Warszawa: Rezerwacja, zakupu wraz z dostawą biletów lotniczych krajowych
oraz międzynarodowych na potrzeby Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 276656 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego , ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5017020, 8258258, faks 22 5017026, 8255302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytut-teatralny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rezerwacja, zakupu wraz z dostawą biletów lotniczych krajowych oraz międzynarodowych na potrzeby Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie rezerwacji, zakupu wraz z dostawą biletów lotniczych krajowych oraz międzynarodowych na potrzeby Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: stałe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych (w tym również biletów tzw. tanich przewoźników oraz biletów grupowych) w połączeniach krajowych i międzynarodowych wraz z ich dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego rezerwację i zakup na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych biletów lotniczych w klasach zleconych przez Zamawiającego, m.in. ekonomicznej i biznes, na trasach krajowych, europejskich i reszty świata z uwzględnieniem przewozów regularnych i niskokosztowych dostęp do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych oraz tzw. tanich przewoźników; przedstawianie Zamawiającemu najkorzystniejszych, dostępnych na rynku, ofert na zakup biletów lotniczych, każdorazowo wraz z podaniem informacji o tym, jak przesunięcie terminu wyjazdu np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego; na życzenie Zamawiającego aranżacja trasy przelotu przy wykorzystaniu najkorzystniejszych z punktu widzenia Zamawiającego terminów i dostępnych taryf, z uwzględnieniem wszelkich ulg i cen promocyjnych oferowanie biletów wraz z wszelkimi opłatami i kosztami w cenie tego biletu wymaganymi prawem krajowym i międzynarodowym, obejmującymi w szczególności opłaty lotniskowe i paliwowe, za rezerwację, podatki, 1 sztukę bagażu o wadze min. 20 kg i 1 sztukę bagażu podręcznego, obowiązkowe ubezpieczenia. nieobciążanie Zamawiającego kosztami manipulacyjnymi przy zmianie trasy, terminu lotu, oraz rezygnacji z lotu przed określonym terminem oraz dokonywanie zwrotu kosztu za niewykorzystane i zwrócone bilety lotnicze bez żadnych potrąceń pod warunkiem, że zwrot lub zmiany nastąpią zgodnie z wymogami zastosowanej w nich taryfy lotniczej; Wykonawca zobowiązuje się, że bazowa cena biletu będzie obowiązującą w chwili tworzenia rezerwacji w systemach rezerwacyjnych przewoźnika w uzasadnionych wypadkach zmiana ceny może być wprowadzona po uzyskaniu zgody Zamawiającego proponowanie połączenia najlepszego z możliwych oraz połączeń alternatywnych; Zamawiający wymaga, aby przy podróżach z etapami tranzytowymi transferami między lotniskami łączny czas podróży był jak najkrótszy; wyszukiwanie przez Wykonawcę z zachowaniem najwyższej staranności najkorzystniejszych połączeń po cenie najniższej dostępnej na rynku, powiększonej o umowną prowizję Wykonawcy, dokonywania rezerwacji i sprzedaży biletów określonych w przedmiocie zamówienia; proponowanie minimum dwóch najtańszych związanych z jedną podróżą zróżnicowanych wariantów połączeń z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków przelotu, przy zachowaniu odpowiedniego standardu podróży wymaganego przez Zamawiającego, w szczególności czasu podróży, długości trasy, jak najmniejszej ilości międzylądowań, promocji cenowych i zniżek; pośrednictwo między Zamawiającym a przewoźnikami w sprawach reklamacyjnych; bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów lotniczych), oraz faktur do siedziby Zamawiającego bądź na wskazany przez Zamawiającego adres email;fakturowanie: termin płatności - 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; przydzielenie do realizacji umowy, co najmniej dwóch numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji; przypominanie o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną, na wskazane adresy, nt. dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu, termin wykupu oraz warunki taryfy oraz biletu elektronicznego (w przypadku wykupienia biletu); każdorazowo w dniu wykupu biletu informowanie wyznaczonego pracownika Zamawiającego, że tego dnia upływa termin rezerwacji; każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, zmiany godziny rejsu, odwołanie rejsu, Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia; bezkosztowe anulowanie rezerwacji przez Zamawiającego w określonym w ramach zawieranej rezerwacji terminie; zmiany na bilecie nazwiska oraz wszelkich wymaganych danych osoby/osób, na którą/e wystawiono rezerwację biletu/-y, zmiany trasy, terminu podróży lub klasy oraz ewentualnie bezkosztowe anulowanie (rezygnacja) zaplanowanego przelotu zgodnie z zasadami określonymi w regulaminach przewoźnika, którego dana sytuacja dotyczy, pod warunkiem że fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż 24 godziny przed