Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Kraków: Wynajem, montaż, realizacja sygnału, obsługa i demontaż urządzeń multimedialnych na potrzeby koncertów odbywających się w Krakowie w Muzeum Inżynierii Miejskiej oraz w Teatrze Łaźnia Nowa w ramach 7. Festiwalu Sacrum Profanum
Numer ogłoszenia: 276752 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4249650, faks 012 4249652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem, montaż, realizacja sygnału, obsługa i demontaż urządzeń multimedialnych na potrzeby koncertów odbywających się w Krakowie w Muzeum Inżynierii Miejskiej oraz w Teatrze Łaźnia Nowa w ramach 7. Festiwalu Sacrum Profanum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem, montaż, realizację sygnału, obsługę i demontaż urządzeń multimedialnych na potrzeby koncertów organizowanych w Krakowie w ramach 7. Festiwalu Sacrum Profanum i składa się z 2 części. 1 część zamówienia - urządzenia multimedialne na potrzeby koncertów organizowanych w Teatrze Łaźnia Nowa w dniach 13-17 września 2009 r. 2 część zamówienia urządzenia multimedialne na potrzeby koncertów organizowanych w Muzeum Inżynierii Miejskiej w dniach 14 - 17 września 2009 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 6 i 6a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2. dla 1 części zamówienia: 2.1 wykonali - w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie polegające na wynajmie, montażu, realizacji sygnału, obsłudze i demontażu urządzeń multimedialnych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 45 tys. zł brutto. 2.2. dysponują lub będą dysponować urządzeniami multimedialnymi, opisanymi w punkcie I załączników nr 6 i 6a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. dla 2 części zamówienia: 3.1. wykonali - w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie polegające na wynajmie, montażu, realizacji sygnału, obsłudze i demontażu urządzeń multimedialnych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 35 tys. zł brutto. 3.2. dysponują lub będą dysponować urządzeniami multimedialnymi, opisanymi w punkcie II załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1. - 6.2.8. specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5. Wykaz urządzeń multimedialnych, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, odpowiednio dla części, na które wykonawca składa ofertę - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a lub 5b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oddzielnie dla każdej części). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia urządzeń multimedialnych, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia - oddzielnie dla każdej części (jeśli dotyczy). 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a lub 4b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oddzielnie dla każdej części); 8. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie/wykazach, o którym/których mowa powyżej zostały wykonane należycie (oddzielnie dla każdej części);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe ul. Olszańska 7 31-513 Kraków, sekretariat Biura, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia multimedialne na potrzeby koncertów organizowanych w Teatrze Łaźnia Nowa w dniach 13-17 września 2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż, realizacja sygnału, obsługa i demontaż urządzeń multimedialnych na potrzeby koncertów organizowanych w Krakowie w ramach 7. Festiwalu Sacrum Profanum w Teatrze Łaźnia Nowa w dniach 13-17 września 2009 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi punkt I załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznik nr 6a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia multimedialne na potrzeby koncertów organizowanych w Muzeum Inżynierii Miejskiej w dniach 14 - 17 września 2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż, realizacja sygnału, obsługa i demontaż urządzeń multimedialnych na potrzeby koncertów organizowanych w Krakowie w ramach 7. Festiwalu Sacrum Profanum w Muzeum Inżynierii Miejskiej w dniach 14 - 17 września 2009 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi punkt II załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.