eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Opracowanie programów operacyjnych i analizy związanych z gospodarowaniem zasobami mieszkalnymi Chorzowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Chorzów: Opracowanie programów operacyjnych i analizy związanych z gospodarowaniem zasobami mieszkalnymi Chorzowa
Numer ogłoszenia: 277174 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150905 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programów operacyjnych i analizy związanych z gospodarowaniem zasobami mieszkalnymi Chorzowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie Programu polityki mieszkaniowej Miasta Chorzów do 2030 roku, Programu renowacji podwórek Miasta Chorzowa do 2030 roku, Projektu optymalizacji użytkowania budynków Miasta Chorzowa do 2030 roku, Analizy stanu budynków komunalnych Miasta Chorzowa w zakresie technicznym, prawnym wraz z dokumentacją fotograficzną w ramach projektu -Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic. I. Zakres prac związany z przygotowaniem Programu polityki mieszkaniowej Miasta Chorzowa do 2030 roku powinien obejmować m.in.: 1.Kompleksową ocenę stanu mieszkalnictwa oraz analizę efektywności polityki mieszkaniowej zawartej w projekcie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Chorzów na lata 2014-2018 Identyfikację wyzwań w zakresie mieszkalnictwa. 2.Sformułowanie założeń polityki mieszkaniowej (obszary interwencji, potencjalni beneficjenci, kierunki, cele). 3.Propozycje instrumentów polityki mieszkaniowej - analizy ekonomiczno-finansowe prognozujące skutki ich wdrożenia. 4.Wskazanie rozwiązań organizacyjno-prawnych dotyczących realizacji polityki mieszkaniowej. 5.Analiza ilościowa i jakościowa obu segmentów rynku usług mieszkaniowych (popytowego i podażowego). 6.Prognoza potrzeb mieszkaniowych i określenie kierunków działania sektorów publicznego i prywatnego. 7.Sformułowanie syntetycznych wniosków i rekomendacji w końcowej części dokumentu ( w tym wyznaczanie celów długofalowych dla gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta stymulowania usług mieszkaniowych). II.Zakres prac związany z przygotowaniem Programu renowacji podwórek Miasta Chorzów do 2030 roku powinien obejmować m.in.: 1.Identyfikację zasobów oraz ich typologię ze względu na kryteria: własnościowe, przestrzenne, funkcjonalne. 2.Identyfikację wyzwań w zakresie funkcjonowania podwórek i przestrzeni wewnątrzosiedlowych w wymiarze technicznym, społecznym, środowiskowym i ekonomicznym. 3.Wytypowanie spośród zasobów miejskich około 10 podwórek i przestrzeni wewnątrzosiedlowych reprezentujących wszystkie zidentyfikowane typy. 4.Wypracowanie wspólnie z mieszkańcami propozycji aktywności realizowanych na podwórkach i w przestrzeniach wewnątrzosiedlowych. 5.Wypracowanie wspólnie z mieszkańcami zasad działania podwórek i przestrzeni wewnątrzosiedlowych (kilka zestawów zasad, w zależności od efektów prac poszczególnych grup mieszkańców). 6.Przeprowadzenie konsultacji społecznych w formie: -jednorazowej publikacji informacji w prasie lokalnej (ogólna informacja o Programie, co najmniej 1 strona), -zaproszenia mieszkańców na zebranie, w formie plakatów oraz zaproszeń papierowych, -moderowanie dyskusji podczas zebrania z mieszkańcami zainteresowanymi renowacją swojego podwórka lub przestrzeni międzyosiedlowej, -opracowanie raportu z przebiegu konsultacji. 7.Opracowanie dobrych praktyk i zasad renowacji podwórek przy udziale mieszkańców, na podstawie zebranych doświadczeń. 8.Sformułowanie syntetycznych wniosków i rekomendacji w końcowej części dokumentu. III.Zakres prac związany z przygotowaniem Projektu optymalizacji użytkowania budynków Miasta Chorzów do 2030 roku powinien obejmować m.in.: 1.Syntezę wniosków pochodzących z dokumentów Z.K. PGM określających stan techniczny budynków komunalnych ( w tym również wspólnot mieszkaniowych ,w których udziały ma Miasto) oraz w zakresie dokumentu pt. Analiza stanu budynków komunalnych Miasta Chorzów w zakresie technicznym, prawnym wraz z dokumentacją fotograficzną -dokument zostanie opracowany w ramach zadania nr IV. 2.Ukierunkowanie działań projektowych, wskazanie struktury interwencji. 3.Wskazanie wariantów wraz ze szczegółową analizą ich skutków ekonomiczno-finansowych. 