eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2011-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Wronki: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2011-2013
Numer ogłoszenia: 277201 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, faks 067 2545328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2011-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I) Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów, zatok na terenie miasta Wronki w latach 2011-2013. Jednorazowa długość i powierzchnia do odśnieżania wynosi: a) odśnieżanie chodników, placów, parkingów i zatok w ilości ca 30.000,00 m2, b) odśnieżanie mechaniczne ulic na terenie miasta w ilości ca 30.000,00 mb, II) Wykaz ulic, placów, parkingów, chodników i zatok na terenie miasta Wronki objętych zimowym utrzymaniem z podziałem na okręgi. HARMONOGRAM PRAC Okręg I Lp. Nr drogi Nazwa ulicy Długość [mb] Parkingi, zatoki itp. [m2] 1. 250085 P Spokojna 98 2. 250084 P Plac Wolności + parking przed przedszkolem 383 1200 3. - Plac Targowy na całej jego powierzchni w każdy poniedziałek i czwartek - 12220 4. - Droga koło Szkoły Podstawowej nr 2 180 5. 250079 P Kościuszki 212 6. 250076 P Rzeczna 436 7. 250077 P Zwycięzców 100 8. 250080 P Rynek 624 278 9. 250075 P Wodna 112 10. 250074 P Szpitalna 74 11. 250073 P Podgórna 88 12. 250072 P Garncarska 201 13. 250081 P Kościelna 136 14. 250082 P Kręta 133 15. 250093 P Krótka 65 16. 250078 P Szkolna 82 17. 250086 P dr I. Zimniaka 192 18. 250119 P ul. Dworcowa (do stacji PKP) 1471 455 19. 250091 P Polna (koło PKS i koło szkoły) 894 20. 250088 P Niepodległości 517 21. 250089 P Partyzantów + parking przed Przychodnią 478 120 22. 250090 P Lipowa 163 23. 250087 P Ratuszowa + parking przed Ratuszem 158 63,75 24. 250091 P Polna 894 25. - os. Staszica 260 26. - os. Słowackiego 635 785 27. 250115 P Słoneczna 246 28. - os. Borek + dojazd do kościoła 1632 1404 29. 250116 P Prasłowiańska 520 30. 250117 P Cienista - Hajtkowo 400 Okręg II Lp. Nr drogi Nazwa ulicy Długość [mb] Parkingi, zatoki itp. [m2] 1. 250097 P Al. Wyzwolenia 1050 2. Brzoskwiniowa 270 3. 250114 P Czereśniowa 342 4. 250113 P Orzechowa 276 5. 250112 P Wiśniowa 451 6. 250111 P Jabłoniowa 292 109 7. 250110 P Morelowa 580 8. 250092 P Towarowa 1145 9. - Warzywna 174 10. 250094 P Sadowa 158 11. 250095 P Działkowa 841 12. - Waniliowa 110 13. - Słonecznikowa 325 14. - miodowa 210 15. 250096 P Graniczna 91 16. 250098 P Piękna 326 17. 250101 P Wspólna 238 18. 250100 P Radosna 347 19. 250099 P Wiatraczna 72 20. 250103 P Ukośna 208 21. 205104 P Jaśminowa 55 22. 250106 P Kwiatowa 140 23. 250102 P Wiosenna 140 24. 250107 P Różana 260 25. 250108 P Kameliowa 73 26. 250109 P Azaliowa 218 27. 250105 P Zaułek 64 28. 250113 P Orzechowa 276 29. 250112 P Wiśniowa 451 Okręg III Lp. Nr drogi Nazwa ulicy Długość [mb] Parkingi, zatoki itp. [m2] 1. - Olszynki 300 150 2. 250062 P Jaworowa 226 70 3. 250061 P Łąkowa 1020 4. 250068 P Piaskowa 680 5. 250067 P Łowiecka 450 6. 250069 P Nadbrzeżna 1028 7. 250066 P Rolna 425 8. 250071 P Leśna 1061 9. 250055 P Zacisze 654 10. 250051 P Wierzbowa 367 11. 250053 P Dębowa 938 12. 250052 P Ogrodowa 745 13. 250064 P Pogodna 189 14. 250059 P Topolowa 344 15. 250063 P Bukowa 158 16. 250064 P Grabowa 117 17. 250060 P Klonowa 122 18. 250058 P Brzozowa 132 19. 250057 P Świerkowa 281 20. 