eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 5 500 000 PLN na finansowanie wydatków budżetu powiatu olkuskiego w 2006 r. nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-25

POZYCJA 27702

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olkusz: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 5 500 000 PLN na finansowanie wydatków budżetu powiatu olkuskiego w 2006 r. nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Powiatu w Olkuszu, do kontaktów: Alicja Sajkowska, Paweł Kwaśniewski, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. +48 32 6430414, +48 32 6430463, fax +48 32 6430463, e-mail: finasowy@sp.olkusz.pl, www.sp.olkusz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 5 500 000 PLN na finansowanie wydatków budżetu powiatu olkuskiego w 2006 r. nie mających pokrycia w planowanych dochodach budżetu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 5.500,000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków budżetu Powiatu Olkuskiego w 2006 r. nie mających pokrycia w dochodach budżetu. 2. Okres kredytowanie: 2006 r. do końca 2015 r. 3. Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2006, a odsetek do 30.09.2006 r. 4. Spłata kapitału i odsetek po upływie karencji w okresach kwartalnych. 5. Oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: - stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku maksimum 1,0 %, - odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne na podstawie pisemnej informacji 6. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu 8. Kredyt udzielony będzie w 2006 roku w transzach. Wysokość transzy i termin jej uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z wyprzedzeniem 4 - dniowym przed uruchomieniem transzy przez Bank. 9. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu płatna każdorazowo od wysokości uruchamianej transzy kredytu w dniu jej uruchomienia. Środki na zapłatę prowizji przekazane zostaną przez Zamawiającego na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy o wysokości należnej kwoty i numerze rachunku bankowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olkusz. Kod NUTS: PL21. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 416410,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 26.07.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Termin spłaty kredytu do 31.12.2015 r. w ratach kwartalnych na koniec każdego kwartału kalendarzowego - pierwsza rata płatna 31.03.2007 r. 2. Termin spłaty odsetek od kredytu do dnia 7-go po zakończonym kwartale. Pierwsza rata odsetkowa za okres od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2006 r. płatna do 07.01.2007 r., ostatnia rata odsetkowa za okres IV kwartału 2015 r. płatna do dnia 31.12.2015 r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ 3) Aktualny odpis właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub statut w przypadku banku państwowego wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Banku, 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) Dowód wpłacenia lub wniesienia wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - marża bankowa na okres udzielenia kredytu - 90% prowizja od udzielonego kredytu - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: F-3431-1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.07.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.07.2006, godzina 10:30, Olkusz, ul. Mickiewicza 2 pok. nr 70 (Sala Konferencyjna).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.