eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › projektowanie przebudowy budynku księgowości wraz z terenem i infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2006-05-25

POZYCJA 27701

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowa Ruda: projektowanie przebudowy budynku księgowości wraz z terenem i infrastrukturą techniczną Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A., do kontaktów: Marcin Bernat, ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8725025 w. 25, fax 074 8725025, e-mail: marcin@agroreg.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projektowanie przebudowy budynku księgowości wraz z terenem i infrastrukturą techniczną. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla potrzeb Noworudzkiego Parku Przemysłowego (NPP) dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze) dla następujących obiektów i urządzeń budowlanych: - przebudowa budynku księgowości na budynek usługowy I-go etapu NPP (pow. zabudowy - 1058,3 m2, pow. użytkowa 1061,2 m2, pow. netto - 1253,0 m2, kubatura 5290,0 m3); - przyłącza: wodne, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu, energii elektrycznej, teletechniczne; - sieci: kanalizacja deszczowa, oświetlenie terenu; - przebudowa i rozbudowa parkingu na działce 2/17; - remont i przebudowa drogi dojazdowej na działce 2/16; - remont i rozbudowa ciągów pieszych na działkach 2/16 i 2/17; - niwelacja terenu; - elementy zagospodarowania terenu: ogrodzenie terenu, śmietnik, mała architektura, zieleń; Dokumentacja powinna zawierać opracowania kosztowe (przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wymagane prawem niezbędne do wykonania dokumentacji technicznej ekspertyzy, uzgodnienia i pozwolenia. Wykonywana dokumentacja będzie podstawą do przetargu na wykonanie robót zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nowa Ruda, obszar Noworudzkiego Parku Przemysłowego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze) dla następujących obiektów i urządzeń budowlanych: - przebudowa budynku księgowości na budynek usługowy I-go etapu NPP (pow. zabudowy - 1058,3 m2, pow. użytkowa 1061,2 m2, pow. netto - 1253,0 m2, kubatura 5290,0 m3); - przyłącza: wodne, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu, energii elektrycznej, teletechniczne; - sieci: kanalizacja deszczowa, oświetlenie terenu; oraz pozostałe jak w pkt II.1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 100;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 2000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z warunkami uczestnictwa w postępowaniu określonymi przez zamawiającego w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z warunkami uczestnictwa w postępowaniu określonymi przez zamawiającego w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: I.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. II.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.8.1.1).a), 8.1.2).b) i 8.1.2).c) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego), potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.1).a), 9.1.2).a), 9.1.2).b) i 9.1.2).c) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia (co najmniej) następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: GRUPA I: - architekt posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych), przynależący do Izby Architektów Rzeczypospolitej (aktualne zaświadczenie z IAR) oraz minimum 5 lat doświadczenia w samodzielnym projektowaniu, GRUPA II: - projektant branży konstrukcyjnej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych), przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne zaświadczenie z IIB) oraz minimum 3 lat doświadczenia w samodzielnym projektowaniu, - projektant branży wodno-kanalizacyjnej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych), przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne zaświadczenie z IIB) oraz minimum 3 lat doświadczenia w samodzielnym projektowaniu, - projektant branży gazowej posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń (decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych), przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne zaświadczenie z IIB) oraz minimum 3 lat doświadczenia w samodzielnym projektowaniu, - projektant branży elektroenergetycznej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych), przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne zaświadczenie z IIB) oraz minimum 3 lat doświadczenia w samodzielnym projektowaniu, - projektant branży telekomunikacyjnej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych), przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne zaświadczenie z IIB) oraz minimum 3 lat doświadczenia w samodzielnym projektowaniu, - projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych), przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne zaświadczenie z IIB) oraz minimum 3 lat doświadczenia w samodzielnym projektowaniu, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - wzór wykazu osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie oraz załącznik nr 5 do SIWZ - wzór życiorysu osób przeznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia, wskazanych w wykazie osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji w ramach jednej grupy osób wskazanych do realizacji niniejszego zamówienia. Niedopuszczalne jest natomiast łączenie przez jedną osobę funkcji w ramach dwóch grup wskazanych powyżej. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 opracowania projektowe, których przedmiotem było sporządzenie dokumentacji projektowej dla obiektów kubaturowych o charakterze gastronomicznym, biurowym lub hotelowym wraz z infrastrukturą towarzyszącą (sieci zewnętrzne, place postojowe i drogi dojazdowe), podobnych parametrach (kubatura, powierzchnia użytkowa) co przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - wzór wykazu wykonanych usług oraz dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie; dokumentem tym będą referencje lub protokoły odbioru końcowego robót,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 18 maja 2005 r. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2006/S 50 - 52465 z dnia 14.03.2006. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.07.2006, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: Dostępne w siedzibie zamawiającego bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.07.2006, godzina 12:30, Siedziba zamawiającego pod adresem podanym w pkt I, biuro Noworudzkiego Parku Przemysłowego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: maj - czerwiec 2006. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Noworudzki Park Przemysłowy I etap realizacji finansowany jest ze środków UE działanie 1.3 w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego -Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.