4.Sformułowanie syntetycznych wniosków i rekomendacji w końcowej części dokumentu. IV.Zakres prac związany z przygotowaniem Analizy stanu budynków komunalnych Miasta Chorzów w zakresie technicznym, prawnym wraz z dokumentacją fotograficzną powinien obejmować m.in.: 1.Analiza stanu budynków komunalnych Miasta Chorzów z dokumentów Z.K. PGM określających stan techniczny budynków oraz Wykonawca wykona analizę stanu budynków komunalnych wybranych kwartałów budynków komunalnych zalecany jest tzw. obszar Cwajki stanowiący częściowo obszar dzielnicy Chorzów II. 2.Analizę wielkości i stanu technicznego zasobu komunalnego. 3.Analizę uwarunkowań lokalizacyjnych, w szczególności ocenę wpływu sąsiedztwa budynków komunalnych. 4.Analizę stanu prawnego zasobu komunalnego wraz z sugerowanymi zmianami własnościowymi. 5.Analizę ekonomiczno-finansową funkcjonowania budynków komunalnych. 6.Określenie zakresu potrzeb remontowych celem efektywnego gospodarowania zasobem mieszkaniowym Miasta. 7.Dokumentację fotograficzną zasobu komunalnego. 8.Sformułowanie syntetycznych wniosków i rekomendacji w końcowej części dokumentu. Dokumenty opisane w pkt I - IV, będące przedmiotem zamówienia, zostaną dostarczone Zamawiającemu, po wcześniejszej akceptacji ich treści najpóźniej w terminie do 20.10.2014 roku. V.Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu: 1.Dokumenty opisane w pkt I - IV, będące przedmiotem zamówienia: - opracowane zostaną w formie książkowej w formacie nie mniejszym niż B5, papier offsetowy 80 g/m2 w pełnym kolorze oraz okładka 200 g/m2 w pełnym kolorze, foliowana, z logo projektu i informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską. Sugeruje się, aby każdy ww. dokument zawierał nie mniej niż 100 stron. Zamawiający zakłada wydruk po 40 egzemplarzy każdego z ww. dokumentów przez Wykonawcę. -dostarczone zostaną w pełnej treści, w wersji papierowej w ilości 2 sztuk oraz w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu w ilości 2 sztuk w formie płyt CD/DVD w terminie do 20.10.2014 roku. Projekt i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. -zostaną dostarczone Zamawiającemu w wymaganej formie, określonej w § 2 punkcie V podpunkcie 1. a) projektu umowy, najpóźniej w terminie do 24.10.2014 roku. 2.Prezentacje multimedialne wszystkich opracowanych dokumentów w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programach typu Power Point lub w formacie umożliwiającym ich edycję i prezentację w ogólnodostępnych programach do tego przeznaczonych. 3.Zaleca się, aby przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca dysponował narzędziami systemu informacji przestrzennej (GIS). VI.Wykonawca zaprezentuje dokumenty będące przedmiotem zamówienia i moderował będzie dyskusję na sesji Rady Miasta. Zamawiający udostępni wykonawcy logotypy w wersji elektronicznej, które muszą być zamieszczone na zamawianych dokumentach i innych dokumentach i materiałach związanych z ich opracowaniem. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do całości opracowania. Zamawiający zastrzega możliwość współredagowania treści zamawianych dokumentów. Przed przystąpieniem do prac nad zamawianymi dokumentami Wykonawca omówi i uzgodni z Zamawiającym założenia do poszczególnych dokumentów. Wykonawca na bieżąco przekazywał będzie poszczególne rozdziały zamawianych dokumentów w celu ich weryfikacji przez Zamawiającego. W trakcie prac nad poszczególnymi dokumentami Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentów stanowiące przedmiot zamówienia. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. UWAGA: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem realizacji prac w ujęciu tabelarycznym. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 40 stron. Nie złożenie ww. dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic, realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny, na finansowanie i współfinansowanie działań podejmowanych w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna w części dotyczącej projektów realizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Rozwoju Miast, ul. Cieszyńska 2, 30-015 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105528,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128166,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128166,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.