250056 P Sosnowa 140 Lp. CHODNIKI Powierzchnia [m2] 1. Rynek 8 (chodnik przed budynkiem) 12,00 2. Kręgielnia (chodnik i jezdnia wokół całego budynku) 75,00 3. Poznańska 38 (chodnik wzdłuż budynku) 4,00 4. Polna 3A-B (chodnik przed i za budynkiem, teren działki - parking) 200,00 5. Kościuszki 6 (chodnik od ulicy, szczytu budynku i podwórza) 40,00 6. Kościuszki 8 (chodnik od ulicy) 7,50 7. Kościuszki 22 (chodnik od ulicy) 8,00 8. Plac Wolności 10 (chodnik wzdłuż budynku) i alejki 3533,00 9. Powstańców Wlkp. 21 (chodnik wewnętrzny na posesji, plac przed budynkiem, chodnik przy ulicy) 138,00 10. Powstańców Wlkp. 23 ( chodnik przed budynkiem i od strony podwórza, parking przed budynkiem) 100,00 11. Powstańców Wlkp. 28 (chodnik) 60,00 12. Sierakowska 24 (chodnik przed posesja od strony ul. Sierakowskiej i ul. Rzecznej) 10,00 13. Sierakowska 44 (chodnik przed budynkiem i teren posesji) 20,00 14. Partyzantów 14 (chodnik na całej działce oraz przy ul. Partyzantów + parking) 1404,00 15. Mickiewicza 57 (chodnik przed budynkiem) 57,00 17. Nowa 2 30,00 18. Ratuszowa 19,50 19. Słowiańskie 240,00 20. ul. Orzechowa - ul. Jabłoniowa (przełazek) 212,00 21. ul. Niepodległości 2000,00 22. ul. Ratuszowa 735,00 23. ul. Dworcowa 1800,00 24. os. Borek (koło kościoła) 193,00 III) STANDARDY ZIMOWEGO UTRZYMANIA ULIC , CHODNIKÓW, PLACÓW, PARKINGÓW, ZATOK NA TERENIE MIASTA WRONKI W LATACH 2011 - 2013. 1. Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów, zatok polegać będzie na usuwaniu śliskości, gołoledzi oraz odśnieżaniu. 2. Prace związane z usuwaniem śniegu, lodu i gołoledzi oraz posypywaniem mieszanką piasku z solą prowadzone będą w godzinach wczesnorannych, tak aby całkowite zakończenie prac nastąpiło każdego dnia: A. do godziny 7.00 - Okręg I B. do godziny 8.00 - Okręg II C. do godziny 9.00 - Okręg III W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac również w pozostałych godzinach, zgodnie z obowiązującym standardem (Dział V). Wykaz poszczególnych ulic, placów, parkingów, zatok wchodzących w skład danego okręgu przedstawiono w Działach II. 3. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżurów w dni wolne od pracy i w przypadku wystąpienia opadów lub śliskości, podejmować samodzielne czynności określone w umowie zawartej z Zamawiającym. O powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia telefonicznie Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac zgodnie z obowiązującym standardem zimowego utrzymania (Dział VI) i harmonogramem prac (Działy II i III). 5. W przypadku wystąpienia utrudnień w wykonaniu prac (awaria sprzętu itp.) Wykonawca niezwłocznie powiadamia telefonicznie Zamawiającego, odnotowując zaistniałą sytuację w karcie pracy sprzętu. 6. W przypadku awarii pojazdu, sprzętu Wykonawca zapewnia pojazd, sprzęt o porównywalnych parametrach technicznych w czasie nie dłuższym niż 2 godziny, od momentu pojawienia się awarii. 7. Wykonawca powinien dysponować sprzętem oraz materiałem w ilości zapewniającej prawidłowe, skuteczne i ciągłe zwalczanie śliskości i gołoledzi oraz odśnieżanie chodników, placów, parkingów, zatok, ulic i dróg na terenie miasta i gminy Wronki. 8. Pojazdy uczestniczące w odśnieżaniu i posypywaniu dróg powinny być sprawne technicznie i odpowiednio oznakowane. IV) STANDARDY RĘCZNEGO ZIMOWEGO UTRZYMANIA CHODNIKÓW, PLACÓW, PARKINGÓW, ZATOK, NA TERENIE MIASTA WRONKI W LATACH 2011-2013. 1. Odśnieżanie oraz likwidację śliskości placów, parkingów oraz zatok należy przeprowadzać na całej ich powierzchni, zgodnie z wykazem zawartym w Dziale II. 2. Odśnieżanie chodników wykonać należy na całej szerokości i długości, z jednoczesnym składowaniem zgarnianego śniegu na poboczach chodników. W przypadku chodników o szerokości ponad 2 m dopuszcza się odśnieżanie i posypywanie na szerokości min. 2 m. 3. Odśnieżanie chodników obejmuje także usuwanie zalegającego śniegu na zejściach i dojściach do przejść dla pieszych oraz fragmentu przejść dla pieszych, na których zalegają śnieg, lód lub błoto pośniegowe odgarnięte z dróg. 4. Zgarnianie śniegu z chodników znajdujących się przy krawędzi jezdni należy wykonywać na pobocze chodnika tak, by nie zasypywać jezdni. 