eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › transport uczniów z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych w roku szkolnym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Purda: transport uczniów z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 276116 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Purda , 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5122223, faks 89 5122280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.purda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: transport uczniów z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych w roku szkolnym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów w roku szkolnym 2013/2014 z miejsca zamieszkania lub zbiórki do placówek szkolnych na terenie gminy Purda oraz odwozu uczniów po zajęciach do miejsca zamieszkania lub zbiórki, a także zapewnienie opieki w czasie przewozu poprzez zatrudnienie osoby dorosłej w charakterze opiekuna. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi na zasadzie sprzedaży biletów miesięcznych, z wyjątkiem części VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji w terenie i zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Przy oględzinach tras przebiegających w całości lub w znacznej części po drogach gruntowych (części: I, II, III, V, VI, VII), Wykonawca powinien rozważyć ewentualność świadczenia usługi pojazdem z napędem na dwie osie ze względu na okresowe utrudnienia w poruszaniu się po drogach, spowodowane warunkami atmosferycznymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej do 22 lipca 2013 r. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 500,00 zł na każdą z wymienionych części: I, II, III, IV, V, VI, VII 1000,00 zł na część VIII 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - wyłącznie na rachunek bankowy Gminy Purda: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Nr 29 8838 0005 2016 0800 2001 0001 z adnotacją umożliwiającą identyfikację wpłaty np. Wadium na przetarg nieograniczony - Dowóz dzieci z terenu gminy Purda do szkół oraz podaniem numeru trasy, której wadium dotyczy, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy w Purdzie najpóźniej do dnia 22 lipca 2013 r. do godz. 15.30 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 5, ust.6, ust. 8 i ust. 9. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył wymaganych w SIWZ dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie określone w załączniku nr 2 do SIWZ oraz przedstawi dokumenty wymienione w § 5 pkt 1 i 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie określone w załączniku nr 2 do SIWZ i przedstawi dokumenty wymienione w § 5 pkt 10. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie określone w załączniku nr 2 do SIWZ oraz przedstawi dokumenty określone w § 5 pkt 5 - 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie określone w załączniku nr 2 do SIWZ oraz przedstawi dokumenty określone w § 5 pkt 5 - 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie określone w załączniku nr 2 do SIWZ oraz przedstawi dokumenty określone w § 5 pkt 2 i 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 5) wykaz taboru do świadczenia usług (Zał. Nr 8 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwy stan techniczny pojazdów i polisami ubezpieczeniowymi 6) wykaz kierowców i opiekunów (zał. Nr 4 do SIWZ), 7) oświadczenie, że kierowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (prawo jazdy odpowiedniej kategorii) określone w załączniku nr 3 do SIWZ 8) oświadczenie wynikające z art. 22 i art. 24 Ustawy - wg załączonego wzoru (zał. Nr 2 do SIWZ), 9) dowód wniesienia wadium, 10) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowody, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Zał. Nr 5). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. 11) dokument stwierdzający wyposażenie pojazdu w napęd na dwie osie (dotyczy części I, II, III, V, VI, VII) - jeżeli wykonawca oferuje świadczenie usługi pojazdem wyposażonym w napęd na dwie osie 12) dokument stwierdzający przystosowanie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich - dotyczy części VIII 13) zaakceptowany projekt umowy - Zał. Nr 6, 14) wykaz cen jednostkowych biletów miesięcznych - dotyczy Wykonawców, którzy zaoferują świadczenie usługi na zasadzie sprzedaży biletów miesięcznych; jeżeli z wykazu uczniów podanego w załączniku nr 7 do SIWZ wynika, że uczniowie będą dojeżdżać tylko w jedną stronę, należy uwzględnić to w wykazie cen jednostkowych biletów miesięcznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności: 1) pod warunkiem, że będzie to sprzyjać optymalnemu wykonaniu zamówienia jak również oszczędnemu i celowemu wydatkowaniu środków publicznych 2) w przypadku gdy zmiany te są korzystne jak również i obojętne dla Zamawiającego 3) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to uzasadniają zmianę umowy. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej. Dopuszczalne zmiany określone są w załączniku nr 6 do SIWZ (umowa)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.purda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ TRASY OKOŁO 59 KM DZIENNIE SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 7 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. NAPĘD NA DWIE OSIE - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ OKOŁO 47 KM DZIENNIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. NAPĘD NA DWIE OSIE - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ NR III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚC TRASY OKOŁO 42 KM DZIENNIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. NAPĘD NA DWIE OSIE - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ NR IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ TRASY OKOŁO 107 KM DZIENNIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ NR V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ TRASY OKOŁO 98 KM DZIENNIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. NAPĘD NA DWIE OSIE - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ NR VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ TRASY OKOŁO 47 KM DZIENNIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. NAPĘD NA DWIE OSIE - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ NR VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚĆ TRASY OKOŁO 46 KM DZIENNIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. NAPĘD NA DWIE OSIE - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ NR VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DŁUGOŚC TRASY OKOŁO 174 KM DZIENNIE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.