Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Kielce: Zabezpieczenie lewego wału rzeki Wisły w msc. Otoka, gm. Łoniów
Numer ogłoszenia: 276403 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie lewego wału rzeki Wisły w msc. Otoka, gm. Łoniów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Zabezpieczenie lewego wału rzeki Wisły w msc. Otoka, gm. Łoniów, zgodnie z opracowaną przez BIPROMEL Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa Spółka z o.o., ul. Instalatorów 9, 02-237 Warszawa, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy zawierający: Część opisową, Część graficzną; - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - Informację BIOZ. zwaną dalej dokumentacją techniczną. Celem inwestycji jest wykonanie ograniczonego zakresu robót budowlanych określonych w w/w dokumentacji technicznej, a mianowicie zabezpieczenie przeciwpowodziowe na odcinku 18+173 - 18+350, zabudowa osuwiska na skarpie odwodnej wału w rejonie km 23+520 wraz z modernizacją przepustu wałowego w km 17+425. Zakres robót: 1. Usuniecie roślinności drzewiastej z pasa przywałowego na szerokości umożliwiającej wykonanie robót. 2. Uszczelnienie korpusu matą bentonitową i podłoża stalową ścianką szczelna zabitą na głębokość 6,0m. 3. Połączenie istniejącego uszczelnienia wału w km 18+350 z nowo projektowanym. 4. Rozebranie zniszczonego przepustu wałowego w km 17+425 i wykonanie w tym samym miejscu nowego o podobnych parametrach. 5. Naprawa osuwiska skarpy odwodnej w rejonie km 23+520. Wbijanie ścianki szczelnej zaczynać należy od konstrukcji betonowych istniejących budowli na zewnątrz. Pierwszy brus ścianki powinien jak najszczelniej przylegać do ściany przyczółków wylotowych. Połączenie wykonywanej ścianki z istniejącą przewidziane jest z około jednometrowym zakładem. Aby połączenie było możliwie najszczelniejsze należy usunąć z istniejącej ścianki na dł. ok. 1,0 m oczep. Po wbiciu nowej ścianki, przewidziano wykonanie nowego oczepu. W km 17+425, na przecięciu z trasą rurociągu zaprojektowanego przepustu wałowego, ścianka wykorzystana jest jako element uszczelniający tej budowli. Połączenie wykonane musi być zgodnie z załączonymi do projektu rysunkami konstrukcyjnymi przepustu wałowego. Ponieważ roboty związane z uszczelnieniem wału, podczas ich wykonywania (rozbiórka skarpy odwodnej), osłabiają konstrukcję wału, prace wykonywane powinny być krótkimi odcinkami (maksymalnie 200m). Przygotowanie wału pod ułożenie maty bentonitowej musi być wykonane zgodnie z parametrami pokazanymi na przekrojach. Podczas prowadzenia tych robót bezwzględnie należy usunąć wszystkie materiały uszczelniające. Na niektórych odcinkach przed ułożeniem maty wymagane jest nadsypanie gruntu. Projekt przewiduje także zagęszczenie gruntu po odsłonięciu korpusu zaś cała kubatura robót ziemnych w poszczególnych przekrojach obejmuje zarówno nadsypanie jak i kształtowanie bryły wału. Należy pamiętać, że grubość przykrycia maty bentonitowej musi wynosić co najmniej 1 m. Podczas odbudowy korpusu należy przestrzegać zasad podanych w p. 3.5 Polskiej Normy PN-B-06050 z 1999 r. Ponieważ pas przywałowy powinien stanowić przedłużenie słaboprzepuszczalnego fartucha madowego wskazane jest obudowanie jego (łącznie z projektowaną ławeczką) z gruntu rozbiórkowego. Do odbudowy korpusu w większej części należy użyć gruntu dowiezionego. Przejazdy wałowe należy wykonywać osobno, aby nie utrudniać zbytnio dojazdu na międzywale. Na czas rozkopania przejazdu należy zabezpieczyć wykop. Wykonawca robót musi wykonać projekt organizacji ruchu uzgodniony z lokalnymi mieszkańcami. Obowiązującymi dla Wykonawcy są przedmiary robót (stanowiące osobne załączniki do dokumentacji) w rozbiciu na poszczególne elementy prac, a mianowicie: 1) Remont lewego wału rzeki Wisły na odc. 18+173 - 18+350 oraz w km 23+520, 2) Przepust wałowy w km 17+425. Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto: - Urządzenie zaplecza budowy - Zabezpieczenie robót pod względem BHP. - Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy. - Wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych na czas realizacji robót. - Dwukrotne w ciągu roku przez okres gwarancji trwający 3 lata koszenie obu skarp oraz korony remontowanych odcinków wału wraz z dokonaniem ewentualnych podsiewów mieszankami traw i nawożeniem. Przy kalkulacji kosztów Wykonawca robót, zgodnie z dokumentacją projektową, powinien uwzględnić wypłatę odszkodowań za czasowe zajęcie terenu i zniszczone plony indywidualnym właścicielom gruntów. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest uwzględniać koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in: - wykonywanie na bieżąco remontów uszkodzonych w czasie budowy dróg dojazdowych (w tym asfaltowych), jeżeli jest to następstwem realizacji przedmiotowego zamówienia, - wykonywanie na bieżąco remontów dróg publicznych, z których będzie korzystał wykonawca, jeżeli jest to następstwem realizacji przedmiotowego zamówienia, - koszty związane z wykonaniem tymczasowych dróg dojazdowych i technologicznych, ich utrzymaniem a po zakończeniu robót rozebraniem, przy czym materiał z rozbiórki dróg stanowić będzie własność wykonawcy, - koszty zakupu i transportu materiałów, w tym również materiałów masowych, - koszty transportu ziemi niezbędnej do wbudowania w wał, - koszty zagospodarowania rezerw ziemnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Inżynierii Ochrony Środowiska i Melioracji Spółka z o. o. HYDROMEL, ul. Piłsudskiego 156a, 26-200 Końskie, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1660995,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1756657,28
Oferta z najniższą ceną: 1756657,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1927080,33
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone ze względu na wyjątkową sytuację jaką jest ostatnia powódź tj z sytuacji nie leżącej po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć a wymagane jest pilne wykonanie zamówienia, przy czym nie można zachować terminów dla przetargu nieograniczonego, ograniczonego jak i negocjacji z ogłoszeniem, ponieważ trzeba natychmiast przystąpić do ograniczenia mogących nastąpić w każdej chwili następnych powodzi, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi jak i znaczących strat materialnych i niematerialnych
INNE PRZETARGI Z KIELC
- OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK, DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remont mostu w miejscowości Niegosławice w km 14+252 nad rzeką Mierzawa na drodze wojewódzkiej nr 768
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach - Obwód Drogowy nr 7 w Tempoczowie
- Dostawa dysków twardych do klastra serwerowego HCI
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zespołu drewnianych pomostów i nawodnego hangaru dla statków pasażerskich wraz z doposażeniem plaży miejskiej w Szczecinku
- Przebudowa stawu we wsi Zągoty
- Budowa 3 zbiorników wielofunkcyjnych i placów manewrowych oraz 1 punktu czerpania wody ze zbiornika wielofunkcyjnego i placu manewrowego na terenie Nadleśnictwa Wolsztyn.
- Budowa i przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska - m. Motarzyno i Krzywań
- Przebudowa mostków w ciągu drogi pożarowej nr 9 w Leśnictwie Kobylniki - II PRZETARG
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.