5. W przypadku nagromadzenia się nadmiernej ilości śniegu przy krawędzi chodnika uniemożliwiającej poruszanie się po nim należy usunąć nadmierną ilość śniegu poprzez jego wywiezienie na osobne polecenie Zamawiającego. 6. Posypywanie środków uszorstniających (piasku lub mieszanki piasku z solą) z jednoczesnym odśnieżaniem należy wykonać na maksymalnej szerokości chodnika. 7. Całkowite zakończenie odśnieżania i likwidacja śliskości zimowej na chodnikach (gołoledź, zlodowacenia, itp.) następować będzie najpóźniej do godziny 9.00 każdego dnia, a w przypadku wystąpienia takiej konieczności, również w innych godzinach wg wskazań Zamawiającego. 8. W przypadku bardzo intensywnych ciągłych opadów śniegu dopuszcza się pozostawienie na nawierzchni chodników cienkiej, równomiernej warstwy śniegu ( do 5 cm). Po polepszeniu się warunków atmosferycznych zgromadzony na nawierzchni śnieg należy zgarnąć do krawędzi. V) STANDARDY MECHANICZNEGO ZIMOWEGO UTRZYMANIA ULIC NA TERENIE MIASTA WRONKI W LATACH 2011-2013. Standard Opis warunków ruchu na jezdni Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk ŚNIEG Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk ŚLISKOŚĆ ZIMOWA III Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na: - skrzyżowaniach z drogami, - skrzyżowaniach z koleją, - odcinkach o pochyleniu powyżej 4%, - przystankach autobusowych, - innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego - luźny - 6 h, - błoto pośniegowe - występuje, - zaspy, języki śnieżne lokalne - 6h, - utrudnienia dla samochodów osobowych W miejscach wyznaczonych: - gołoledź - 5h, - szron - 5h, - szadź - 5h, - pośniegowa - 5h, - lodowica - 6h. VI) INFORMACJE DODATKOWE: 1. W przypadku zalegania nadmiaru śniegu na ulicach, drogach, chodnikach, placach, parkingach i zatokach, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wywozu na telefoniczne polecenie osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. 2. Załadunek śniegu będzie się odbywał za pomocą ładowarki lub koparko-ładowarki na samochody ciężarowe samowyładowcze i wywożony na teren wskazany przez Zamawiającego. Prace będą wykonywane zgodnie ze zleceniem Zamawiającego (nie wyłączając godzin nocnych). W przypadku pozostania śniegu na chodniku, parkingu lub jezdni, w ilości niemożliwej do załadowania przez ładowarkę lub koparko-ładowarkę, należy załadować go ręcznie. 3. Zamawiający będzie wskazywał miejsce do załadunku i wywozu śniegu. Maksymalna odległość na jaką będzie wywożony śnieg wynosi 3 km. 4. W przypadku nienależytego i nieterminowego wykonywania usługi określonej w umowie Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 1000,00 zł za każdą dobę, w której wystąpiły nieprawidłowości. 5. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte umową z należytą starannością, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania potrąceń kar z bieżącej należności Wykonawcy. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za szkody i straty oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń losowych, dotyczących pracowników i osób trzecich oraz ich mienia, powstałych w związku z realizacją umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i następstwa wynikłe podczas wykonywania lub nienależytego wykonywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy ewentualnych kwot wynikających z wyrządzonej szkody w mieniu. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy ubezpieczeniowej OC obejmującej ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe w zakresie prowadzonej działalności na kilka zdarzeń równocześnie, ważnej przez cały okres umowy. 