eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usługi satelitarnej transmisji danych meteorologicznych. Numer Referencyjny PW/06/IW/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-07

Toruń: Świadczenie usługi satelitarnej transmisji danych meteorologicznych. Numer Referencyjny PW/06/IW/11
Numer ogłoszenia: 277002 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy(Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 38 94, faks 56 653 36 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi satelitarnej transmisji danych meteorologicznych. Numer Referencyjny PW/06/IW/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi satelitarnej transmisji danych meteorologicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostarczenie łącza satelitarnego szerokopasmowego, spełniającego kryteria określone w pkt 1, ppkt 1.1 załącznika nr 1. 2.2. Dostarczenie sprzętu, określonego w pkt 1, ppkt 1.2 załącznika nr 1, podlegającego zwrotowi po zakończeniu umowy. 2.3. Dostarczenie systemu zobrazowania satelitarnego na bazie notebooka NB (beg), według opisu parametrów, jak w załączniku nr 1, pkt 1, ppkt 1.3. 2.4. Przeszkolenie personelu Służby Meteorologicznej (min. 2 osoby), z zakresu konfiguracji i administrowania terminalem końcowym; 2.5. Przekazanie niezbędnych urządzeń umożliwiających samodzielne dostrojenie stacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.41.00 - Usługi w zakresie udostępnienia łączności satelitarnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego do poziomu TAJNE

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    3.1. Dokument potwierdzający wdrożenie przez Wykonawcę systemu zarządzania jakością, spełniającego normy EN ISO serii 9001, obejmujący proces projektowania i produkcji. 3.2. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt będzie miał oznakowanie CE lub dostarczony zostanie z deklaracją zgodności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku (Dz.U. Nr 155, poz.1089). 3.3. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta sprzętu, Certyfikatu ISO 14001. dodatkowe dokumenty: 3.4. Wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że model komputera z oferowanym procesorem osiągnął wymagany wynik. Testy powinny być potwierdzone przez przedstawiciela producenta komputera w Polsce. 3.5. Wydruk ze strony Microsoft WHCL, potwierdzający, iż oferowany model komputera poprawnie współpracuje z zamawianym systemem operacyjnym. 3.6. Oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 18 dB. 3.7. Oświadczenia producenta notebooka, iż wyrób spełnienia kryteria środowiskowe, w tym: 3.7.1. zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (Dyrektywa 2002/95/WE); 3.7.2. zgodności z normą ISO 1043-4 (lub równoważną) dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25g. 3.8. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kopia poświadczenia bezpieczeństwa przemysłowego do poziomu TAJNE

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie korekty ilości miesięcy przewidzianych na świadczenie usługi, które mogą wyniknąć w sytuacji, gdyby z przyczyn proceduralnych przesunięciu uległ termin rozpoczęcia świadczenia usługi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie JW 4620, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń w kancelarii jawnej (budynek 124, pokój nr 2), zamówić faxem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4620 (12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY) 87 - 100 Toruń ul. Okólna 37 w Kancelarii Jawnej w bud. Nr 124 pok. Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.