eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko Kościelne › Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-07

Skarżysko Kościelne: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
Numer ogłoszenia: 276832 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym , ul. Iłżecka 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2714 400, faks 41 2714 400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - APARATY DO FIZYKOTERAPII 1. urządzenia do elektroterapii - dwukanałowe - 2 szt. 2. zestaw do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości - 1 szt. 3. zestaw do terapii ultradźwiękowej z dwoma głowicami 1 cm2 oraz 4 cm2 - 1szt. 4. zestaw do biostymulacji laserowej z aplikatorem skanującym oraz aplikatorem punktowym - 1 szt. 5. przenośny zestaw do elektroterapii - 1 szt.; 6. przenośny zestaw do biostymulacji laserowej - 1 szt.; 7. lampa sollux na statywie - 1 szt. PAKIET II - STÓŁ REHABILITACYJNY I DO MASAŻU 1. stół rehabilitacyjny - 2 szt. 2. stół do masażu - 1 szt.; PAKIET III - URZĄDZENIA DO KINEZYTERAPII 1. osprzęt do ugul - 2 szt.; 2.rotor do ćwiczeń stawu barkowego - 2 szt.; 3. rotor do ćw. kończyn górnych - 1 szt.; 4. rotor do ćw. kończyn dolnych - 1 szt.; 5. drabinki rehabilitacyjne - 2 szt.; 6. materace rehabilitacyjne 3 częściowe - 2 szt.; 7. kabina do ćwiczeń i zawieszeń podwójna - 1 szt.; 8. tablica do ćw. manualnych z oporem - 1 szt.; 9. wycinek walca z sandałami - 1 szt.; 10. przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt.; 11. ergometr - 1 szt.; 12. fotel do ćwiczeń oporowych - 1 szt.; 13. zestaw do kinezyterapii - 1 zestaw; PAKIET IV - URZĄDZENIE DO HYDROTERAPII 1. zestaw do masażu wibracyjnego wraz z ekopompą - 1 szt. PAKIET V - WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW 1. leżanka drewniana do fizykoterapii - 2 szt.; 2. stoliki pod aparaty do fizykoterapii - 2 szt.; 3. taborety - 2 szt.; PAKIET VI - APARAT DO KRIOTERAPII 1. aparat do krioterapii - 1 szt. PAKIET VII - APARAT DO EKG 1. aparat do EKG - 1 szt.;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 1 dostawę oferowanego aparatu medycznego o wartości minimum: Pakiet I - 70.000,00 zł brutto Pakiet II - 10.000,00 zł brutto Pakiet III - 20.000,00 zł brutto Pakiet IV - 4.000,00 zł brutto Pakiet V - 3.500,00 zł brutto Pakiet VI - 25.0000,00 zł brutto Pakiet VII - 10.000,00 zł brutto z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a.wypełnione formularze dot. parametrów technicznych -załącznik nr. 1 b.wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 c.aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanego sprzętu - Wpis do Rejestru Materiałów Medycznych lub zaświadczenie o zgłoszeniu - deklaracja zgodności CE, certyfikat jednostki notyfikowanej stwierdzającej zgodność z dyrektywą 93/42/EEC zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych; d.aktualne dane techniczne oferowanego aparatu /w j. polskim/ (katalogi lub strony katalogowe, materiały źródłowe producenta ) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy w stosunku do oferty złożonej przez Wykonawcę może nastąpić gdy: 1.Nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego. 2.Wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym. 3.Zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego. W takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej. 4.Nastąpi konieczność rezygnacji z wykonania części zamówienia. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym ul. Iłżecka 2a 26-115 Skarżysko Kościelne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 14:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym ul. Iłżecka 2a 26-115 Skarżysko Kościelne - pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: APARATY DO FIZYKOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. urządzenia do elektroterapii - dwukanałowe - 2 szt.; 2. zestaw do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości - 1 szt.; 3. zestaw do terapii ultradźwiękowej z dwoma głowicami 1 cm2 oraz 4 cm2 - 1 szt.; 4. zestaw do biostymulacji laserowej z aplikatorem skanującym oraz aplikatorem punktowym - 1 szt.; 5. przenośny zestaw do elektroterapii - 1 szt.; 6. przenośny zestaw do biostymulacji laserowej - 1 szt.; 7. lampa sollux na statywie - 1 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STÓŁ REHABILITACYJNY I DO MASAŻU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. stół rehabilitacyjny - 2 szt.; 2. stół do masażu - 1 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: URZĄDZENIA DO KINEZYTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. osprzęt do ugul - 2 szt.; 2. rotor do ćwiczeń stawu barkowego - 2 szt.; 3. rotor do ćw. kończyn górnych - 1 szt.; 4. rotor do ćw. kończyn dolnych - 1 szt.; 5. drabinki rehabilitacyjne - 2 szt.; 6. materace rehabilitacyjne 3 częściowe - 2 szt.; 7. kabina do ćwiczeń i zawieszeń podwójna - 1 szt.; 8. tablica do ćw. manualnych z oporem - 1 szt.; 9. wycinek walca z sandałami - 1 szt.; 10. przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt.; 11. ergometr - 1 szt.; 12. fotel do ćwiczeń oporowych - 1 szt.; 13. zestaw do kinezyterapii - 1 zestaw;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: URZĄDZENIE DO HYDROTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw do masażu wibracyjnego wraz z ekopompą - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYPOSAŻENIE SAL I GABINETÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. leżanka drewniana do fizykoterapii - 2 szt.; 2. stoliki pod aparaty do fizykoterapii - 2 szt.; 3. taborety - 2 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: APARAT DO KRIOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. aparat do krioterapii - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: APARAT DO EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. aparat do EKG - 1 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.50.00-1, 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.