eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Malec wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Kęty: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Malec wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Numer ogłoszenia: 27674 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, fax 033 8447660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na budowę systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Malec wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać 1.Opracowanie materiałów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację zadania. 2.Raporty oddziaływania na środowisko na etapie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację zadania oraz projektu budowlanego. 3.Aktualizację i opracowanie podkładów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych. 4.Niezbędne badania geologiczne i geotechniczne. 5.Uzgodnienia z właścicielami, zarządcami terenów oraz uzyskanie zgody na zajęcie terenu celem wykonania robót. 6.Opracowanie kompletnych projektów budowlanych wraz z pozwoleniami na budowę i wykonawczych w wersji analogowej i elektronicznej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w/s szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w/s szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) obejmujących: - kolektory, sieć rozdzielczą, przyłącza do budynków, - przepompownie ścieków, - wymagane projekty branżowe (w tym również na ewentualne przebudowy istniejących, kolidujących urządzeń), 7.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż w wersji analogowej i elektronicznej. 8.Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w wersji analogowej i elektronicznej. 9.Zakres zadania obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego we wszystkich występujących branżach z założeniem 36 miesięcznego cyklu realizacji zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 8.000,00zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. II.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1.Potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat projektów, w tym co najmniej 1 projektu o wartości nie mniejszej niż składana oferta oraz o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, tj:. na co najmniej 12 km, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dołączonego do oferty wykazu wykonanych projektów budowlanych i wykonawczych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jednego o wartości nie mniejszej niż składana oferta oraz o zakresie na co najmniej 12 km, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zakres wykonanego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę systemu kanalizacji sanitarnej to co najmniej 12 km. 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do wykazu powinny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień budowlanych geodezyjnych, geologicznych oraz hydrogeologicznych. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów , inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42) i ustawą Prawo Budowlane. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: A.Główny projektant - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Staż od uzyskania uprawnień - 5 lat, kierowanie opracowaniem min. 1 dokumentacji projektowej. B.Projektant branży - sieci elektroenergetyczne i instalacji wewnętrznych elektrycznych, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności stosownej do branży. Staż od uzyskania uprawnień - 3 lata C.Projektant branży drogowej - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej. D.Geodeta - uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych . Staż od uzyskania uprawnień - 5 lat, wykonanie min. 2 map dla celów projektowych o zakresie i złożoności porównywalnej do zamówienia. E.Autor w zakresie raportów ochrony środowiska /branża- ochrona środowiska/ - wykonanie min. 2 raportów oddziaływania na środowisko na etapie decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. F.Geologia - stosowne uprawnienia z zakresu geologii , opracowanie min.2 dokumentacji geologicznych. G.Hydrogeologia - stosowne uprawnienia z zakresu hydrogeologii , opracowanie min.2 dokumentacji hydrogeologicznych dla warunków zbliżonych do panujących na terenach objętych niniejszym zamówieniem. H.Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie: ochrony środowiska, geologii, geodezji. 3.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. III.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: 1.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 1 mln PLN. 2.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. IV.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy - tabela elementów prac projektowych - zał. nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ. 4.Dowód wpłaty wadium. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zał. nr 4 do SIWZ. 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 1 mln PLN. 13.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Do wykazu powinny być dołączone kopie odpowiednich uprawnień budowlanych, geodezyjnych oraz hydrogeologicznych. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządzie zawodowym architektów , inżynierów budownictwa i urbanistów ( Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42) i ustawą Prawo Budowlane. - zał. nr 5 do SIWZ. 14.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat projektów, w tym co najmniej 1 projektu o wartości nie mniejszej niż składana oferta i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj:. na co najmniej 12 km; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. nr 6 do SIWZ. 15.Harmonogram rzeczowo-finansowy prac projektowych uwzględniający wymagania Zamawiającego. 16.Wykaz podmiotów (podwykonawców), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności.- zał. nr 7 do SIWZ. 17.Wypełnione i podpisane wzory umów - zał. nr 9a i 9b do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego na wniosek Wykonawcy: Urząd Gminy Kęty, 32-650 Kęty, Rynek 7, pok.38..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, 32-650 Kęty, Rynek 7, pok.38..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.04.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.