eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa-Zdrój w sezonie 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Kudowa-Zdrój: Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa-Zdrój w sezonie 2010/2011
Numer ogłoszenia: 277287 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kudowa-Zdrój , ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, faks 074 8661351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa-Zdrój w sezonie 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2010/2011. Akcja zima prowadzona będzie od 01 listopada 2010 roku do 30 kwietnia 2011 roku, tj. łącznie 181 dni, z tym że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych terminów w zależności od zaistniałych warunków atmosferycznych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - odśnieżanie, - posypywanie nawierzchni materiałem szorstkim, - utrzymywanie drożności ulicznych kratek ściekowych oraz wykonywanie dodatkowych rowków spustowych w czasie odwilży, - doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego po zakończeniu akcji zima polegające na usunięciu zalegających pozostałości materiału szorstkiego z dróg i poboczy oraz wywiezienie ich wraz z pozostałością zmagazynowanych zapasów we wskazane miejsce w terminie do 30 kwietnia roku 2011 Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części Zakres rzeczowy zamówienia w podziale na części z uwzględnieniem maksymalnych limitów godzinowych wykonywanych czynności na dobę w okresach zimowego utrzymania dróg: Część nr 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG w SEZONIE 2010/2011 w KUDOWIE-ZDROJU - BRZOZOWIE - ulica Brzozowie na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 8 do granicy z RCZ wraz z drogami dojazdowymi do posesji granicznych tj.: odcinek od nr 2 do 6, dalej od 9 przez 23 do ośrodka Miranda, odcinek od nr 13 w kierunku sklepu i kościoła do nr 25, oraz do nr 18a przez 27 do 24, odcinek od nr 18a przez 20 do 22, odcinek od nr 41a do 44 - Standard III. Kilometraż dróg - 5,6 km. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2010/2011 - 570 Część nr 2 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2010/2011 W KUDOWIE-ZDROJU - Al. J. Pawła II od skrzyżowania z ul. Zdrojową przez ul. Kościuszki do ruchomej szopki przy ul. Kościuszki 101. Kilometraż dróg - 3,5 km. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2010/2011 - 543 Część nr 3 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2010/2011 W KUDOWIE-ZDROJU - CZERMNA-PSTRĄŻNA: od posesji przy ul.Kościuszki 101 (Ruchoma Szopka) do posesji przy ul. Pstrążna 1 oraz: I odc. - od skrzyżowania ul.Pstrążna 27 do budynku przy ul. Bukowina 11, II odc. od skrzyżowania przy ul.Pstrążna 27 w kierunku nr 28a do 34a, III odc. od skrzyżowania przy ul.Pstrążna 27 w kierunku nr 36 do 35, IV odc. od wjazdu przy posesji ul.Pstrążna 22a do numeru 18b.- Standard III. Kilometraż dróg - 5 km. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2010/2011 - 905 Część nr 4 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2010/2011 W KUDOWIE-ZDROJU - PSTRĄŻNA-BUKOWINA - Standard III. Kilometraż dróg - 3 km. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2010/2011 - 905 Część nr 5 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2010/2011 W KUDOWIE-ZDROJU - OSIEDLE MONIUSZKI - ulice: Sikorskiego, Turystyczna, Spacerowa, Leśna i Wczasowa - Standard III. Kilometraż dróg - 3,5 km. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2010/2011 - 420 Część nr 6 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG W SEZONIE 2010/2011 W KUDOWIE-ZDROJU - KUDOWA-JAKUBOWICE: odcinek ulicy Jakubowice od mostu na skrzyżowaniu z ul. 1 Maja do budynku przy ul.Jakubowice 10 wraz z odcinkami dojazdowymi do posesji nr 1, 12, 13, 14, 21, 22, 23 oraz dojazd do posesji przy ul. 1 Maja 78 - Standard III. Kilometraż dróg - 3,75 km. Łączny limit godzin na realizację zadań w sezonie 2010/2011 - 615 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w części III SIWZ - Opis przedmiotu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2010/2011 w szczególności: - odśnieżanie, - posypywanie nawierzchni materiałem szorstkim, - utrzymywanie drożności ulicznych kratek ściekowych oraz wykonywanie dodatkowych rowków spustowych w czasie odwilży, - doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego po zakończeniu akcji zima polegające na usunięciu zalegających pozostałości materiału szorstkiego z dróg i poboczy oraz wywiezienie ich wraz z pozostałością zmagazynowanych zapasów we wskazane