eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów medycznych oraz innych odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Przemyśl: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów medycznych oraz innych odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 276823 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów medycznych oraz innych odpadów wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych o kodzie: 1.18 01 02 - 4,800 Mg; 2.18 01 03 - 110,000 Mg; 3.18 01 08 - 5,400 Mg; 4.18 01 82 - 9,290 Mg; 5.18 01 06 - 0,503 Mg wg załącznika nr 5 SIWZ. 6.18 01 09 - 0,007 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest około: 130 Mg odpadów med. w ciągu 2-ch lat. Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów innych o kodzie: 1. 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 - ilość odpadów: 0,700 Mg; 2. 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - ilość odpadów: 0,400 Mg; 3. 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 - ilość odpadów: 0,200 Mg; 4. 16 06 01 - baterie i akumulatory - ilość odpadów: 0,010 Mg; 5. 06 04 04 - rtęć ze zbitych termometrów - ilość odpadów: 0,002 Mg; 6. 16 02 11 - zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC - ilość odpadów: 0,400 Mg; 7. 08 03 17 - odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne - ilość odpadów: 0,700 Mg; 8. 15 01 11 - opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy: zużyte butle gazowe COMPACT 2 o pojemności 2,00 l - niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej;- opakowania o pojemności 2,00 l niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej: a calibration gas 1 5,5 % CO2 , 20 % O2 , reszta N2 ; b) calibration gas 2 10 % CO2 , reszta N2 ; - ilość odpadów: 0,080 Mg 9. 16 01 03 - zużyte opony: 0,600 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest ok. 3,092 Mg odpadów innych o kodach jak powyżej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.50.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: VIII. WADIUM 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości jn. oraz w terminie określonym w rozdziale XI w pkt. 1 SIWZ tj. 30.12.2013 r. do godz. 945: - zad. 1 - 8 000 PLN - zad. 2 - 200 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastapi na podstawie złozonych oświadczeń - zał acznik nr 7 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 3 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 1 SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Wykaz odpadów o kodzie 18 01 06 - załącznik nr 5 SIWZ. 5. Wykaz specjalistycznych środków transportu do przewożenia odpadów medycznych. 6. Właściwą decyzję w zakresie zbierania, a dla firm eksploatujących spalarnię odpadów - decyzję w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów - dot. zad. 1 ( załącznik nr 1 SIWZ). 7. Właściwą decyzję w zakresie zbierania i transportu - dot. zad. 2 ( załącznik nr 1 SIWZ). 8. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia 30.12.2013 r. do godz. 945 tj. w terminie składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie ( koszulce ) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Zamawiający może rozwiązać umowę z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku: trzykrotnego opóźnienia w odbiorze przedmiotu zamówienia, tj. po terminie określonym w § 8 ust. 1 zachowując uprawnienia do naliczania kar przewidzianych w § 14.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiajacego - bud. D. - Dział Zamówień Publicznych - pok. 225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiajacego - bud. D. - Biuro Podawcze - pok. 226.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych o kodzie: 1. 18 01 02 - 4,800 Mg; 2. 18 01 03 - 110,000 Mg; 3. 18 01 08 - 5,400 Mg; 4. 18 01 82 - 9,290 Mg; 5. 18 01 06 - 0,503 Mg ( wg załącznika nr 5 SIWZ.). 6. 18 01 09 - 0,007 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest około: 130 Mg odpadów med. w ciągu 2-ch lat..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru, transport i zagospodarowanie odpadów innych o kodzie: 1. 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 - ilość odpadów: 0,700 Mg; 2. 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - ilość odpadów: 0,400 Mg; 3. 16 02 16 - elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 - ilość odpadów: 0,200 Mg; 4. 16 06 01 - baterie i akumulatory - ilość odpadów: 0,010 Mg; 5. 06 04 04 - rtęć ze zbitych termometrów - ilość odpadów: 0,002 Mg; 6. 16 02 11 - zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC - ilość odpadów: 0,400 Mg; 7. 08 03 17 - odpadowy toner drukarski zawierający substancje niebezpieczne - ilość odpadów: 0,700 Mg; 8. 15 01 11 - opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy: zużyte butle gazowe COMPACT 2 o pojemności 2,00 l - niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej;- (opakowania o pojemności 2,00 l niezbędne przy pracy analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej: a) calibration gas 1 ( 5,5 % CO2 , 20 % O2 , reszta N2 ); b) calibration gas 2 ( 10 % CO2 , reszta N2 ); - ilość odpadów: 0,080 Mg 9. 16 01 03 - zużyte opony: 0,600 Mg. Razem do utylizacji przeznaczonych jest ok. 3,092 Mg odpadów innych o kodach jak powyżej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.