Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Jastrzębie-Zdrój: Dostawa implantów ortopedycznych oraz cementu kostnego (DZP/38/382-65/08)
Numer ogłoszenia: 276993 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych oraz cementu kostnego (DZP/38/382-65/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy implantów ortopedycznych oraz cementu kostnego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 pakietów: Pakiet 1 - Endoprotezy stawu biodrowego 1, linki i płyty do złamań okołoprotezowych; Pakiet 2 - Endoprotezy stawu biodrowego 2, panewkowe pierścienie wzmacniające i panewki rewizyjne; Pakiet 3 - Endoprotezy stawu biodrowego 3; Pakiet 4 - Systemy do szycia łękotek; Pakiet 5 - Kaniule do zabiegów artroskopii barku i kolana; Pakiet 6 - Śruby kotwicowe; Pakiet 7 - Implanty do rekonstrukcji przedniego wiązadła krzyżowego - ACL; Pakiet 8 - Cement kostny 1; Pakiet 9 - Cement kostny 2. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, a w przypadku pakietów nr 1-7 na zasadzie stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu materiałów (obejmującego po 1 sztuce / komplecie z każdej pozycji wymienionej w formularzu asortymentowo cenowym i każdego rozmiaru), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia (przesłania faksem stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić). Zamówienie obejmuje także, w przypadku Pakietów nr: 1-7, obowiązek Wykonawcy do: a) zapewnienia nieodpłatnie (w formie użyczenia lub innej) pełnego instrumentarium niezbędnego do zakładania asortymentu objętego zamówieniem i jego serwis, tj. wymiana uszkodzonych elementów, naprawy, ostrzenie, itp. - dostawa instrumentarium do szpitala w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy; b) uzupełnienie zużytych elementów instrumentarium w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terytorium Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.) z zaznaczeniem którego Pakietu i której pozycji dotyczy; b) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); c) oświadczenie, że oferowany materiał medyczny może być użyty tylko jeden raz (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; d) oświadczenie, oferowany materiał medyczny jest sterylny (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; e) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego materiał medyczny nie może być poddany ponownej sterylizacji (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; f) oświadczenie, że oferowany materiał medyczny może być użyty wielokrotnie - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; g) instrukcje (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku): obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji z podaniem jednocześnie parametrów krytycznych procesu oraz wszelkie ograniczenia w odniesieniu do ilości kolejnych użyć (na podstawie ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz.U. z 2004 r. nr 93, poz. 896 z późn. zm. i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 30 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz.U. z 2004 r. nr 251 poz. 2514 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej specyfikacji pakietów w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub równoważnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujący warunek i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pokój nr 9, piętro XI.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pokój nr 9, piętro XI.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoprotezy stawu biodrowego 1, linki i płyty do złamań okołoprotezowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 zawiera 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoprotezy stawu biodrowego 2, panewkowe pierścienie wzmacniające i panewki rewizyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 zawiera 6 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoprotezy stawu biodrowego 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System do szycia łękotek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kaniule do zabiegów artroskopii barku i kolana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Śruby kotwicowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Implanty do rekonstrukcji przedniego wiązadła krzyżowego - ACL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 zawiera 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cement kostny 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 zawiera 3 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cement kostny 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 zawiera 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa parametrów technicznych ul. Srebrnej w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
- Poprawa parametrów technicznych ul. Pochyłej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Oliwkowej w Jastrzębiu-Zdroju.
- Przebudowa ul. Świerklańskiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa implantów ortopedycznych ZP20/A/12/2024
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- dostawa implantów ortopedycznych
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.