eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych dla zadań pn.Część 1 zamówieniaRemont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 Część 2 zamówieniaRemont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Tarnów: Wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych dla zadań pn.: Część 1 zamówienia: Remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 Część 2 zamówienia: Remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810
Numer ogłoszenia: 277056 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych dla zadań pn.: Część 1 zamówienia: Remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 Część 2 zamówienia: Remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych - remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 w msc. Łapanów, gm. Łapanów, pow. bocheński. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Śluzy w km 0+477, 0+688 i 0+870 Wykoszenie traw z wygrabieniem, oczyszczenie przewodu śluzy, remont klapy, naprawa przyczółka wylotowego śluzy wałowej poprzez uzupełnienie ubytków w betonach i wyprawa ścian przyczółka masami mrozoodpornymi. Rozbiórka starych umocnień betonowych na wylocie śluzy oraz wykonanie nowych umocnień betonowych na skarpach i w dnie za przyczółkiem wylotowym, wykonanie schodów na skarpie za przyczółkiem wylotowym, umocnienie rowka odpływowego płytami ażurowymi typu mała krata, obsiew skarp rowka powyżej płyt mieszanką traw. 2. Śluza w km 0+155 Wycięcie zakrzaczeń przy przyczółku wlotowym, ścięcie 2 szt drzew. Wykoszenie traw z wygrabieniem, oczyszczenie przewodu śluzy, remont klapy, naprawa przyczółka wlotowego poprzez uzupełnienie ubytków w betonach, wyprawa ścian przyczółka wlotowego i wylotowego masami mrozoodpornymi, rozbiórka starych umocnień betonowych na wylocie śluzy wraz z wykonaniem nowych umocnień betonowych na skarpach i w dnie za przyczółkiem wylotowym, umocnienie rowka odpływowego kiszką faszynową o średnicy 15 cm, obsiew skarp rowka mieszanką traw. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz formularz ofertowy stanowiące załącznik do siwz. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych - remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810 w msc. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski, msc. Bogucice, Krzeczów, gm. Bochnia, pow. bocheński. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Śluzy w km 1+285, 13+350 i 14+180 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA dopływu i odpływu. 2. Śluza w km 2+410 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie opasek z kiszki faszynowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - obszar Natura 2000 - Dolina rzeki Gróbki. Zadanie nie wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego. 3. Śluza w km 22+810 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie bruku z kamienia naturalnego. Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz formularze ofertowe stanowiące załącznik do siwz. Uwaga. 1) W celu prawidłowej wyceny ofert należy przed ich sporządzeniem dokonać wizji w terenie. 2) Obowiązujący rodzaj wynagrodzenia: wynagrodzenie kosztorysowe. Cenę oferty należy policzyć przy następujących założeniach: a) zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny oferty musi być zgodny z załączonym przedmiarem robót. b) ceny jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w przedmiarze robót muszą zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją, jak również koszty: - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /bioz/ - pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą - projektu organizacji robót - wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych, porządkowych, - dzierżawy, zagospodarowania i utrzymania placu budowy i placów składowych - robót związanych z utrudnieniami wynikającymi z realizacji obiektu bez wyłączenia z eksploatacji - przekopów kontrolnych - odwozu nadmiaru gruntu i innych odpadów, zagęszczenia gruntu, - ewentualnego pompowania wody, - wypłacenia właścicielom / zarządcom gruntów, posesji, infrastruktury odszkodowań za szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót - kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót oraz inne wynikające z treści umowy. Zgodnie z treścią art.36a ust.1 Ustawy Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z tym iż na podstawie art. 36a ust.2 pkt. 1 Zamawiający zastrzega iż kluczowe części zamówienia Wykonawca wykona osobiście. Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie pozostałe części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia jako załącznika do umowy o treści: Oświadczam przedstawię Zamawiającemu do akceptacji umowy z podwykonawcami dotyczące wykonania części robót, które będą realizowali podwykonawcy i zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń podwykonawców, w których podwykonawcy zobowiążą się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdorazowym opóźnieniu w zapłacie przez Wykonawcę za wykonane przez nich roboty. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133). Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć). Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji, jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. Okres obowiązywania gwarancji wynosi 36 miesięcy - na wykonane roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami. Za urządzenie wolne od wad uznaje się urządzenie które spełnia następujące warunki: - jest oryginalne, pełnosprawne, odpowiednio oznakowane, np. symbolem CE, - posiada instrukcję obsługi w języku polskim, DTR, atesty i certyfikaty z opisanymi parametrami technicznymi produktu, - posiada instrukcję montażu i obsługi w języku polskim, gwarancję producenta w języku polskim, - posiada informację dotyczącą danych gwaranta i serwisu wraz z adresem, pod który należy zgłaszać reklamacje, - spełnia wymogi określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie robót, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty wszelkich odszkodowań wynikłych podczas prowadzenia robót budowlanych w tym również odszkodowanie za czasowe zajęcie gruntu i użytkowanie dróg..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1.Wadium w wysokości: dla części 1 zamówienia - 800,00 PLN dla części 2 zamówienia - 1000,00 PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i)lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (dla obu części zamówienia obowiązuje ten sam warunek) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie budowy, odbudowy lub remontu śluzy wałowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (dla obu części zamówienia obowiązują te same warunki) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności: koparka 1 szt. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (dla obu części zamówienia obowiązują te same warunki) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest: - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: dla części 1 zamówienia: co najmniej 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla części 2 zamówienia: co najmniej 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do siwz. 1. Nie przewiduje się wzrostu ceny przedstawionej w ofercie, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a. zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b. zmiany kont bankowych, c. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e. obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust.1 f. zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne) g. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, h. zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i. zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. j. zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. b) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. c) konieczności wykonania robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych - remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 w msc. Łapanów, gm. Łapanów, pow. bocheński. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Śluzy w km 0+477, 0+688 i 0+870 Wykoszenie traw z wygrabieniem, oczyszczenie przewodu śluzy, remont klapy, naprawa przyczółka wylotowego śluzy wałowej poprzez uzupełnienie ubytków w betonach i wyprawa ścian przyczółka masami mrozoodpornymi. Rozbiórka starych umocnień betonowych na wylocie śluzy oraz wykonanie nowych umocnień betonowych na skarpach i w dnie za przyczółkiem wylotowym, wykonanie schodów na skarpie za przyczółkiem wylotowym, umocnienie rowka odpływowego płytami ażurowymi typu mała krata, obsiew skarp rowka powyżej płyt mieszanką traw. 2. Śluza w km 0+155 Wycięcie zakrzaczeń przy przyczółku wlotowym, ścięcie 2 szt drzew. Wykoszenie traw z wygrabieniem, oczyszczenie przewodu śluzy, remont klapy, naprawa przyczółka wlotowego poprzez uzupełnienie ubytków w betonach, wyprawa ścian przyczółka wlotowego i wylotowego masami mrozoodpornymi, rozbiórka starych umocnień betonowych na wylocie śluzy wraz z wykonaniem nowych umocnień betonowych na skarpach i w dnie za przyczółkiem wylotowym, umocnienie rowka odpływowego kiszką faszynową o średnicy 15 cm, obsiew skarp rowka mieszanką traw. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz formularz ofertowy stanowiące załącznik do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych - remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810 w msc. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski, msc. Bogucice, Krzeczów, gm. Bochnia, pow. bocheński. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Śluzy w km 1+285, 13+350 i 14+180 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA dopływu i odpływu. 2. Śluza w km 2+410 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie opasek z kiszki faszynowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - obszar Natura 2000 - Dolina rzeki Gróbki. Zadanie nie wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego. 3. Śluza w km 22+810 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie bruku z kamienia naturalnego. Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz formularze ofertowe stanowiące załącznik do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.