Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Kluczbork: Dostawa miału węglowego na potrzeby lokalych kotłowni na terenie gminy Kluczbork
Numer ogłoszenia: 275872 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych w Kluczborku , ul. Wolności 1A, 46-203 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 0-77 418-24-15, faks 0-77 418-24-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl/specyfikacje
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego na potrzeby lokalych kotłowni na terenie gminy Kluczbork.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostway węgla kamiennego sortyment miał M23 ( wartość opałowa 23000kJ , popiół 10 %, siarka 0,6 % ) w ilościach detalicznych w miarę występujących potrzeb zamawiającego na terenie gminy Kluczbork. Szacowana ilość jest na ok. 120 ton w okresie sezonu grzewczego 2009/2010..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A/ spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych / Dz. U. z 2004 r . nr 19 / - załącznik do specyfikacji. B/ prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem publicznym. C/ dysponują potencjałem technicznym , ekonomicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu dokonania oceny spełnienia tych warunków wykonawcy zobowiązani są do złożenia podpisanego wraz z dokumentami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia : Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 - prawo Zamówień publicznych ( wyłącznie na druku Zamawiającego- załącznik nr 2 do SIWZ ) Zaświadczenia, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem publicznym Oświadczenia i wykaz , że posiadają środki techniczne / samochody lub inny sprzęt / umożliwiający dostawę opału na wskazane miejsce i jego rozładunek w ilościach detalicznych w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający uważa za ilość detaliczną miału ciężar jego w zakresie od 1 do 3 ton. Jeżeli oferta wykonawców umowy wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana , należy przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która spełnia wszystkie wymagane warunki zamawiającego i zawiera najniższą cenę / cenę netto plus należny podatek VAT/ za jedną tonę miału węglowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: A/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy / wyłącznie wg wzoru Zamawiającego/, B/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ust.1i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych / Dz. U. z 2004 r nr 19/ , C/ zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym D/ oświadczenie , że wykonawca posiada środki techniczne umożliwiające wykonanie zamówienia i wykaz posiadanych środków technicznych przeznaczonych do wykonania zamówienia. Dokumenty bezwzględnie wymagane , gdy kilku wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Dokumenty wymienione w punkcie A,B,C,D / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców/, Pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Oferta jak i załączniki składane / na formularzu Zamawiającego / przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisana przez wszystkich wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl/specyfikacje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Wolności 1 A..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych w Kluczborku , ul. Wolności 1 A pokój nr 5- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- "Dostępna przestrzeń publiczna" w Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2024/2025 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
- Dostawa węgla kamiennego eko - groszek na sezon grzewczy 2024/2025 do Urzędu Gminy w Smykowie i jednostek organizacyjnych Gminy Smyków
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.