miejsce. Zakres rzeczowy zamówienia w podziale na części z uwzględnieniem maksymalnych limitów godzinowych wykonywanych czynności na dobę w okresach zimowego utrzymania dróg: Część nr 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG w SEZONIE 2010/2011 w KUDOWIE-ZDROJU - BRZOZOWIE - ulica Brzozowie: odcinek od nr 2 do 6, dalej od 9 przez 23 do ośrodka Miranda, odcinek od nr 13 w kierunku sklepu i kościoła do nr 25, oraz do nr 18a przez 27 do 24, odcinek od nr 18a przez 20 do 22, odcinek od nr 41a do 44 - Standard III. Kilometraż dróg - 5,6 km. Łączny limit godzin na zamówienia uzupełniające w sezonie 2010/2011 - 98 Część nr 2 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG w SEZONIE 2010/2011 w KUDOWIE-ZDROJU - Al. J. Pawła II od skrzyżowania z ul. Zdrojową przez ul. Kościuszki do ruchomej szopki przy ul. Kościuszki 101. Kilometraż dróg - 3,5 km. Łączny limit godzin na zamówienia uzupełniające w sezonie 2010/2011 - 93 Część nr 3 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG w SEZONIE 2010/2011 w KUDOWIE-ZDROJU - CZERMNA-PSTRĄŻNA: od posesji przy ul.Kościuszki 101 (Ruchoma Szopka) do posesji przy ul. Pstrążna 1 oraz: i odc. - od skrzyżowania ul.Pstrążna 27 do budynku przy ul. Bukowina 11, II odc. od skrzyżowania przy ul.Pstrążna 27 w kierunku nr 28a do 34a, III odc. od skrzyżowania przy ul.Pstrążna 27 w kierunku nr 36 do 35, IV odc. od wjazdu przy posesji ul.Pstrążna 22a do numeru 18b.- Standard III. Kilometraż dróg - 5 km. Łączny limit godzin na zamówienia uzupełniające w sezonie 2010/2011 - 155 Część nr 4 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG w SEZONIE 2010/2011 w KUDOWIE-ZDROJU - PSTRĄŻNA-BUKOWINA - Standard III. Kilometraż dróg - 3 km. Łączny limit godzin na zamówienia uzupełniające w sezonie 2010/2011 - 155 Część nr 5 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG w SEZONIE 2010/2011 w KUDOWIE-ZDROJU - OSIEDLE MONIUSZKI - ulice: Sikorskiego, Turystyczna, Spacerowa, Leśna i Wczasowa - Standard III. Kilometraż dróg - 3,5 km. Łączny limit godzin na zamówienia uzupełniające w sezonie 2010/2011 - 72 Część nr 6 - ZIMOWE UTRZYMANIE wybranych odcinków DRÓG w SEZONIE 2010/2011 w KUDOWIE-ZDROJU - KUDOWA-JAKUBOWICE: odcinek ulicy Jakubowice od mostu na skrzyżowaniu z ul. 1 Maja do budynku przy ul.Jakubowice 10 wraz z odcinkami dojazdowymi do posesji nr 1, 12, 13, 14, 21, 22, 23 oraz dojazd do posesji przy ul. 1 Maja 78 - Standard III. Kilometraż dróg - 3,75 km. Łączny limit godzin na zamówienia uzupełniające w sezonie 2010/2011 - 105

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje minimum 1 odrębnym zestawem sprzętowym do odśnieżania i posypywania dróg na każdą z części zamówienia, o którą się ubiega lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego zestawu. Każdy zestaw sprzętowy musi składać się minimum z jednego pojazdu (ciągnika) z pługiem do odśnieżania dróg oraz minimum 1 (współpracującego z nim lub samojezdnego) rozrzutnika do likwidowania śliskości. Ww. sprzęt winien zapewniać wykonanie usługi w terenie górzystym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje minimum 1 osobą do obsługi zestawu sprzętowego do odśnieżania i posypywania dróg na każdą z części zamówienia, o którą się ubiega, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na, podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wraz z określeniem warunków zmian: 1. Zmiana terminu realizacji proporcjonalnie do czasu występowania nw. warunków: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, c) warunków pogodowych wymuszających konieczność prowadzenia lub zaprzestania zimowego utrzymania w celu zapewnienie bezpieczeństwa i utrzymania przejezdności dróg w tym wystąpienie warunków zimowych przed dniem 1 listopada 2. Zwiększenie wynagrodzenia spowodowana zmianą obowiązującej stawki VAT jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kudowie-Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj.: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5) do 15.10.2010 r. do godz. 13.00 oznakowanej w następujący sposób: < NAZWA i ADRES ZAMAWIAJĄCEGO> Gmina Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój wraz z dopiskiem: Oferta w przetargu na zadanie - Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie miasta Kudowa-Zdrój w sezonie 2010/2011 - Nie otwierać przed dniem 15.10.2010 r. godz. 13.15 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój; 57-350 Kudowa-Zdrój; ul. Zdrojowa 24; (pok. 13) w dniu 15.10.2010 r. godz. 13.15.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.