eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › usługa prowadzenia zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek przedszkolnych w Gminie Węgierska Górka. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Węgierska Górka: usługa prowadzenia zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek przedszkolnych w Gminie Węgierska Górka. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 277135 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Węgierskiej Górce , ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa prowadzenia zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek przedszkolnych w Gminie Węgierska Górka. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa prowadzenia zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek przedszkolnych w Gminie Węgierska Górka. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze 2622 godzin od poniedziałku do piątku w tym: -Przedszkole w Ciścu nr 1: 437 godzin -Przedszkole w Ciścu nr 2: 437 godzin -Przedszkole w Żabnicy: 437 godzin -Przedszkole w Cięcinie: 437 godzin -Przedszkole w Węgierskiej Górce: 874 godziny Na potrzeby niniejszego zamówienia za godzinę przyjmuje się 60 minut. Maksymalna liczebność grupy dzieci w wielu przedszkolnym 3 - 5 lat, w której prowadzone będą zajęcia z wychowania przedszkolnego to 25 osób. Przyjmuje się po jednej grupie na placówkę przedszkolną w Ciścu 1 i 2, Żabnicy, Cięcinie oraz dwie grupy w Węgierskiej Górce. Łączna ilość grup - 6. Wydłużenie prowadzone będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 we wszystkich placówkach przedszkolnych. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2010/2011 i 2011/2012 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 80 % maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu. Zmiana ilości godzin w ramach umowy może różnić się od wartości podanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu nie więcej niż o 20% wartości jednej części zamówienia. Zleceniobiorca w ramach wydłużonego czasu pracy placówek przedszkolnych zgodnie z ustalonym harmonogramem godzin zobowiązuje się do: - świadczenia Usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy tego typu usługach, - terminowego wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją usługi, - poprawności przedstawianych dokumentów w tym kart czasu pracy, harmonogramów, dzienników zajęć itp. - przygotowania planu i harmonogramu zajęć prowadzonych w wydłużonym czasie pracy, - przeprowadzenia zajęć w ramach wydłużonego czasu pracy placówki przedszkolnej, - monitorowania postępów i zadowolenia Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach prowadzonych w wydłużonym czasie pracy w projekcie pt. Postęp to Edukacja, - dostarczenia planu zajęć prowadzonych w ramach wydłużonego czasu pracy przedszkola, zgodnie z przedłożonym harmonogramem prowadzonych zajęć w wersji papierowej do biura projektu, - prowadzenia dokumentacji z wydłużonego czasu pracy: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej, - raportowanie o postępie realizowanych zajęć oraz o ewentualnych nieprawidłowościach w tym o nieobecności uczestników projektu, rezygnacji bądź powrocie do projektu, - prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do 1 godziny =Karta Czasu Pracy, - przekazywania dokumentacji z przeprowadzonych zajęć w ramach wydłużonego czasu pracy przedszkola po przepracowaniu całego miesiąca do biura projektu. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą w dniu podpisania umowy na spotkaniu organizacyjnym z Dyrektorami placówek przedszkolnych, przedstawicielami władz Gminy oraz pracownikami biura projektu. W trakcie realizacji usługi Zamawiający zapewni: - osoby odpowiedzialne za: rekrutację uczestników, zarządzanie administracyjno - finansowe projektu, przygotowanie wzoru dokumentów (kart czasu pracy, list obecności, ankiet monitorujących itp.), - osoby do kontaktu z Wykonawcą, - pomoce do zajęć z dziećmi (papiernicze, piśmiennicze itp.) - sale do wykonania usługi. Należności za wykonaną usługę regulowane będą w okresach miesięcznych, przelewem, na rachunek wskazany przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty przedłożonego rachunku/faktury na podstawie faktycznej liczby przepracowanych godzin. 1. CZĘŚĆ I - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Ciścu nr 1. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Ciścu nr 1, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. CZĘŚĆ II - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Ciścu nr 2. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Ciścu nr 2, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. CZĘŚĆ II - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Żabnicy. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Żabnicy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. CZĘŚĆ IV - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Cięcinie. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Cięcinie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. CZĘŚĆ V - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Węgierskiej Górce- GRUPA I Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Węgierskiej Górce, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. CZĘŚĆ VI - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Węgierskiej Górce - GRUPA II Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Węgierskiej Górce, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O dopuszczenie do udziału w zamówieniu, którego przedmiotem jest prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo- dydaktycznych mogą się ubiegać osoby, które posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie tj. spełniają przynajmniej jedną z alternatyw tj. 1. ukończyły praktyki zawodowe zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami w wymiarze minimum 150 godzin, lub 2. posiadają staż pracy związany z pełnieniem funkcji opiekuńczo - wychowawczej minimum 2 lata, lub 3. posiadają doświadczenie związane z pełnieniem funkcji opiekuńczo - wychowawczej w placówkach oświatowych (szkolnych i przedszkolnych) minimum 2 lata, lub 4. posiadają doświadczenie związane z pełnieniem funkcji opiekuńczo - wychowawczej w placówkach opiekuńczych dla dzieci w wieku przedszkolnym od 3 do 5 lat minimum 2 lata. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia oraz analizy dokumentów poświadczających wiedzę i doświadczenie tj. kserokopię poświadczenia odbycia praktyk zawodowych, referencji, świadectw pracy itp. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie metodą zero - jedynkową tzn. spełnia - nie spełnia. W celu spełnienia warunku konieczne jest udokumentowanie przez Wykonawcę spełniania przynajmniej jednej z alternatyw określonych w podpunktach 1-4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą w każdej części posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i staż pracy: 1. studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 2. studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 3. studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony wyżej i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 4. studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 5. studia pierwszego stopnia na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 6. studia wyższe na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony wyżej, a ponadto ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne lub 7. zakład kształcenia nauczycieli w specjalności odpowiadającej nauczanemu przedmiotowi lub prowadzonym zajęciom lub 8. zakład kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż wymieniona wyżej, a ponadto ukończyły kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć lub 9. studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym lub 10. zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia jak również na postawie analizy dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie tj. kserokopii dyplomów, certyfikatów, świadectw itp. Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie metodą zero - jedynkową tzn. spełnia - nie spełnia. W celu spełnienia warunku konieczne jest udokumentowanie przez Wykonawcę spełniania przynajmniej jednej z alternatyw określonych w podpunktach 1-10.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy,ul.Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Zielona 43,34-350 Węgierska Górka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn.Równy start przedszkolaka w ramach Priorytetu IX, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Ciścu nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Ciścu nr 1. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Ciścu nr 1, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Ciścu nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Ciścu nr 2. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Ciścu nr 2, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Żabnicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Żabnicy. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Żabnicy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Cięcinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Cięcinie. Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Cięcinie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3-5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Węg.Górce-Grupa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Węgierskiej Górce- GRUPA I Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Węgierskiej Górce, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Węgierskiej Górce - GRUPA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI - prowadzenie zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach wydłużonego czasu pracy placówek w Przedszkolu w Węgierskiej Górce - GRUPA II Niniejsze zamówienie obejmuje: - realizację 437 godzin zajęć opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w przedszkolu w Węgierskiej Górce, od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 17.00 zgodnie z kalendarzem przedszkolnym oraz ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.