eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krajenka › Zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul. Szkolna - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Krajenka: Zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul. Szkolna - etap II
Numer ogłoszenia: 277076 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237936 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul. Szkolna - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot i zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego gimnazjum (Pałac Sułkowskich) na budynek administracji publicznej - siedzibę Urzędu Gminy i Miasta w Krajence. 2. Budynek zlokalizowany w Krajence przy ul. Szkolnej, dz. nr 192/4 - wpisany jest do rejestru zabytków. 3. Niniejsze zamówienie stanowi II etap przebudowy budynku. 4. UWAGA: Projekt budowlany dotyczy pełnej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania obiektu. Przedmiotem niniejszego zamówienia są tylko roboty dotyczące poniżej wskazanego zakresu, opisanego w przedmiarach robót. 5. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty ogólnobudowlane wykonanie sufitów: podwieszanych panelowych, oraz ognioodpornych sufitów z płyt gipsowo - kartonowych REI 30 (odstępuje się od przewidzianego w projekcie budowlanym odbicia tynków z sufitów), wykonanie balustrad drewnianych i okładzin z płytek, przebudowanych w I etapie, schodów wewnętrznych SH-1 i SH-2, stolarkę drzwiową: demontaż ościeżnic, montaż drzwi wewnętrznych (zbliżonych stylistycznie do załączonego wzoru, w kolorze ecru); montaż drzwi p.poż.; demontaż okna i powiększenie otworu oraz montaż zewnętrznych, drzwi wejściowych; renowacja i konserwacja drzwi wejściowych i wewnętrznych, ściany: zbicie i wykonanie nowych tynków (w ilości wg kosztorysu) i ułożenie gładzi gipsowej, malowanie, zbicie glazury i ułożenie płytek w łazienkach; posadzki: zerwanie części istniejących i ułożenie wykładzin z tworzyw sztucznych, wykonanie podłóg z paneli (klasa używalności 31), wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, roboty rozbiórkowe, wywiezienie i utylizacja odpadów, docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania wełny mineralnej. b) instalacje elektryczne: dostawa i montaż gniazd, łączników i opraw oświetleniowych (biały montaż) - oprawy typu LED zgodnie z kosztorysem zostaną zamontowane tylko w sali nr 12, montaż zdemontowanych w I etapie opraw - 150 szt. - oprawy po przeglądzie, c) instalację LAN: montaż kabla krosowego w gnieździe abonenckim montaż plakietek gniazd RJ45 (zakupionych w I etapie 74 - szt.) d) instalację telefoniczną - dostawa i montaż gniazd abonenckich, uruchomienie linii telefonicznej; e) instalacje sanitarne: rozbudowa i przebudowa instalacji wodociągowej i wewnętrznej instalacji p.poż., rozbudowa i przebudowa instalacji kanalizacyjnej, demontaż i montaż urządzeń sanitarnych, demontaż w obecnej siedzibie urzędu i ponowny montaż 2 klimatyzatorów w pom. 15 (serwerownia). 6.Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: a) projekt budowlany - zmiana sposobu użytkowania budynku gimnazjum na budynek administracji publicznej - Krajenka ul. Szkolna b) projekt wykonawczy wewnętrznej, zalicznikowej instalacji elektrycznej i instalacji teletechnicznej, c) przedmiar robót, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. II. Realizacja robót nastąpi w dwóch częściach. W związku z realizacją zamówienia w roku 2015 i 2016 Zamawiający wymaga aby w 2015 r. wykonanych zostało co najmniej 50 % robót - do dnia 10 grudnia 2015 r. Po zawarciu umowy - w terminie 5 dni - Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zaakceptowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, haromonogramu robót, wskazującego zakres i wartość robót przewidzianych przez wykonawcę do wykonania w roku 2015 i 2016. Zamawiający nie wskazuje kolejności wykonywania robót, wymaga natomiast aby w 2015 r. osiągnięto co najmniej 50 % zaawansowania robót. Wskazanie w harmonogramie bądź też wykonanie zakresu większego niż 50 % wartości całej oferty nie upoważni wykonawcy do żądania w 2015 r. większego wynagrodzenia. Płatność w 2015 r. wyniesie maksymalnie 50% wartości zadania. III. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, z wyjątkiem 150 szt. opraw oświetlenia (zdemontowanych w I etapie), 74 szt. plakietek gniazd RJ45 (zakupionych w I etapie), przeznaczonych do zamontowania w ramach niniejszego zamówienia, oraz 2 szt. klimatyzatorów (zdemontowanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia). 2. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie i wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.). Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów i urządzeń zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów i urządzeń certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 5. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. 6. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o zbliżonych parametrach jakościowych i cechach użytkowych o nie gorszych parametrach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tivolo Mieczysław Gniot & Romuald Zdrenka Sp.j., ul. Leśna 4, 77-424 Zakrzewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445422,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 530454,68

  • Oferta z najniższą ceną: 530454,68 / Oferta z najwyższą ceną: 803208,15

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.