eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Dąbrówka › Budowa świetlicy wiejskiej w Jerzkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Czarna Dąbrówka: Budowa świetlicy wiejskiej w Jerzkowicach
Numer ogłoszenia: 276774 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Bytowska 10, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 0-59 8212014, faks 0-59 8212644.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Jerzkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane (wg. kosztorysu). Roboty instalatorskie (wg.kosztorysu). Wyposażenie terenu ( wg.opisu zadań) tj. 1. Kontener na śmieci 1.100 litrowy na śmieci - 1 sztuka. 2.Ławki drewniane trzy osobowe - 6 szt. Szczegółowo określa Projekt Budowlany i Przedmiar Robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 54.33.10.00 - 54.33.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, co jest zgodne z art. 45 ust. 2 i 3 Prawa Zamówień publicznych w wysokości 5.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych waruków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami - załącznikami: 1.harmonogram rzeczowo finansowy - wg załącznik nr 2, 2.akceptowany wzór umowy - załącznik nr 3, 3.informacje ogólne o Wykonawcy - wg załącznik nr 4, 4.informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach personelu technicznego przewidzianego do zatrudnienia przy budowie świetlicy, tj. do pełnienia funkcji kierowniczych oraz zakresy wykonywanych czynności, dołączając uprawnienia zawodowe odpowiedniej branży oraz aktualne dokumenty poświadczające wpis do Izby Inżynierów Budownictwa wg załącznika nr 5, 5.informacje o sprzęcie niezbędnym do realizacji robót - wg załącznik nr 6, 6.program i harmonogram robót - wg załącznik nr 7, 7.informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości brutto. doświadczenie wykonawcy - wg załącznika nr 8, 8.Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnieniu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień Publicznych - załącznik nr 9. 9.Kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o przedmiar robót - wg załącznika nr 10. 9.2 Wykaz dokumentów żądanych: 9.2.1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. (Dz. U. Nr 241 poz. 1762 ze zm.): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy na dzień składania ofert, może być kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta, b)aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące na dzień składania ofert, może być kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta, c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące na dzień składania ofert, może być kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta, d)aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - może być kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta, e)aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - może być kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem - dotyczy podmiotów zbiorowych, f)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)polisa lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 9.2.1. podpunkt a; b; d - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.Punkt 9.2.1 podpunkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9.2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 9.2.2. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmioty występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a)oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 9.1; 9.2 - dotyczące każdego partnera konsorcjum, b)oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d)jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony, jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; e)Zamawiający w ramach odpowiedzialności solidarnej żąda wykonania umowy w całości przez partnera kierującego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarna-dabrowka.com.pl w zakł. Urząd Gminy-Przetargi-przetarg bud. świetlicy wiejskiej w Jerzkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77 - 116 Czarna Dabrówka pokój nr 24. Cena SIWZ w wersji papierowej 50,00 zł. brutto plus koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka pokój numer 12 Sekretariat - przy przesyłce pocztowej, kurierskiej liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT POD NAZWĄ BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W JERZKOWICACH JEST WSPÓŁFINANSOWANY W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007 - 2013 Z UDZIAŁEM ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROLNEGO NA RZECZ OBSZAROW WIEJSKICH..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.