eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Kamień Pomorski: Wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego.
Numer ogłoszenia: 276718 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamieński , ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3823120, faks 091 3823121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkamienski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na działkach Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Kamieńskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie podziałów następujących działek: działka nr 313 obręb Ciesław gmina Świerzno,działka nr 28 obręb Rozwarowo gmina Kamień Pomorski,działka nr 251 obręb Wapnica gmina Międzyzdroje, działka nr 117 obręb Zagórze gmina Wolin oraz wznowienie granic działki nr 392 obręb Ładzin gmina Wolin, z podziałem na 5 zadań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót z zakresu nr 1 i 2, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. Dz. U. z 2005 roku, nr 240 poz. 2027 ze zm.) Prawo geodezyjne i kartograficzne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) dopuszcza się zmianę umownego terminu wykonania poszczególnych etapów pod warunkiem, że wystąpią: a) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne), b) nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium, c) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, 2) dopuszcza się zmianę kierownika robót, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: a) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, b) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków, - wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia. II.W przypadku wystąpienia rozgraniczenia zmianie ulegną zapisy umowy dotyczące: 1) terminu wykonania umowy oraz podziału na etapy, 2) wysokości rat oraz podstawy wypłaty wynagrodzenia. III) dopuszcza się zmianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że: 1) wystąpi konieczność wyłączenia działek z umowy, których podział, rozgraniczenie lub wznowienie z przyczyn nie dających się przewidzieć nie jest możliwe do wykonania w zakresie zawartym w siwz, 2) z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 4) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, IV) przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkamienski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Wolińska 7b 72-400 Kamień Pomorski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe - Kancelaria Ogólna ul. Wolińska 7b 72-400 Kamień Pomorski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział działki Skarbu Państwa w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 313 obręb Ciesław gmina Świerzno. etap I - 14 dni (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, 14 dni od podpisania umowy, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap II - 30 dni (przed wydaniem decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap III - 30 dni (po wydaniu decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej, liczy się data ujęta na protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 74.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział działki Skarbu Państwa w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 28 obręb Rozwarowo gmina Kamień Pomorski. etap I - 14 dni (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, 14 dni od podpisania umowy, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap II - 30 dni (przed wydaniem decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap III - 30 dni (po wydaniu decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej, liczy się data ujęta na protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 74.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział działki Skarbu Państwa w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 251 obręb Wapnica gmina Międzyzdroje etap I - 14 dni (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, 14 dni od podpisania umowy, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap II - 30 dni (przed wydaniem decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap III - 30 dni (po wydaniu decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej, liczy się data ujęta na protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 74.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział działki Skarbu Państwa w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 117 obręb Zagórze gmina Wolin etap I - 14 dni (przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, 14 dni od podpisania umowy, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap II - 30 dni (przed wydaniem decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, liczy się data spisania protokołu przyjęcia dokumentacji przez zleceniodawcę) etap III - 30 dni (po wydaniu decyzji podziałowej, 30 dni od dnia uprawomocnienia się decyzji podziałowej, liczy się data ujęta na protokole z przyjęcia operatu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 74.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wznowienie granic działki w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic działki nr 392 obręb Ładzin gmina Wolin Termin wykonania zlecenia: a) etap I - 30 dni na okazanie wznowionych granic w terenie b) etap II - 30 dni na wprowadzenie wznowionych znaków granicznych do PZGiK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.