Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Przemyśl: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów
medycznych oraz innych odpadów wytwarzanych przez
Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 276823 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów medycznych oraz innych odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych o kodzie: 1.18 01 02 - 4,800 Mg; 2.18 01 03 - 110,000 Mg; 3.18 01 08 - 5,400 Mg; 4.18 01 82 - 9,290 Mg; 5.18 01 06 - 0,503 Mg wg załącznika nr 5 SIWZ. 6.18 01 09 - 0,007 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest około: 130 Mg odpadów med. w ciągu 2-ch lat. Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów innych o kodzie: 1. 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 - ilość odpadów: 0,700 Mg; 2. 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - ilość odpadów: 0,400 Mg; 3. 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 - ilość odpadów: 0,200 Mg; 4. 16 06 01 - baterie i akumulatory - ilość odpadów: 0,010 Mg; 5. 06 04 04 - rtęć ze zbitych termometrów - ilość odpadów: 0,002 Mg; 6. 16 02 11 - zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC - ilość odpadów: 0,400 Mg; 7. 08 03 17 - odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne - ilość odpadów: 0,700 Mg; 8. 15 01 11 - opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy: zużyte butle gazowe COMPACT 2 o pojemności 2,00 l - niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej;- opakowania o pojemności 2,00 l niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej: a calibration gas 1 5,5 % CO2 , 20 % O2 , reszta N2 ; b) calibration gas 2 10 % CO2 , reszta N2 ; - ilość odpadów: 0,080 Mg 9. 16 01 03 - zużyte opony: 0,600 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest ok. 3,092 Mg odpadów innych o kodach jak powyżej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: VIII. WADIUM 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości jn. oraz w terminie określonym w rozdziale XI w pkt. 1 SIWZ tj. 30.12.2013 r. do godz. 945: - zad. 1 - 8 000 PLN - zad. 2 - 200 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 3 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 1 SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Wykaz odpadów o kodzie 18 01 06 - załącznik nr 5 SIWZ. 5. Wykaz specjalistycznych środków transportu do przewożenia odpadów medycznych. 6. Właściwą decyzję w zakresie zbierania, a dla firm eksploatujących spalarnię odpadów - decyzję w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów - dot. zad. 1 ( załącznik nr 1 SIWZ). 7. Właściwą decyzję w zakresie zbierania i transportu - dot. zad. 2 ( załącznik nr 1 SIWZ). 8. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia 30.12.2013 r. do godz. 945 tj. w terminie składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie ( koszulce ) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Zamawiający może rozwiązać umowę z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku: trzykrotnego opóźnienia w odbiorze przedmiotu zamówienia, tj. po terminie określonym w § 8 ust. 1 zachowując uprawnienia do naliczania kar przewidzianych w § 14.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego - bud. D. - Dział Zamówień Publicznych - pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiajacego - bud. D. - Biuro Podawcze - pok. 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych o kodzie: 1. 18 01 02 - 4,800 Mg; 2. 18 01 03 - 110,000 Mg; 3. 18 01 08 - 5,400 Mg; 4. 18 01 82 - 9,290 Mg; 5. 18 01 06 - 0,503 Mg ( wg załącznika nr 5 SIWZ.). 6. 18 01 09 - 0,007 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest około: 130 Mg odpadów med. w ciągu 2-ch lat..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów innych o kodzie: 1. 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 - ilość odpadów: 0,700 Mg; 2. 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - ilość odpadów: 0,400 Mg; 3. 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 - ilość odpadów: 0,200 Mg; 4. 16 06 01 - baterie i akumulatory - ilość odpadów: 0,010 Mg; 5. 06 04 04 - rtęć ze zbitych termometrów - ilość odpadów: 0,002 Mg; 6. 16 02 11 - zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC - ilość odpadów: 0,400 Mg; 7. 08 03 17 - odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne - ilość odpadów: 0,700 Mg; 8. 15 01 11 - opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy: zużyte butle gazowe COMPACT 2 o pojemności 2,00 l - niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej;- (opakowania o pojemności 2,00 l niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej: a) calibration gas 1 ( 5,5 % CO2 , 20 % O2 , reszta N2 ); b) calibration gas 2 ( 10 % CO2 , reszta N2 ); - ilość odpadów: 0,080 Mg 9. 16 01 03 - zużyte opony: 0,600 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest ok. 3,092 Mg odpadów innych o kodach jak powyżej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W DZIALE AMBULATORYJNYM - IZBA WYTRZEŹWIEŃ W MIEJSKIM OŚRODKU ZAPOBIEGANIA UZALEŻNIENIOM W PRZEMYŚLU
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i utylizację odpadów medycznych wytwarzanych przez Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- Czyszczenie separatorów wraz z utylizacją odpadów
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.