eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Słupsk: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 276624 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198319 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wykonanego w jednakowej technologii bazodanowej, w tym udzielenie Zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowanie oprogramowania. ZSI winna obejmować minimum następujące obszary funkcjonalne: 1) Finanse i księgowość, wraz ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencją zakupów i sprzedaży, 2) Obrót bezgotówkowy - rozliczenia bankowe, 3) Obrót gotówkowy - Kasa 4) Gospodarka mieszkaniowa - zarządzanie zasobem komunalnym 5) Gospodarka mieszkaniowa - zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, 6) Rozliczenia mediów i pozostałych kosztów, 7) Obsługa techniczna zarządzanych zasobów, 8) Windykacji należności, 9) Komunikacja z klientem za pośrednictwem internetu, 10) Kadry i płace, 11) Gospodarka magazynowa, 12) Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji oraz wspomaganie zarządzania jakością, 2. Wdrożenie systemu i nadzór nad późniejszą eksploatacją ZSI w zakresie: 1) wykonanie analizy przedwdrożeniowej, 2) konwersja danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego, 3) instalacja i konfiguracja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych Zamawiającego, 4) wdrożenie ZSI i nadzór nad eksploatacją w okresie gwarancji, 5) szkolenia administratora ZSI, grupy trenerów i pracowników (około 30 osób) wytypowanych do obsługi konkretnych modułów w ilości godzin niezbędnej do sprawnej eksploatacji ZSI, 6) świadczenie usług serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, nadzoru autorskiego i aktualizacji oprogramowania wynikających ze zmiany przepisów, rozwoju oprogramowania lub potrzeb Zamawiającego Wymagana gwarancja na Zintegrowany System Informatyczny obejmuje 25 miesięczny okres od zakończenia wdrożenia. 3. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Oferowany system musi być w pełni zintegrowany i winien zawierać wszystkie funkcje użytkowe i elementy wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ, pochodzące od jednego producenta oprogramowania. 4. Wymagania techniczno-technologiczne ZSI Zamawiający wymaga aby zintegrowany system informatyczny (ZSI) charakteryzował się następującymi ogólnymi cechami: 1) ZSI jest w pełni zintegrowany i zawiera wszystkie elementy funkcjonalności (moduły) określone w pkt. 3.3.1. pochodzące od jednego producenta oprogramowania, 2) ZSI jest oparty o jedną i jednorodną bazę danych. Nie dopuszcza się rozwiązań, w których występuje wymiana danych w postaci plików pomiędzy różnymi bazami danych różnych producentów oprogramowania użytkowego, 3) Dane do systemu muszą być wprowadzane tylko raz i być udostępnione we wszystkich punktach systemu, w których są potrzebne, 4) ZSI spełnia wymogi polskiego prawa (ustaw oraz związanych z nimi aktów prawnych) oraz jest systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się przepisami, 5) ZSI pracuje w technologii Klient-serwer, 6) ZSI jest wyposażony w graficzny interfejs użytkownika, umożliwia pracę w środowisku Microsoft WINDOWS (XP, Vista, 7), 7) ZSI posiada rozbudowane możliwości parametryzacyjne umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki Zamawiającego, 8) Interfejs ZSI powinien zapewniać elastyczne metody wyszukiwania danych, 9) ZSI umożliwia bezproblemową zmianę na walutę EURO, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej, 10) ZSI posiada rozbudowany system raportowania, z możliwością dowolnego definiowania raportów i wykonywania wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych oraz możliwość prezentowania stworzonych analiz w formie graficznej, 11) ZSI współpracuje z pakietem pracy biurowej MS Office i OpenOffice, 12) Posiada rozbudowany i w pełni definiowalny system kontroli uprawnień użytkowników, do funkcji i danych przechowywanych przez system, 13) ZSI umożliwia budowanie raportów samodzielnie przez użytkownika. Wymagane jest, aby razem z systemem zostały dostarczone narzędzia umożliwiające tworzenie zestawień przez użytkowników, 14) Zamawiający wymaga aby rozwiązania programowe ZSI oparte były o bazę danych MS SQL ponieważ dysponuje serwerem bazy danych pracującym na systemie operacyjnym Windows Serwer 2003 SBS. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów programowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.28.63.00 - 72.28.63.00 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SACER s.c., ul. Hryniewickiego 17, 81-340 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338062,00

  • Oferta z najniższą ceną: 303780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 338062,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.