eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK EKSPLOATOWANYCH W WUP ORAZ AKCESORII KOMPUTEROWYCH



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK EKSPLOATOWANYCH W WUP ORAZ AKCESORII KOMPUTEROWYCH
Numer ogłoszenia: 277227 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK EKSPLOATOWANYCH W WUP ORAZ AKCESORII KOMPUTEROWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek eksploatowanych w WUP. Lp Nazwa Ilość 1 Toner Lexmark 0064016HE - black do T640 DTN 8 2 Samsung ML-3560DB (black) 2 3 Toner CF280X (black) nr 80X do LaserJet Pro 400 M425dn ,M401dn 5 4 Toner HP Q5942XD (2x black) do LaserJet 4250 DTN 3 5 Toner HP Q1338D (2x black) nr 38do LaserJest 4200 1 6 Toner HP CC364XD (2x black) nr 64Xdo LaserJet P4515x 2 7 Toner Epson C13S051125 megentado Aculaser C3800 2 8 Płyty DVD M-DISC (Millenniata Disc) 10 Pack 2 Wkłady drukujące oraz części eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę będą fabrycznie nowe, nieregenerowane. Przez fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Opakowania, w których zostaną dostarczone wkłady drukujące muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (listę typów drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane).Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę wkładów drukujących wyprodukowanych przez producenta innego niż producent urządzenia. Wkłady drukujące wyprodukowane przez innego producenta muszą być równoważne jakościowo, spełniać równoważne parametry. Przez wkłady drukujące równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z danym urządzeniem, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemności tonera, wydajności, jakości wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzania. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wkłady drukujące posiadały 24 miesięczną gwarancję od dnia dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania wkładów drukujących równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę: Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych (od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy urządzenia) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Naprawa urządzenia przez autoryzowany serwis producenta może odbyć się jedynie w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie producenta po uprzednim odebraniu urządzenia przez firmę kurierską wskazaną przez autoryzowany serwis. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja),a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 2 dni od dnia powiadomienia. Część II Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby WUP w Katowicach. Lp. Nazwa Ilość 1. Sprężone powietrze min. 400ml 12 2. Klawiatura standardowa z klawiszami numerycznymi, przewodowa, płaskie klawisze 5 3. Mysz komputerowa przewodowa, optyczna, USB, 2 klawisze plus rolka z przyciskiem 5 4. Adapter usb ide, sata 2,5 3,5 Możliwość podłączenia dysków twardych IDE, SATA 1.5 Gbs, SATA 3 Gbs, SATA 6 Gbs, zewnętrzny zasilacz 1 5. Płyty CD-R 700MB 52x (opakowanie 20szt. lub 2 x opakowanie 10szt) 2 (x10) 6. Płyty CD-RW 12x (opakowanie 10szt) 1 (x10) 7. Płyty DVD-R 4,7GB 16X (opakowanie 20szt. lub 2 x opakowanie 10szt) 2 (x10) 8. Płyty DVD-RW 4x (10 szt.) 1 (x10) 9. Listwa zasilająca przeciwprzepięciowa 8 gniazd, 5 metrów, czarna 5 Akcesoria komputerowe stanowiące przedmiot zamówienia mają być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Dostawcy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, III piętro, pokój 349, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00. co zostanie potwierdzone podpisanym przez obie Strony protokołem zdawczo - odbiorczym. W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi Dostawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), a Dostawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem przedmiotu zamówienia w terminie 2 dni od dnia powiadomienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK EKSPLOATOWANYCH W WUP ORAZ AKCESORII KOMPUTEROWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro Office Sp. z o.o., Al.Korfantego 179 b, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22357,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26951,76

  • Oferta z najniższą ceną: 26342,91 / Oferta z najwyższą ceną: 28068,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KOMPUTERÓW I DRUKAREK EKSPLOATOWANYCH W WUP ORAZ AKCESORII KOMPUTEROWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pro OfficeSp. z o.o. 40-153 Katowice, Al.Korfantego 179 b, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1154,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1298,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1298,88 / Oferta z najwyższą ceną: 1739,22

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    art. 69 i 70 ustawy Pzp - Zamawiający udzieli zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek oraz akcesoriów komputerowych , które są dostawami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający kieruje zapytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.