eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › dostawa olejów do motosprężarek gazu w Tłoczni Gazu Pogórska Wola i w Tłoczniach Terenowej Jednostki Obsługi Jarosław

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-05-25

POZYCJA 27680

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnów: dostawa olejów do motosprężarek gazu w Tłoczni Gazu Pogórska Wola i w Tłoczniach Terenowej Jednostki Obsługi Jarosław

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System sp z. o.o., do kontaktów: Marek Piotrowski, ul. Bandrowskiego 16a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6225379, fax 014 6213731, e-mail: marek.piotrowski@rop.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System sp z. o.o., Oddział w Tarnowie, Lesław Górski, ul. Bandrowskiego 16a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6225318, fax 014 6213731, e-mail: leslaw.gorski@rop.tarnow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System sp z. o.o., Kancelaria ogólna, ul. Bandrowskiego 16a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6225300, fax 014 6213731.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa olejów do motosprężarek gazu w Tłoczni Gazu Pogórska Wola i w Tłoczniach Terenowej Jednostki Obsługi Jarosław. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa olejów do motosprężarek gazu w Tłoczni Gazu Pogórska Wola i w Tłoczniach Terenowej Jednostki Obsługi Jarosław. Tłocznia Gazu Pogórska Wola: 1. Cyliten - 7 ton 2. Komotol - 15 ton Tłocznia Gazu Jarosław: 1. Areca Crank Oil - 60 ton 2. Areca Oil Gaz - 31 ton 3. Areca Lubrycyl - 18 ton 4. Komotol - 42 tony Ww. oleje powinny posiadać kartę charakterystyk dla olejów (dla substancji niebezpiecznej) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14.08.2002 r. w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyk (dot. Olejów mineralnych poz. 72 wykazu Dz.U. 142 poz. 1194, oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. w sprawie "Karty charakterystycznych" substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego Dz. U. 140 poz. 1171. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.32.00 - Oleje smarowe do sprężarek Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.12.00 - Oleje smarowe do sprężarek 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z opisem w punkcie II.1. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4; data rozpoczęcia: 15.07.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest wniesienie wadium przed terminem składania ofert w pieniądzu, gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych. Kwota wadium wynosi 20.000,00 zł(słownie dwadzieścia tysięcy zł.) 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert we właściwej kwocie. Wadium może być wniesione w następujący sposób: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w Bank PEKAO S.A. I Oddział w Tarnowie nr konta : 9812 4019 1011 1100 1006 1126 01 b) w gwarancjach - kserokopie należy dołączyć do oferty. 2. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu wniesienia wadium o oznaczony okres. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci na rachunek Wykonawcy. 4. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wadium wniesione w pieniądzu może być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile takie wystąpi). 5. Zwrot wadium dokonywany jest: a. Wykonawcy, którego oferta została przyjęta - z chwilą zawarcia umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gdy takie jest wymagane, chyba że wadium zostanie zaliczone na poczet zabezpieczenia, b. pozostałym Wykonawcom - z chwilą zakończenia postępowania przetargowego, nie później niż z upływem terminu związania ofertą, c. wszystkim Wykonawcom - z chwilą unieważnienia postępowania, d. na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e. na pisemny wniosek Wykonawcy, który został wykluczony, lub którego oferta została odrzucona, f. w przypadku zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert. 6. Wykonawca traci wadium jeżeli: a. wycofa lub zmodyfikuje ofertę po upływie terminu składania ofert, a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w złożonej przez niego ofercie, b. nie wniesie w terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także: 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 Euro, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty 1. Wykonawca winien, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy Dz.U. z 2004 r. Nr 71, poz.645 ), przedstawić: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem"; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz w ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) podmioty zawrą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego, 2) podmioty ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) podmioty ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymóg założenia dokumentów, o których mowa w powyżej w ust.1 pkt 1, 4, 5, 6 dotyczy każdego z podmiotów. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego podmiotu w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie (wykonawcy). III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty Forma dokumentów: Wszystkie wymienione w części III.2 dokumenty wykonawcy złożą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie dokumenty dołączane do wniosku winny być spięte ( zszyte), a wszystkie strony winny być kolejno ponumerowane.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2006, godzina 10:00, Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM sp. z o.o. Oddział w Tarnowie ul. Bandrowskiego 16 A Sala Konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 18.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.