eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szczegółowo określonego w pakietach 1 - 5 dla Szpitala Powiatowego przez okres 12 miesiecy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Zawiercie: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szczegółowo określonego w pakietach 1 - 5 dla Szpitala Powiatowego przez okres 12 miesiecy.
Numer ogłoszenia: 277171 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, fax. 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szczegółowo określonego w pakietach 1 - 5 dla Szpitala Powiatowego przez okres 12 miesiecy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szczegółowo określonego w pakietach 1-5 dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy: Pakiet nr 1 - testy kontroli mycia i dezynfekcji termicznej - 2 pozycje, Pakiet nr 2 - materiały do sterylizacji gazowej - 3 pozycje, Pakiet nr 3 - testy procesów sterylizacji - 6 pozycji, Pakiet nr 4 - papier, rękawy foliowe - 13 pozycji, Pakiet nr 5 - bielizna - 19 pozycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy, 5)wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w siwz łącznie ze wzorem umowy,6)przygotują ofertę zgodnie z wytycznymi zawartymi w siwz, 7)wyrażą zgodę na minimum 30 dniowy termin płatności, 8)na wezwanie zamawiającego w terminie 5 dni dostarczą próbki oferowanych wyrobów, 9)w pakiecie 3 poz. 6 złożą próbki -5 sztuk -oferowanego wyroby wraz z oferta. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na postawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiada wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem koncesje na prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej 1 takiego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia np. referencjami. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 Ustawy PZP). Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: Wykonawcy winni złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. Należy przedstawić: dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: a/Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów ustawy o wyr. medycznych - Deklaracje zgodności, Certyfikaty CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych, - dotyczy oferowanych wyrobów, dla których wymagane jest posiadanie ww. dokumentów zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.),b/ oryginalny katalog umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, foldery, prospekty, katalogi, informacje producenta lub etykiety oferowanego asortymentu - w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego. c/ wraz z ofertą Wykonawca dostarczy próbki wyrobów medycznych określone w Pakiecie nr 3 poz. 6 - 5 szt. oraz zobowiązanie do ewentualnego dostarczenia próbek na żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni. Próbki wraz z ofertą do Pakietu nr 3 poz.6 oraz z o b o w i ą z a n i e do dostarczenia próbek na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Sekcja Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - testy kontroli mycia i dezynfekcji termicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy kontroli mycia i dezynfekcji termicznej - 2 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - materiały do sterylizacji gazowej - 3 pozycje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji gazowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - testy procesów sterylizacji - 6 pozycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy procesów sterylizacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- papier, rękawy foliowe - 13 pozycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier, rękawy foliowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5- bielizna - 19 pozycji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna , prześcieradła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.