eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ulicy Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Warszawa: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ulicy Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego
Numer ogłoszenia: 276921 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia na terenie budynku przy ulicy Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony mienia na terenie budynku przy ulicy Kruczej 38/42 w Warszawie i terenie zewnętrznym wokół niego, zwanego dalej obiektem, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, przez okres 18 miesięcy. 2. Usługa ochrony mienia obiektu, zwana dalej usługą ochrony, wykonywana będzie całodobowo w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Opis obiektu: 1) nieruchomość gruntowa o powierzchni 1.666 m2, 2) nieruchomość zabudowana budynkiem biurowym, ośmiokondygnacyjnym, podpiwniczonym, o powierzchni wewnętrznej około 9.800 m2, 3) powierzchnia zabudowy 1.450 m2, 4) teren zewnętrzny wokół budynku - powierzchnia ogólnodostępna (pas chodnika wokół budynku) oraz fragment, ograniczonej dla ruchu kołowego, wewnętrznej drogi dojazdowej. 4. Usługa ochrony obejmuje w szczególności: 1) ustalanie uprawnień do przebywania na obszarze obiektu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 2) uzgadnianie celu wizyty interesantów z kompetentnymi pracownikami właściwej instytucji, której siedziba mieści się w obiekcie, oraz wydawanie przepustek do przebywania na terenie obiektu, 3) kontrolę wnoszonego i wynoszonego bagażu, 4) prowadzenie ewidencji ruchu osobowego w zakresie określonym przez Plan ochrony obiektu, 5) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, 6) kontrolę stanu zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie, 7) kontrolę obiektu w celu eliminacji ewentualnych zagrożeń dla chronionego mienia, 8) przeciwdziałanie powstaniu szkody w obiekcie, w tym wynikającej z awarii lub pożaru, 9) podejmowanie - w stosunku do osób przebywających na terenie obiektu bez upoważnienia albo zakłócających porządek - działań takich jak: a) wezwanie do opuszczenia obiektu, b) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w Rozdziale I ust. 6 pkt 5 lit. a SIWZ, c) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji, 10) w przypadkach, o których mowa w pkt 8 i 9, oraz w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia osób znajdujących się w obiekcie, powiadamianie o ich wystąpieniu stosownych służb, tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, RWE Stoen, SPEC i MPWiK, a także Zamawiającego, 11) obsługę Centrum Monitoringu, 12) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązującego w obiekcie Planu ochrony obiektu. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, może dokonać wizji lokalnej obiektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia, określającej zakres i formy prowadzenia tych usług.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, całodobowo w systemie ciągłym, w budynku użyteczności publicznej o charakterze biurowym, przez co najmniej 12 miesięcy, o wartości jednej usługi nie mniejszej niż 400.000 zł brutto, z określeniem przedmiotu usług, ich wartości, dat wykonania/wykonywania (data rozpoczęcia/zakończenia: dzień, miesiąc, rok) i odbiorców;do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. 1) dowódca zmiany - osoba z licencją pracownika ochrony fizycznej II stopnia oraz poświadczeniem bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub wyższej, 2) wartownik - osoba z licencją pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia oraz poświadczeniem bezpieczeństwa o klauzuli zastrzeżone lub wyższej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ochrony mienia, na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 zdanie drugie SIWZ). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 SIWZ (jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmian funkcjonalnych lub organizacyjnych Zamawiającego lub innych użytkowników obiektu, wpływających na realizację przedmiotu umowy, 3) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1: 1) pkt 1 i 2 - istotne zmiany umowy będą dotyczyły ograniczenia zakresu lub skrócenia okresu obowiązywania umowy, 2) pkt 3 - istotna zmiana umowy będzie polegać na zmianie, na pisemny wniosek Wykonawcy, wysokości miesięcznego wynagrodzenia brutto o wartość wynikającą ze zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT w stosunku do określonej w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. nr 204, tel. 22 661 91 69, fax. 22 629 65 76, w godzinach 8.15-16.15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42, pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.