eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Budowa modułowego systemowego zaplecza socjalnego z instalacją i przyłączem wodociągowym, przyłączem kanalizacji sanitarnej oraz oświetleniem przy typowym boisku wielofunkcyjnym ORLIK 2012 w Przemkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Przemków: Budowa modułowego systemowego zaplecza socjalnego z instalacją i przyłączem wodociągowym, przyłączem kanalizacji sanitarnej oraz oświetleniem przy typowym boisku wielofunkcyjnym ORLIK 2012 w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 276803 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa modułowego systemowego zaplecza socjalnego z instalacją i przyłączem wodociągowym, przyłączem kanalizacji sanitarnej oraz oświetleniem przy typowym boisku wielofunkcyjnym ORLIK 2012 w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cel i zakres robót do wykonania Celem robót jest budowa modułowgo systemowego zaplecza socjalnego wraz z oświetleniem boiska i zagospodarowaniem terenu, wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przemkowie - Moje boisko - Orlik 2012. Boisko położone jest na działce geodezyjnej nr 58/10, Powierzchnia zabudowy zadania inwestycyjnego 82,90 m2 Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: w ofercie cenowej należy uwzględnić również zakres prac ujęty w przedmiarze robót. 2) Charakterystyka stanu istniejącego Działka 58/10 obręb Przemków jest położona w terenie płaskim, największa różnica wynosi około 0,30 m i opada w kierunku wschodnio-północnym. Nie występują problemy z wodą napływową. Odprowadzanie wód opadowych do studzienek chłonnych. 3) Parametry techniczne powierzchnia zabudowy - 82,90 m2, powierzchnia użytkowa podstawowa - 58,20 m2, powierzchnia konstrukcji - 10,04 m2, kubatura - 237,91 m2, długość instalacji kan. zewnętrznej - 4,00 mb, długość przyłącza kanalizacyjnego - 8,00 mb, długość ciągów komunikacyjnych (szer. 3m) 54,75 m, Ciągi komunikacyjne znajdują się na wewnętrznym terenie objętym opracowaniem, będą służyły jako dojazdy i dojścia do projektowanych obiektów. 4) Dane ogólne zadania Zestaw modułowy pawilonów stanowiących zaplecze socjalne posiada poza pomieszczeniem trenera i magazynem - 2x2 przebieralnie z łazienkami, które poprzez wybudowanie podjazdu zostały przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Konstrukcja ciągów pieszych składa się z warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 6 cm, podsypki piaskowo-cementowej gr. 10 cm, warstwy odsączającej z piasku gr. warstwy 15 cm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 9.0000,00 zł. słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przemkowie 47 86530004 0000 0000 0101 0004 lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, dołączyć również dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.); 3) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno-budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej; 4) dysponują sprzętem i środkami technicznymi koniecznymi do wykonania zamówienia, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez konsorcjum oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 i 2 musi złożyć każdy z podmiotów), 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólno - budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku posiadania ubezpieczenia na okres krótszy należy dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia na dalszy okres trwania umowy w ramach zamówienia. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w punkcie informacyjnym Urzędu - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.