eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Pionki: Wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki.
Numer ogłoszenia: 276651 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki , al. Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 0-48 341-42-01, faks 048 341-42-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci strukturalnej komputerowej wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki oraz dostawa i uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej (infokiosków) na terenie miasta Pionki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu wraz z dostawą i uruchomieniem 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Pionki, wykonanie sieci strukturalnej komputerowej kat. 6a UTP wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki przy Al. Jana Pawła II 15 oraz dostawa wraz z montażem 4 szt. switchy i 2 szt. UPS na potrzeby budowanej w budynku Urzędu Miasta Pionki sieci komputerowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie Nr 1: 1) Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie montażu wraz z dostawą i uruchomieniem 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach organizacyjnych Urzędu Miasta Pionki. Głównym celem uruchomienia punktów dostępu do informacji miejskiej jest stworzenie punktów informacyjno-usługowych z bezpłatnym dostępem do wydzielonych stron www Urzędu Miasta Pionki. Zakres zadania obejmuje uruchomienie 6 punktów dostępu do informacji miejskiej w jednostkach należących do UM Pionki, w każdej z tych lokalizacji należy wykonać instalacje: zasilająca infokiosk i teleinformatyczna zapewniająca mu dostęp do Internetu. 2) Obiekty, w których zostaną zainstalowane infokioski (PIAP) to: 1. Oddział Sądu Rejonowego w Zwoleniu, Al. Jana Pawła II 19, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 2. Miejski Ośrodek Kultury, ul. Radomska 1, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny stojący 3. Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Leśna 5, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny stojący 4. Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Leśna 3, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 5. Posterunek Straży Miejskiej, ul. Zakładowa 7, Pionki typ infokiosku: zewnętrzny zadaszony wiszący 6. Urząd Miasta Pionki, Al. Jana Pawła II 15, Pionki typ infokiosku: wewnętrzny wiszący naścienny 3) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz prac montażowych i instalacyjnych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Wykonawczym Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych, Specyfikacją techniczną infokiosków oraz Przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 4) Prace budowlane i montażowe należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej tj. zgodnie z Projektem Wykonawczym Montażu 6 punktów dostępu do informacji miejskiej, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych, Specyfikacją techniczną infokiosków oraz Przedmiarem robót, będącymi załącznikami do SIWZ. W przypadku rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia (rodzaj materiału, technologia wykonania itp.) należy przyjąć wartości podane w dokumentacji projektowej. Zadanie Nr 2: 1) Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie sieci strukturalnej komputerowej kat. 6a UTP wraz z dedykowaną siecią energetyczną w budynku Urzędu Miasta Pionki przy Al. Jana Pawła II 15. Sieć komputerowa w obiekcie zostanie wykonana jako sieć Fast Ethernet w standardzie 10G Base-T w płaszczyźnie dostępu, oraz 10G Base-SR w płaszczyźnie sieci szkieletowej. Sieć elektryczna zostanie zbudowana dla potrzeb istniejącej sieci okablowania strukturalnego i urządzeń w niej pracujących. 3) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz prac montażowych i instalacyjnych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 - zawarty jest w opracowanej dokumentacji projektowej - w Projekcie Technicznym Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych oraz Przedmiarem robót, a także w Specyfikacji technicznej budowy dodatkowych gniazd RJ-45 łącznie z przedmiarem robót - stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 4) Prace budowlane i montażowe należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej tj. zgodnie z Projektem Technicznym Wykonania sieci strukturalnej w Urzędzie Miasta Pionki, łącznie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót montażowych oraz Przedmiarem robót, a także zgodnie ze Specyfikacją techniczną budowy dodatkowych gniazd RJ-45 łącznie z przedmiarem robót - będącymi załącznikami do niniejszej SIWZ. W przypadku rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia (rodzaj materiału, technologia wykonania itp.) należy przyjąć wartości podane w dokumentacji projektowej. Zadanie Nr 3: 1) Zadanie nr 3 obejmuje dostawę wraz z montażem 4 szt. switchy i 2 szt. UPS na potrzeby budowanej w budynku Urzędu Miasta Pionki sieci komputerowej, wg wymagań minimalnych opisanych w SIWZ. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót (wszystkie zadania): 1) roboty budowlane oraz prace montażowe i instalacyjne będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz załączonych do SIWZ załącznikach, 3) wykonywanie robót budowlanych w budynku Urzędu Miasta Pionki poza godzinami pracy urzędu, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na ich częściowe prowadzenie w zakresie i na warunkach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym, 4) w czasie wykonywania robót istniejąca sieć komputerowa musi funkcjonować, 5) przekazanie Zamawiającemu demontowanych urządzeń , materiałów i instalacji nadających się do ponownego zastosowania, 6) miejsca po zdemontowanych listwach starej instalacji komputerowej lub telefonicznej, w których nie będzie zamontowana ponownie nowa instalacja, należy pomalować farbą emulsyjną w kolorze zbliżonym do istniejącego koloru, po uprzednim zaprawieniu miejsc po kołkach. Malować należy pasami o jednakowej szerokości ok. 20cm. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, dotyczy wszystkich zadań): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) oraz wykona wszelkie ewentualne inne dodatkowe prace i roboty budowlane nie ujęte w SIWZ, a konieczne do wykonania opisanego przedmiotu zamówienia ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych (co najmniej 1), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj.: roboty budowlane polegające na wykonaniu wewnętrznej instalacji komputerowej o wartości robót brutto min. 20.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne technologicznie lub finansowo dla Zamawiającego, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. 4. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy opisane we wzorze umowy. Podstawę dla zaniechania robót lub robót zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. siły wyższej, d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub zgodnie ze sztuką budowlaną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest finansowaneze środków Unii Europejskiej: wniosek nr RPO/01994/08/2.2 nr kancelaryjny 2672/08 pt. Obyw@tel 0n-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użytecznosci publicznej w Pionkach w ramach konkursu zamkniętego z preselekcją RPOWM/2.2/1/2008 Priorytet II Przyspieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla działania 2.2 Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.