eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Czarnowo › Usługi w zakresie dowożenia dzieci do Zespołu Szkół w Kołbaczu z terenu Gminy Stare Czarnowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Stare Czarnowo: Usługi w zakresie dowożenia dzieci do Zespołu Szkół w Kołbaczu z terenu Gminy Stare Czarnowo.
Numer ogłoszenia: 275968 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stare Czarnowo , ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3124131, faks 091 3124131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie dowożenia dzieci do Zespołu Szkół w Kołbaczu z terenu Gminy Stare Czarnowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przewóz dzieci z terenu Gminy Stare Czarnowo do Zespołu Szkół w Kołbaczu l. Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci szkolnych w czasie trwania roku szkolnego. 2. Dzieci należy przywieźć do szkoły i odwieźć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektora Zespołu Szkół. 3. Dzienna trasa dla dwóch autobusów wynosi ok. 255 km. 4. Przewozy okazjonalne: wycieczki, zawody, mecze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, b. złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego c. nie podlegają wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, d. posiadają potencjał finansowy i kadrowy pozwalający na realizację niniejszego zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty: 1. Cenę ofertową na okres trwania umowy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 3. Dokument wskazujący osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, w tym osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu Oferenta oraz sposób realizacji. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeżeli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. 5. Koncesja uprawniająca do wykonywania usług w zakresie przewozów. 6. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz Urzędu Miasta ( lub właściwego organu podatkowego) o bark zaległości podatkowych, lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania przetargowego ( załącznik nr 2) 9. Informacja o Oferencie (załącznik nr 3 ) 10. Oferent przedstawi co najmniej trzy opinie referencyjne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stareczarnowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.stareczarnowo.pl lub Gmina Stare Czarnowo ul. Św. Floriana 10, 74 -106 Stare Czarnowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Czarnowo, ul. Św. Floriana 10, 74 - 106 Stare Czarnowo pokój nr 13 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.