eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › Zagospodarowanie terenu - boiska sportowe, place zabaw, oświetlenie, monitoring, odwodnienie, ogrodzenie, w Psarach ul. Szkolna realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Odnowa i Rozwój Wsi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-30

Psary: Zagospodarowanie terenu - boiska sportowe, place zabaw, oświetlenie, monitoring, odwodnienie, ogrodzenie, w Psarach ul. Szkolna realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Odnowa i Rozwój Wsi.
Numer ogłoszenia: 275864 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach , ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 32 2672255, 2672121 w. 22, faks 32 2672120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu - boiska sportowe, place zabaw, oświetlenie, monitoring, odwodnienie, ogrodzenie, w Psarach ul. Szkolna realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Odnowa i Rozwój Wsi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu - boiska sportowe, place zabaw, oświetlenie, monitoring, odwodnienie, ogrodzenie, w Psarach, zakres robót obejmuje: -boisko do tenisa ze sztucznej trawy fibrylowanej -mini boisko do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej wraz z piłkochwytami - place zabaw - wyposażone w urzadzenia zabawowe (teren wokół urządzeń zabawowych należy wykonać o nawierzchni poliuretano-gumowej) - budowa ciągów pieszo-jezdnych i miejsc postojowych - ogrodzenie terenu oraz boiska do tenisa i piłki plażowej - odwodnienie powierzchniowe wraz z kanalizacją podziemną - oświetlenie lampami parkowymi zasilanymi z tablicy umieszczonej na budynku OPS. - monitoring obiektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wyszczególnionego jako Zał nr 4 w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: co najmniej 2 roboty budowlane tj. polegające na: 1) budowie lub remoncie boiska sportowego z trawy syntetycznej o wartości minimum 150 000 zł brutto 2) budowie placu zabaw z nawierzchnią poliuretano-gumową o wartości minimum 100 000 zł brutto. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane (wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wyszczególnionego jako Zał nr 4 w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj. przynajmniej: - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej (uprawnienia budowlane) - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych (uprawnienia budowlane), - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (uprawnienia budowlane), W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w punkcie 1) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ, b) oświadczenie, że osoba/y, która/e będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją wymagane uprawnienia zgodnie z zapisem w Zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 5 00.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru -zał. nr 4 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo/jeżeli dotyczy 4) Potwierdzenie wpłaty wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) zmiana (przedłużenie) terminu realizacji zamówienia (umowy): w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych, które uniemożliwiają realizację robót zgodnie ze sztuką budowlaną i spowodują zawieszenie wykonywania robót, co zostanie potwierdzone stosownym wpisem w dzienniku budowy lub notatką służbową, w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o ile wykonanie tych zamówień spowoduje konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia (umowy), b) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót dodatkowych czy zamiennych, których realizacja jest konieczna na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wykonanie powyższych robót może być udzielone tylko na podstawie osobnego zamówienia pozostającego w ścisłym związku z zamówieniem podstawowym. Zamówienie dodatkowe może być realizowane tylko w trakcie wykonywania zamówienia podstawowego. Podstawę do zawarcia umowy o roboty dodatkowe stanowić będzie wniosek Wykonawcy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, podlegający zatwierdzeniu przez Zamawiającego na podstawie protokołu konieczności podpisanego przez strony. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć w wymiarze łącznym 50% wartości zamówienia podstawowego. - dla wyceny robót dodatkowych zastosowane zostaną te same czynniki cenotwórcze jak w kosztorysie ofertowym. c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie): w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, w przypadku zmiany zakresu zamówienia, nie powodującego rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ - zmiana obmiarów poszczególnych robót, d) zmiana zakresu wykonywanych robót: w przypadku konieczności wykonania tzw. robót zamiennych, e) zmiana podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy: w przypadku podejrzenia, ze kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania robót lub dotrzymania terminów f) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy, g) zmiana przedstawicieli stron umowy, osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. h) w przypadku gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, uznanych przez Zamawiającego za istotne. i) wystąpienia innych istotnych okoliczności, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie robót, a których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, II piętro pokój 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, kancelaria ogólna - parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zagospodarowanie terenu - boiska sportowe, place zabaw, oświetlenie, monitoring, odwodnienie, ogrodzenie, w Psarach, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.