eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zakup i dostawaKlipsy naczyniowe, Zastawki mózgowe, Fartuchy rtg, Papiery medyczne, sprzęt medyczny j.u.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Tarnów: Zakup i dostawa: Klipsy naczyniowe, Zastawki mózgowe, Fartuchy rtg, Papiery medyczne, sprzęt medyczny j.u.
Numer ogłoszenia: 27632 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, fax 014 6315460, 6212581.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: Klipsy naczyniowe, Zastawki mózgowe, Fartuchy rtg, Papiery medyczne, sprzęt medyczny j.u..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Klipsy naczyniowe do tętniaków Zakres 2 Zastawki mózgowe Zakres 3 Fartuchy rtg Zakres 4 Papiery medyczne do aparatury Zakres 5 Łącznik do drenów Zakres 6 Zestaw do pomp - Infusomat Zakres 7 Zestaw do pomp - Ascor Zakres 8 Zestaw do pomp -Terumo Zakres 9 Przetworniki Zakres 10 OCŻ Zakres 11 Żywienie dojelitowe Zakres 12 Płytki stabilizujące nos Zakres 13 Układ oddechowy do Campaniona

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 21.12.13.00 - Papier światłoczuły, termoczuły lub papier termograficzny i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości: 3 343,00 zł. (trzy tysiące trzysta czterdzieści trzy zł) : Lp. Zakres Wadium 1. I 335,00 zł 2. II 1118,00zł 3. III 156,00 zł 4. IV 289,00zł 5. V 62,00 zł 6. VI 182,00 zł 7. VII 182,00 zł 8. VIII 182,00 zł 9. IX 370,00 zł 10. X 7,00 zł 11. XI 385,00 zł 12. XII 11,00 zł 13. XIII 64,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b) oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) deklaracja zgodności oraz certyfikat CE jednostki notyfikacyjnej, która brała udział w ocenie wyrobu jeżeli jest wymagana - (załącznik/i do koperty B) f) kopia dowodu wpłaty wadium np. przelew lub oryginał gwarancji - ( załącznik do koperty B W terminie do dnia 27. 02. 2008 r. do godz. 10.00) g) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie, Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru dostaw, faktury VAT (jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Św.Łukasza SPZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów tel/fax: 14/631 54 04.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Św.Łukasza SPZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a 33-100 Tarnów (Pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.03.2008.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klipsy naczyniowe do tętniaków.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy naczyniowe do tętniaków.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zastawki mózgowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki mózgowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuchy rtg.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy rtg.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.10.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery medyczne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery medyczne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łączniki do drenów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do drenów.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do pomp - Infusomat.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomp - Infusomat.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw do pomp - Ascor.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomp - Ascor.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy do pomp - Terumo.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomp - terumo.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przetworniki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetworniki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OCŻ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OCŻ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zywienie dojelitowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywienie dojelitowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PŁytki stabilizujące nos.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki stabilizujące nos.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Układ oddechowy do Campaniona.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ oddechowy do Campaniona.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.