eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › sprzedaż wraz z dostawą oraz najem maszyn rolniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-16

POZYCJA 27718

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grudziądz: sprzedaż wraz z dostawą oraz najem maszyn rolniczych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: OPEC-BIO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Marek Kuliński, ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506158, fax 056 4621629, e-mail: m.kulinski@opec.grudziadz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opec.grudziadz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.opec.grudziadz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Inne:produkcja biopaliwa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż wraz z dostawą oraz najem maszyn rolniczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, inne. Główne miejsce realizacji dostawy : Grudziądz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 5 (pięciu) fabrycznie nowych pras wysokiego zgniotu do dużych bel prostopadłościennych przy zachowaniu niżej wymienionych parametrów technicznych i wymagań w zakresie wyposażenia: 1) z elektronicznym, automatycznym, centralnym smarowaniem oraz z możliwością regulacji terminu smarowania, 2) z osią tandemową, resorowaną z dwoma hamulcami obwodowymi pneumatycznymi, 3) kanał do prasowania słomy: a) długość - od 100 cm do 270 cm; b) szerokość - 120 cm; c) wysokość - 90 cm. 4) z podwójnym wiązaniem aparatów (supłaczy) oczyszczanych automatycznie, 5) z podbieraczem o minimalnej szerokości roboczej 1,95 m z rolką formującą pokos, 6) z szerokim ogumieniem minimum 500 mm dostosowanym do prędkości do 50km/h, 7) ze wstępną komorą prasowania, 8) z rolkową zsuwnią tylną hydraulicznie składaną, 9) z hydraulicznym wyrzutnikiem ostatniej beli, 10) z kasetą sterującą w kabinie operatora zapewniającą: a) pełną regulację stopnia zgniotu, b) kontrolę aparatów wiążących, c) kontrolę stopnia napełniania komory, d) odczyt ilości z licznika wytworzonych bel, 2. sprzedaż wraz z dostawą 2 (dwóch) fabrycznie nowych przyczep samozaładowczych i samowyładowczych, przy zachowaniu niżej wymienionych parametrów technicznych wymagań w zakresie wyposażenia: 1) przyczepa dostosowana do parametrów kostki 250cmx120cmx90cm, 2) szerokość robocza przyczepy max. 250cm, 3) wysokość przyczepy mierzona od poziomu terenu 360cm, 4) maksymalna długość przyczepy 1065cm, 5) z osią tandemową, resorowaną z dwoma hamulcami pneumatycznymi, 6) z szerokim ogumieniem 435/50R-19,5, 7) wysokość stertowania słomy od poziomu terenu max. 740mm, 8) z kasetą sterującą w kabinie operatora zapewniającą: a) pełną regulację zbioru, załadunku i rozładunku kostek słomy, b) kontrolę stopnia napełniania przyczepy, c) kontrolę ilości kostek i przyczep załadowanych. 3. najem 10 traktorów przy zachowaniu niżej wymienionych warunków: 1) 8 szt. traktorów o mocy 170 KM, 2) 2 szt. traktorów o mocy 160 KM, 3) stanowisko obsługi traktora (kabina) winno być obudowane i zabezpieczone przed opadami atmosferycznymi, 4) obsługę do traktorów zapewnia zamawiający, 5) paliwo do traktorów zapewnia zamawiający, 6) okres najmu - cztery letnie sezony żniwne (maksymalnie przez trzy miesiące w jednym roku), 4. najem 2 szt. ładowaczy teleskopowych o niżej podanych parametrach technicznych: 1) kabina kierowcy klimatyzowana, 2) udźwig 3100 kg, 3) wysokości podnoszenia 6,9 metra ponad poziom terenu, 4) z wyposażeniem w postaci chwytaków do co najmniej dwóch balotów słomy - balot o wymiarach 270x120x90cm, 5) obsługę do ładowaczy zapewnia zamawiający, 6) paliwo do ładowaczy zapewnia zamawiający, 7) okres najmu - cztery lata, w tym jeden w okresie czterech letnich sezonów żniwnych (maksymalnie przez trzy miesiące w jednym roku) a drugi w okresie pełnych czterech lat. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania sprzedał co najmniej 5 pras wysokiego zgniotu do wielkogabarytowych bel prostopadłościennych słomy. W celu potwierdzenia spełnienie przez oferowane dostawy wymagań, zamawiający żąda: wykazu wykonanych dostaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem Kod CPV wg słownika 2008: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem Oryginalny kod CPV: 29.35.00.00 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych Kod CPV wg słownika 2008: 16.50.00.00 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych Oryginalny kod CPV: 29.33.00.00 - Maszyny żniwne Kod CPV wg słownika 2008: 16.30.00.00 - Maszyny żniwne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia - jak podano w opisie przedmiotu w pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien spełniać niżej wymienione warunki: I) Warunki ogólne: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, 2. posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punktach 1 - 4 na podstawie podpisanego oświadczenia nr 1 załączonego do specyfikacji. 5. udzieli gwarancji na sprzedane zamawiającemu maszyny rolnicze w postaci pras oraz przyczep samozaładowczych i samowyładowczych na okres nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty wydania pras zamawiającemu, Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). 6. zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie wydania pras i przyczep samozaładowczych oraz wydania przedmiotów najmu (traktorów oraz ładowaczy teleskopowych) w terminie do 20 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). II) Warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie handlu maszynami (w tym rolniczymi) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust 2 pkt 1) specyfikacji. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania sprzedał co najmniej 5 pras wysokiego zgniotu do wielkogabarytowych bel prostopadłościennych słomy. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust. 2 pkt 2) specyfikacji. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien posiadać zdolność kredytową zapewniająca sfinansowanie zamówienia w całym zakresie - na co najmniej 2 000 000 zł) oraz powinien być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (delikt). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust. 2 pkt 3)specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawce oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach ogólnych (ROZDZIAŁ V ust. 1-6) wykonawca dostarczy: 1) W celu spełnienia warunków ogólnych opisanych w ROZDZIALE V (ust 1-4) wykonawca dostarczy zamawiającemu podpisane oświadczenie nr 1 załączone do specyfikacji. 2) Wykonawca spełni warunki w zakresie udzielenia gwarancji, terminu wykonania, opisanych w warunkach ogólnych (ROZDZIAŁ V ust. 5 i 6) na podstawie podpisanego oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego (załącznik nr 2). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach szczegółowych (ROZDZIAŁ V ust. 1-3) wykonawca dostarczy: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: wykazu wykonanych dostaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) bilansu za ostatnie - za ostatnie trzy pełne lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) rachunek zysków i strat za okres ostatnich pełnych trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; c) oryginał lub kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (delikt).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. termin 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opec.grudziadz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2007, godzina 13:30, siedziba zamawiającego adres: OPEC-BIO Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 86-300 Grudziądz - świetlica I piętro biurowca.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamawiający będzie występował z wnioskiem o dofinansowanie. 2) Informacje dodatkowe: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod wskazanym adresem: www.opec.grudziadz.pl , a następnie otwierać kolejne zakładki (katalogi)- firma/grupa kapitałowa/OPEC-BIO Sp. z o.o./przetargi. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.