eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziadowa Kłoda › Przetarg nieograniczony na dowóz dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Dziadowa Kłoda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Dziadowa Kłoda: Przetarg nieograniczony na dowóz dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Dziadowa Kłoda
Numer ogłoszenia: 276827 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziadowa Kłoda , ul. Oleśnicka 1, 56-504 Dziadowa Kłoda, woj. dolnośląskie, tel. 062 7869280, fax. 062 7851808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziadowakloda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dowóz dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Dziadowa Kłoda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest najem autokarów do przewozu dzieci szkolnych. 2. Wymagany termin wykonania zamówienia 10 miesięcy (od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r. - z wyłączeniem okresu wakacyjnego - lipiec, sierpień 2009 r.). 3. Oferent zobowiązuje się do podstawienia trzech sprawnych technicznie autokarów do dyspozycji Zamawiającego. 4. W przypadku awarii autokaru Oferent podstawia autokar zastępczy bez naliczania dodatkowych kosztów. 5. Oferent zobowiązuje się do dowozu dzieci szkolnych na godzinę oznaczona przez Zamawiającego. 6. Miesięczny przebieg kilometrów przy dowozie dzieci do szkół na terenie gminy wynosi około 6 800 km. 7. Do przebiegu kilometrów nie dolicza się dojazdu do Dziadowej Kłody z miejsca garażowania i powrót z Dziadowej Kłody do miejsca garażowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych zawartych w Rozdziale A.1 i A.2 specyfikacji oraz załącznika Formularza ofertowego odrzuca się. 2.Kryteria oceny oferty i ich znaczenie: ocena oferty nastąpi na podstawie danych przedstawionych przez Oferentów załącznikach Formularza ofertowego Cena oferty wg załącznika Nr 2 - znaczenie 100 Szczegółowy opis sposobu obliczania oferty został przedstawiony w Rozdziale C specyfikacji. 3.Sposób dokonywania oceny oferty i przydzielania punktów. W celu przydzielenia punktów za cenę należy: a)ustalić ofertę o najniższej stawce za jeden kilometr i przydzielić jej najwyższą ilość punktów tj. 100 b)pozostałe oferty otrzymują punkty wyliczone na podstawie wzoru: Cn Ilość punktów za cenę oferty = x 100 C Cn - stawka najniższa spośród zaproponowanych we wszystkich ofertach C - stawka badanej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykupienie przez Oferenta Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będzie traktowane jako zgłoszenie jej zainteresowania udziałem w przetargu. Oferent, który uzyska SIWZ ze strony internetowej lub z innego źródła, nie otrzyma ewentualnych wyjaśnień dotyczących przetargu lub powiadomienia o zmianie terminu składania ofert, ponieważ Zamawiający nie będzie znał jego adresu. 2.Każdy oferent może złożyć tylko jedna ofertę. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, a także ofert częściowych. 4.Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków: 1)Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec podstawiono w rozdziale E SIWZ), zawierający następujące załączniki: a)Załącznik Nr 1 - Oświadczenia oferenta. Do Załącznika nr 1 należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki; pełnomocnictwa osób upoważnionych do podpisywania oferty ( o ile nie wynika to wprost z dokumentów wymienionych wyżej); umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonanej decyzji organu podatkowego; informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; kserokopie licencji na przewozy osób oraz minimum trzy kserokopie dowodów rejestracyjnych autobusów przewidzianych do wykonywania usługi; b)Załącznik Nr 2 -Cena oferty za aktualne zaświadczenie uznać można jedynie zaświadczenie, które zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert. Uwaga: Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziadowakloda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dziadowej Kłodzie ul. Oleśnicka 1, 56-504 Dziadowa Kłoda, pokój Nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dziadowej Kłodzie ul. Oleśnicka 1, 56-504 Dziadowa Kłoda, pokój Nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.