eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynków Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Parczewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Lublin: Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynków Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Parczewie
Numer ogłoszenia: 276278 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248972 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynków Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Parczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynków Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Parczewie. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części - szczegółowa informacja o poszczególnych częściach zamówienia znajduje się w rozdziale IV SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - rzuty budynków które stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty dla poszczególnych części zamówienia są specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów (na koszt Wykonawcy) objętych przedmiotem zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego tel. 81 759-35-32, w godzinach: 8.00 - 14.00. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 5. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:www.krus.gov.pl, m.in. przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, rzuty budynków dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Budynki będące przedmiotem niniejszego zamówienia są budynkami biurowymi Placówek Terenowych KRUS. 7. Inwestycja realizowana będzie: I część zamówienia: w budynku PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, przy ul. Chomiczewskiego 6, położonym na działkach nr 769/3, 773/1 i 776/5, II część zamówienia: w budynku PT KRUS w Parczewie, przy ul. 11 Listopada 15, położonym na działkach nr 1099 i 1098/2. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Informacje należy podać w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Oferty (rozdział II pkt 8). 9. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 10. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlano-remontowe liczone od daty odbioru całości zamówienia a także zobowiązać się do naprawy wad i usterek w okresie gwarancyjnym na swój koszt. 11. Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową dla poszczególnych części zamówienia, o które się ubiega przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami. 12. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 15. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywają się w obiektach czynnych. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. 17. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 7:00 do 15:00. 18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego opiewającego na wartość oferty. Powyższy kosztorys ofertowy winien zawierać następujące dane: - zestawienie R robocizny i S sprzętu, - zestawienie M materiałów, - wskaźnik % k.p., - wskaźnik % zysku. 19. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a dostarczonymi przez Wykonawcę kosztorysami przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysach nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 20. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wyznaczy kierownika robót. 21. Przy realizacji robót budowlanych należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie istniejących sieci mediów przebiegających w pobliżu budynków, żadna z sieci nie może zostać uszkodzona. 22. Przed zamówieniem przewidzianych w dokumentacji materiałów wykonawca ma obowiązek sprawdzenia stosownych aprobat technicznych i certyfikatów w celu potwierdzenia możliwości zastosowania ich w realizacji obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozwiązania systemowe zastosowane w projekcie należy realizować pod nadzorem doradcy technicznego danego systemu. 23. Wszystkie roboty budowlano-remontowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 24. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 25. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracownikom przy realizacji umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z usunięciem zawilgocenia budynku Placówki Terenowej KRUS w Parczewie przy ul.11 Listopada 15.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Osuszania Budynków Zenon Mazuś, ul. Pogodna 50B/13, 20-337 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64929,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79892,66

  • Oferta z najniższą ceną: 79892,66 / Oferta z najwyższą ceną: 79892,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.