eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-01-05

¦wiecie: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu
Numer og³oszenia: 2766 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 342908 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Vistula-Park ¦wiecie sp. z o. o., ul. Sienkiewicza 3, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332940, faks 052 3332941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: gminna spó³ka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego znajduj±cego siê w ¦wieciu przy ul. Bydgoskiej 1, obejmuj±cych w szczególno¶ci: A) obs³ugê ratownicz± p³ywalni krytej, w sk³ad której wchodz±: a. basen sportowy o wymiarach 12,49 x 24,98 m, o powierzchni lustra wody 312 m2, o g³êboko¶ci 1,20-1,80 m, posiadaj±cy 5 torów p³ywackich, b. basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o g³êboko¶ci 1,2 m i powierzchni lustra wody 208,0 m2, c. brodzik dla dzieci o powierzchni lustra wody 16 m2 i g³êboko¶ci 0,25 m, d. wanna o powierzchni lustra wody 3,9 m2 i g³êboko¶ci 1,0 m zlokalizowana na terenie hali basenowej, e. wanna o powierzchni lustra wody 2,3 m2 i g³êboko¶ci 1,0 m zlokalizowana na terenie hali basenowej, f. zje¿d¿alnia - rura o d³ugo¶ci 75,6 m. g. zje¿d¿alnia - rura o d³ugo¶ci 42 m Aktualnie obowi±zuj±ce godziny otwarcia Parku Wodnego: 7.00 - 22.00 poniedzia³ek-pi±tek, 7.00 - 22.00 sobota-niedziela Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Parku Wodnego. Zamawiaj±cy wymaga, aby liczba ratowników pe³ni±cych dy¿ur w wyznaczonych strefach Parku Wodnego wynosi³a: a. dwóch ratowników od poniedzia³ku do czwartku w godzinach 7:00 - 16:00 oraz w godzinach 20:00 - 22:00, b. dwóch ratowników w pi±tki w godz. 7:00 - 14:00, c. dwóch ratowników w soboty, niedziele i ¶wiêta przypadaj±ce w dni tygodnia od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 7:00 - 10:00 oraz w niedziele w godz. 20:00 - 22:00, d. trzech ratowników od poniedzia³ku do czwartku w godzinach 16:00 - 22:00, e. trzech ratowników w pi±tki w godzinach 14:00 - 22:00, f. trzech ratowników w soboty i ¶wiêta przypadaj±ce w dni tygodnia od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 10:00 - 22:00, g. trzech ratowników w niedziele w godzinach 10:00 - 20:00. Szczegó³owy harmonogram pracy ratowników wraz z wyliczeniem roboczogodzin stanowi za³±cznik nr 25. Przekazywanie i obejmowanie dy¿uru okre¶laj± procedury opisane s± w za³±cznikach nr 20 - 21 do umowy. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia zobowi±zany bêdzie w szczególno¶ci do: a. kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu Parku Wodnego, b. udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie Parku Wodnego w godzinach jego otwarcia, obejmuj±cego podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w powa¿niejszych przypadkach - wezwanie pogotowia ratunkowego, c. zapewnienia bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z p³ywalni stosownie do obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, d. wykonywania wszystkich obowi±zków okre¶lonych w zakresie obowi±zków ratownika, stanowi±cym za³±cznik do projektu umowy, e. prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystaj±ce z p³ywalni obowi±zuj±cego Regulaminu Parku Wodnego, przepisów BHP i ppo¿., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystaj±cych z p³ywalni, o obowi±zuj±cych na terenie Parku Wodnego przepisach, f. zapewnienia ci±g³o¶ci obsady stanowisk ratowniczych na p³ywalni w godzinach pracy p³ywalni z wy³±czeniem wybranych ¶wi±t oraz przerwy technologicznej, g. zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolê i nadzór prawid³owo¶ci realizacji powierzonego zadania, h. bie¿±cego wyposa¿enia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i. wyposa¿enia ratowników w niezbêdny sprzêt okre¶lony rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 27 lutego 2012 roku par. 2 pkt 3.3) i 4), tj.: akustyczny sygna³ alarmowy typu gwizdek (po jednej sztuce dla ka¿dego dy¿uruj±cego ratownika) oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne, j. dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwacjê powierzonego sprzêtu, k. prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym Dziennika pracy ratowników, l. okre¶lenia i przestrzegania zakresu obowi±zków i czynno¶ci ratowników na poszczególnych stanowiskach, okre¶lonych w za³±czniku do projektu umowy, ³. przestrzegania procedur obowi±zuj±cych w Parku Wodnym, szczegó³owo opisanych w za³±cznikach do projektu umowy, m. zapewnienia, aby ka¿dy ratownik realizuj±cy przedmiot niniejszego zamówienia, posiada³: a) aktualne uprawnienia nadane przez organizacjê ratownicz± posiadaj±c± zgodê na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra W³a¶ciwego do Spraw Wewnêtrznych, b) za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, c) za¶wiadczenie o odbytym badaniu lekarskim, d) orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych, e) za¶wiadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP wraz z ocen± ryzyka zawodowego obowi±zuj±c± dla Parku Wodnego. ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego bêdzie siê odbywaæ w okresie od 15 stycznia 2016r. do 14 stycznia 2017 r. Us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia, winny byæ wykonywane w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240 ze zm.) wraz z aktualnie obowi±zuj±cymi aktami wykonawczymi. Szacunkowa ilo¶æ godzin ratowniczych (+- 20%) w okresie realizacji zamówienia (12 miesiêcy) wynosi: 12.730. Do wyliczeñ przyjêto nastêpuj±ce za³o¿enia: 1. Planowana przerwa technologiczna w pracy p³ywalni krytej - 14 dni (24.06 - 07.07.2016 r.), 2. Dni ¶wi±teczne, w których p³ywania bêdzie nieczynna: 27.03.2016r., 24-25.12.2016r., 01.01.2017r. 3. Dni ¶wi±teczne, w których p³ywalnia bêdzie czynna w po³owie wymiaru godzin: 31.12.2016 r., 01.01.2017 r. Przez jedn± godzinê ratownicz± Zamawiaj±cy rozumie ¶wiadczenie us³ugi ratowniczej przez jedn± osobê w ci±gu jednej godziny. W oparciu o szacunkow± ilo¶æ godzin ratowniczych powinna zostaæ obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa s³u¿y tylko i wy³±cznie do porównania z³o¿onych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia nastêpowa³y bêd± wed³ug faktycznej ilo¶ci godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu cenowym. Szacunkowa ilo¶æ godzin ratowniczych nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mo¿e byæ podstaw± ¿adnych roszczeñ ze strony Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w momencie podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego wykaza³ siê posiadaniem op³aconej polisy ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 500.000 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych), któr± polis± objête bêd± wszystkie osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia. Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kopiê polisy przed podpisaniem umowy...

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 75.25.00.00 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze 75.25.20.00 - S³u¿by ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOORDYNATOR TERENOWY Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, ul. Dworcowa 56, 86-010 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 224684,50

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 224684,50 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 224684,50

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.