dzięki temu oprócz zastosowania jako wywrotka trójstronna mógł pracować jako nośnik dołączanego osprzętu komunalnego (polewaczka roślin, pług odśnieżny, posypywarka itp.), l) układ hamulcowy : dwuobwodowy, wspomagany, m) Układ kierowniczy : wspomagany, n) Kabina kierowcy - 2-miejscowa, o) Pojazd wyposażony winien być w hydraulicznie podnoszoną z kabiny kierowcy płytę do zamocowania osprzętu z przodu, p) Kabina kierowcy i skrzynia ładunkowa w kolorze pomarańczowym RAL 2011, r) pojazd winien być wyposażony w koło zapasowe, dodatkowe reflektory drogowe na kabinie kierowcy oraz lampę ostrzegawczą (kogut). Wymagania dotyczące zabudowy do nawadniania roślin i mycia punktowego: 1. zbiornik na wodę z tworzywa sztucznego o pojemności nie mniej niż 1700 l. z króćcami do napełniania i opróżniania, 2. osprzęt do mycia punktowego: - pompa wysokociśnieniowa o parametrach: nie miej niż 120 bar, nie miej niż 15 l/min z wężem wysokociśnieniowym (min20mb) na sprężynowo- nawijanym bębnie z pistoletem do mycia punktowego 3. osprzęt do nawadniania roślin: - pompa niskociśnieniowa o parametrach: nie miej niż 6 bar, nie miej niż 60 l/min z wężem, niskociśnieniowym (min 20 mb) na sprężynowo- nawijanym bębnie z końcówką do podlewania - wysuwana lanca teleskopowa o zakresie 0,9m - 1,8 m z końcówką do nawadniania roślin 4. całość posadowiona jednej ramie z demontowanymi nogami podporowymi (4szt.) dla możliwości odstawienia z pojazdu bazowego 5. zabudowa winna być przystosowana do współpracy z powyżej wyspecyfikowanym pojazdem bazowym pompa wody napędzana z hydrauliki pojazdu bazowego. Wykonawca udzieli: 1. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenie wraz z oprzyrządowaniem, 2. co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na perforację blach kabiny, 3. co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na lakier. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny, i nie pochodzi z żadnych wystaw ani pokazów, także nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: - przeszkolenia pracowników MZUK w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia, - przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne, użyte części zamienne mają być oryginalne, - odbioru reklamowanego urządzenia, oraz jego zwrot po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym, - gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia, -dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim, - dokumentacji niezbędnej do dokonania rejestracji urządzenia w Wydziale Komunikacji, - przedłożenia wykonawcy dokumentacji techniczno-ruchowej w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, a w szczególności którzy dysponują własnym, autoryzowanym serwisem producenta pojazdu. Serwis musi znajdować się w promieniu nie większym niż 120 km od siedziby zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy pod następującymi warunkami: - zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy, - działania siły wyższej - zawieszenia przez zamawiającego wykonania usługi, - rezygnacji przez zamawiającego z wykonania części usługi, - wstrzymania prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich na terenie objętym zamówieniem, - zmiany podwykonawcy, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Dział Planowania i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.