eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.Remont elewacji budynków komunalnych w Świebodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Remont elewacji budynków komunalnych w Świebodzinie
Numer ogłoszenia: 276436 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Remont elewacji budynków komunalnych w Świebodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Remont elewacji budynków komunalnych w Świebodzinie W tym: 1.1. Zadanie 1: Remont elewacji budynku komunalnego przy ulicy 1-go Maja 15 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 224/1. Budynek na którym prowadzone będą roboty budowlane wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 2167. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - odbicie, oczyszczenie i zagruntowanie oraz uzupełnienie i położenie nowych tynków zewnętrznych, - malowanie tynków zewnętrznych, - spoinowanie murów z cegły gotyckiej, - odnowienie detali architektonicznych, - oczyszczenie, zagruntowanie, wyszpachlowanie i wyszlifowanie oraz pomalowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz ścianek i szafek, - demontaż i montaż rynien dachowych, rur spustowych i obróbek blacharskich, - odnowienie schodów, - wykonanie dwustronnej balustrady, - wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 223/2010 z dnia 20.07.2010 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13.07.2010 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. lub 1.2. Zadanie 2: Remont elewacji budynku komunalnego przy ulicy J. Piłsudskiego 42 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 537/74. Teren budowy objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr 59 zespołu urbanistycznego miasta Świebodzin. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - odbicie, oczyszczenie i zagruntowanie oraz uzupełnienie i położenie nowych tynków zewnętrznych, - malowanie tynków zewnętrznych, - odnowienie detali architektonicznych, - oczyszczenie, zagruntowanie, wyszpachlowanie i wyszlifowanie oraz pomalowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz ścianek i szafek, - demontaż i montaż rynien dachowych i rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 231/2010 z dnia 27.07.2010 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13.07.2010 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Dostawa materiałów, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na Zadaniu 2, koszty uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego w trakcie robót wraz z kosztami zajęcia pasa drogowego, koszty wywozu gruzu i materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów z kosztami składowania i utylizacji, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, koszty uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) Zadanie 1: co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji budynku objętego ochroną konserwatorską o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda, b) Zadanie 2: co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji budynku objętego ochroną konserwatorską o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda, c) gdy oferta składana na Zadanie 1 i Zadanie 2 - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji budynku objętego ochrona konserwatorską o wartości co najmniej 55 000,00 zł brutto każda. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, - wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności, - co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych tj. spełniającego warunek określony § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość: a) Zadanie 1: co najmniej 30 000,00 zł, b) Zadanie 2: co najmniej 25 000,00 zł, c) gdy oferta składana na Zadanie 1 i Zadanie 2 - o wartości co najmniej 55 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzona kopia (w przypadku jego składania).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVII. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 48. Cena SIWZ: 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remont elewacji budynku komunalnego przy ulicy 1-go Maja 15 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 224/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Remont elewacji budynku komunalnego przy ulicy 1-go Maja 15 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 224/1. Budynek na którym prowadzone będą roboty budowlane wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 2167. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - odbicie, oczyszczenie i zagruntowanie oraz uzupełnienie i położenie nowych tynków zewnętrznych, - malowanie tynków zewnętrznych, - spoinowanie murów z cegły gotyckiej, - odnowienie detali architektonicznych, - oczyszczenie, zagruntowanie, wyszpachlowanie i wyszlifowanie oraz pomalowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz ścianek i szafek, - demontaż i montaż rynien dachowych, rur spustowych i obróbek blacharskich, - odnowienie schodów, - wykonanie dwustronnej balustrady, - wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 223/2010 z dnia 20.07.2010 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13.07.2010 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dostawa materiałów, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego w trakcie robót wraz z kosztami zajęcia pasa drogowego, koszty wywozu gruzu i materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów z kosztami składowania i utylizacji, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, koszty uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Remont elewacji budynku komunalnego przy ulicy J. Piłsudskiego 42 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 537/74.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Remont elewacji budynku komunalnego przy ulicy J. Piłsudskiego 42 w Świebodzinie na działce oznaczonej geodezyjnie nr 537/74. Teren budowy objęty jest ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr 59 zespołu urbanistycznego miasta Świebodzin. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: - odbicie, oczyszczenie i zagruntowanie oraz uzupełnienie i położenie nowych tynków zewnętrznych, - malowanie tynków zewnętrznych, - odnowienie detali architektonicznych, - oczyszczenie, zagruntowanie, wyszpachlowanie i wyszlifowanie oraz pomalowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz ścianek i szafek, - demontaż i montaż rynien dachowych i rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze Budownictwa ŚWIEBUD Marcin Wojewódka ze Świebodzina, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 231/2010 z dnia 27.07.2010 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 13.07.2010 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dostawa materiałów, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu, koszty uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego w trakcie robót wraz z kosztami zajęcia pasa drogowego, koszty wywozu gruzu i materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów z kosztami składowania i utylizacji, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, koszty uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.