eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 oraz Rozbudowa ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 - etap I. Zadanie pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Tarnów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 oraz Rozbudowa ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 - etap I. Zadanie pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73
Numer ogłoszenia: 276135 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245865 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (014) 6214303, 6219105, faks (014) 6219105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 oraz Rozbudowa ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 - etap I. Zadanie pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 oraz Rozbudowa ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 - etap I. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących branżach - częściach: a) drogowej (inspektor koordynujący), b) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej, d) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych Zakres robót budowlanych obejmuje realizację : - budowę ronda o średnicy: zewnętrznej 55,0 m, wewnętrznej 37,0 m wraz z ciągami pieszo-rowerowymi, odwodnieniem, oświetleniem ronda, przebudową i zabezpieczeniem istniejących sieci: elektrycznych SN i NN, teletechnicznej, gazowej, - przebudowę istniejącej linii 110 kV wysokiego napięcia, - wymianę odcinka istniejącej sieci wodociągowej z rur PCV na rury PE umieszczone w rurze ochronnej, - budowę odcinka ul. Błonie o długości 183 m - dwie jezdnie o szerokości 7 m każda (2x3,5 m) wraz z ciągiem pieszo-jezdnym, chodnikiem, odwodnieniem, oświetleniem ulicznym, przebudową i zabezpieczeniem istniejących sieci: elektrycznych SN i NN, -budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 261 m. 2. Zakres zamówienia dla zadania jak wyżej związanego z budową ronda oraz rozbudową ul.Błonie obejmującego nadzór inwestorski nad realizacją: - w branży (części) drogowej : budowę ronda o średnicy: zewnętrznej 55,0 m, wewnętrznej 37,0 m wraz z ciągami pieszo-rowerowymi oraz przykanalikami krat wodościekowych, budowy odcinka ulicy o długości 183 m - dwie jezdnie o szerokości 7 m każda (2x3,5 m) wraz z ciągiem pieszo-jezdnymi, chodnikiem, odwodnieniem, - w branży (części) instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych: przebudowę istniejącej linii 110 kV wysokiego napięcia , oświetlenia ulicznego, przebudowy i zabezpieczenia istniejących sieci elektrycznych SN i NN, teletechnicznej, - w branży(części) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej: wymianę odcinka istniejącej sieci wodociągowej z rur PCV na rury PE umieszczone w rurze ochronnej, - w branży(części) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej: budowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC O200 do O 300 o łącznej długości 261 m i polegać będzie na: a)reprezentowaniu Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzaniu jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c)sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d)potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy. e)wydawaniu kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f)żądaniu od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. g)kontroli ilości i terminowości wykonywania robót. h)wymaga się obecności inspektora nadzoru na terenie budowy nie mniej niż 3 dni w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy . i)Wykonawca zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. j)koordynacji robót poszczególnych branż (dot. inspektora branży drogowej). k)udziale w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót. 3.Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać , którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy/com do wykonania. Pozostałe Wykonawca realizuje własnymi siłami. 4.Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy(ców) ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 5.Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, kanalizacyjnej, elektrycznej w zakresie budowy zajezdni autobusowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie pn. Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II - ul. Błonie w ciągu drogi krajowej nr 73 jest realizowane w ramach programu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet VIII: Bezpieczeństwo transportu i krajowe sieci transportowe, Działanie 8.1. Bezpieczeństwo ruchu drogowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - branża drogowa ( inspektor koordynator)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kierowanie i Nadzorowanie Robotami Drogowymi Ryszard Mafej, ul. Spacerowa 14, 33-140 Lisia Góra Brzozówka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53373,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: pełnienie funkcji ispektora nadzoru inwestorskiego - branża instalacyjna w zakresie sieci elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dyrekcja Inwestycji Miejskich Sp z o.o., ul. Narutowicza 56A, 20-016 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29421,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33615,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33615,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego -branża instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FISAN Paweł Jeż, ul. Królowej Jadwigi 28, 33-101 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4988,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16810,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży- instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FISAN Paweł Jeż, ul. Królowej Jadwigi 28, 33-101 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4988,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16805,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.