8. Czynności kontrolne: A. W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego ze swoim przedstawicielem. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za to, aby pod wskazanym numerem telefonu dyżurowała osoba mogąca skutecznie przyjmować zgłoszenia przekazywane przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania przez Wykonawcę w tym celu tzw. automatycznej sekretarki. B. Kontrola dokonywana będzie przez przedstawiciela Zamawiającego. C. Niezgodność wykonywania usługi stwierdzana będzie przez przedstawiciela Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy lub bez przedstawiciela Wykonawcy, w przypadku jego nieprzybycia na wezwanie Zamawiającego na miejsce kontroli. D. Wymaga się aby przedstawiciel Wykonawcy był w stanie dotrzeć do Zamawiającego w ciągu jednej godziny od telefonicznego wezwania. Nieprzybycie Wykonawcy w wyznaczonym czasie stanowić będzie podstawę do naliczania kary umownej z tytułu niewykonywania lub nienależytego wykonywania przedmiotu umowy. E. Zamawiający ma prawo do kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia o każdej porze. F. Z przeprowadzonej kontroli sporządzony będzie protokół, zawierający: datę, godzinę i miejsce kontroli, imię i nazwisko osób kontrolujących, stwierdzenie uwag w trakcie kontroli, wnioski z kontroli. Do protokołu można będzie załączyć dokumentację fotograficzną. 9. W ramach obowiązków umownych, Wykonawca ma obowiązek każdego dnia po zakończeniu prac (także w wolnym od pracy Urzędu Miasta i Gminy), w którym jest realizowany przedmiot umowy, przesłania Zamawiającemu zestawienia wykonanych w danym dniu prac: nazwa dróg, ulic, placów, parkingów, chodników i zatok, gdzie były prowadzone prace związane z zimowym utrzymaniem. Informacja będzie sporządzona przez Wykonawcę i przesłana faxem na nr 67 25 45 328 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: drogi@wronki.pl VII) POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania następującym potencjałem technicznym: 1. Ciągnik z przyczepą - 2 sztuki. 2. Pług śnieżny - 2 sztuki. 3. Posypywarka - 2 sztuki. 4. Fadroma, koparko-spycharka - 1 sztuka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: 1. Ciągnik z przyczepą - 2 sztuki. 2. Pług śnieżny - 2 sztuki. 3. Posypywarka - 2 sztuki. 4. Fadroma, koparko-spycharka- 1 sztuka. W sytuacji, gdy Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokument ten ma być aktualny, tj. taki którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert. Jeżeli z załączonej polisy, bądź innego dokumentu nie wynika, że został(a) opłacona(y), wówczas należy załączyć dokument to potwierdzający (dowód zapłaty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ponadto przedkłada: 1) Formularz oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) rezygnacji z wykonania części usług, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku podwyższenia stawki VAT wynagrodzenie w zł brutto ulegnie podwyższeniu, a w przypadku obniżenia - zmniejszeniu. Zmiana stawki VAT nie wpłynie na zmianę cen jednostkowych w zł netto, 3) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający, 4) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach, 5) wystąpienie wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizację. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania usług (wynagrodzenia Wykonawcy), 2) zmiany obowiązujących przepisów, 3) siła wyższa. 6. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 2 wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wronki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, pokój nr 6 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.