planowanym wylotem, chyba że dopuszczalny będzie w danym przypadku termin krótszy. W przypadku zmiany rezerwacji, która wiązać się będzie z koniecznością dokonania rekalkulacji ceny biletu, tylko w takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej z tego tytułu niedopłaty; zmiany/a na wykupionym bilecie nazwiska osoby/osób, na którą wystawiono bilet/ty powinna być uwzględniona w terminie 24 godzin przed wylotem; zmiany godziny lotu powinny być uwzględnione w terminie 12 godzin przed wylotem; w sytuacjach, gdy Zamawiający uzyska bezpośrednio od przewoźników specjalne upusty, Agent zastosuje przy wystawianiu biletów upust korzystniejszy dla Zamawiającego; w razie zaistnienia konieczności pilnych wyjazdów dla Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do aranżacji podróży w sposób, który zapewni terminowe przybycie na miejsce przeznaczenia osób podróżujących; negocjowanie z określonym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; informowanie Zamawiającego o promocjach lotniczych; zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umownymi, w szczególności udostępnienie Zamawiającemu całodobowej infolinii na wypadek awaryjnego połączenia telefonicznego wykonanego przez podróżującego w okolicznościach wystąpienia nagłej zmiany harmonogramu lotów i/lub transferów lotniczych, wystąpienia opóźnień lotów i odwołań lotów na skutek nagłych zmian atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych; Zamawiający każdorazowo kieruje do Wykonawcy zapytanie w formie elektronicznej lub pisemnej dotyczące połączenia na konkretnej trasie. Wykonawca wybiera najkorzystniejsze i najtańsze połączenie komunikacyjne i sporządza kalkulację; w przypadku, gdy proponowana trasa i cena odpowiada Zamawiającemu, składa on zamówienie na rezerwację: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną; Zamawiający preferuje wystawianie biletów w formie elektronicznej: a) dostarczenie biletów do Zamawiającego w formie elektronicznej musi nastąpić w terminie wymaganym przez Zamawiającego, nie później niż 48 godzin przed planowanym wylotem, w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od 8.00 do 16.00. Zamawiający zastrzega jednak, iż w wyjątkowych sytuacjach sposób dostarczenia może ulec skróceniu i być wymagany w innym terminie niż dni i godziny pracy Zamawiającego. W sytuacjach nagłych Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia biletu/ów do Zamawiającego w formie elektronicznej w czasie nie dłuższym niż 6 godzin przed planowanym wylotem; b) dostarczanie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego w terminie ustalonym przez strony, jeżeli nie możliwe jest wystawienie biletu elektronicznego, ale nie później niż w 48 godzin przed planowanym terminem podróży, a w sytuacji nagłej Wykonawca, bez dodatkowej opłaty, dostarczy bilet do siedziby Zamawiającego nie później niż w ciągu 8 godzin roboczych przed planowanym wylotem; Przyjmowanie zamówień pocztą elektroniczną, w formie telefonicznej, pisemnie lub faksem - przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego (Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika/ów do kontaktów z Zamawiającym); negocjowanie z określonym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; informowanie Zamawiającego o promocjach lotniczych; zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umownymi, w szczególności udostępnienie Zamawiającemu całodobowej infolinii na wypadek awaryjnego połączenia telefonicznego wykonanego przez podróżującego w okolicznościach wystąpienia nagłej zmiany harmonogramu lotów i/lub transferów lotniczych, wystąpienia opóźnień lotów i odwołań lotów na skutek nagłych zmian atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych. Świadczona usługa winna być zgodna z ogólnymi normami obowiązującymi w cywilnym transporcie lotniczym ustalonymi przez IATA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Lotniczego). Szacunkowa skala potrzeb Zamawiającego od 15 lipca 2013 r. do 31 grudnia 2014 r.: nie mniej niż 15 sztuk biletów na trasach po Europie i 2 bilety na trasie po świecie. W tym: 2 sztuki biletów na trasie Warszawa-Sevilla - Warszawa 2 Sztuki biletów na trasie Warszawa-Ateny-Warszawa 10 sztuk biletów na trasach po Europie 1 sztuka biletu na trasie Warszawa-Włochy - Warszawa 2 sztuki biletów na trasie Warszawa-Hawana-Warszawa Zamawiający zastrzega sobie, iż w trakcie realizacji umowy, będzie miał prawo do niewykorzystania w całości wielkości zamówienia. Przy czym Zamawiający zapewnia, że dokona zakupu nie mniej niż 8 sztuk biletów na trasach po Europie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytut-teatralny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa, piętro I, pok. dział promocji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Organizacja wycieczki do Wiednia dla 57 pracowników oraz byłych pracowników Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w: Lipsku, Przysusze, Szydłowcu i Zwoleniu
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.