eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa ulicNowowiejskiego, Chopina, Szymanowskiego, Moniuszki i Paderewskiego w Kępnie - etap I i II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Kępno: Przebudowa ulic: Nowowiejskiego, Chopina, Szymanowskiego, Moniuszki i Paderewskiego w Kępnie - etap I i II
Numer ogłoszenia: 275958 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241288 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Nowowiejskiego, Chopina, Szymanowskiego, Moniuszki i Paderewskiego w Kępnie - etap I i II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Przebudowa ulic: Nowowiejskiego, Chopina, Szymanowskiego, Moniuszki i Paderewskiego w Kępnie - etap I i II, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 1) rozebranie istniejących warstw nawierzchni, 2) roboty ziemne - wykop pod konstrukcję jezdni, zjazdów i chodników, 3) montaż krawężników i oporników betonowych na ławie betonowej z oporem, 4) wykonanie ścieków ulicznych z kostki betonowej gr. 8cm szer. 30cm na ławie betonowej w ilości około 130mb, 5) wykonanie podbudowy jezdni gr. 10cm z piasku, dolnej warstwy podbudowy z kamienia łamanego 0/63mm gr. 15cm i górnej warstwy podbudowy z kamienia łamanego 0/31,5mm gr. 8cm o powierzchni około 3530m2, 6) wykonanie podbudowy chodników gr. 15cm z chudego betonu 2,5MPa o powierzchni około 1890m2, 7) wykonanie podbudowy zjazdów gr. 15cm z chudego betonu 9MPa o powierzchni około 390m2, 8) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na jezdni o powierzchni około 3530m2, 9) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3cm z betonu asfaltowego na jezdni o powierzchni około 3530m2, 10) wykonanie warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego gr.8cm na zjazdach o powierzchni około 390m2, 11) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr.6cm o powierzchni około 2080m2, 12) regulacje istniejących wpustów ulicznych, zaworów wodociągowych i innych urządzeń w chodniku i jezdni, 13) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 14) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 15) budowa linii oświetlenia ulicznego wraz z latarniami (21szt.) i oprawami oświetleniowymi (23szt.), 16) budowa kanalizacji deszczowej długości około 525mb. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze), - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojazd do zakładów usługowych , posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją. UWAGA: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym robót, który dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy . Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia w taki sposób , który umożliwia komunikację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. Wykonawca zamówienia przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ i załącznikach. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 5 . Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 24 40-8 Termin wykonania: - etap I - 30 listopada 2015 roku (ulice Chopina i Moniuszki) - etap II - 15 czerwca 2016 roku,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe SA, ul. Przemysłowa 8, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 935090,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 936060,46

  • Oferta z najniższą ceną: 906999,02 / Oferta z najwyższą ceną: 981776,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.