eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa cukru (Zadanie 1); słodyczy (Zadanie 2); art. ogólnospożywczych (Zadanie 3); do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, ul. Mącznej 3 i ul. Rędzińskiej 66/68, oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej , wchodzących w skład Miejskiego C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Wrocław: Dostawa cukru (Zadanie 1); słodyczy (Zadanie 2); art. ogólnospożywczych (Zadanie 3); do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, ul. Mącznej 3 i ul. Rędzińskiej 66/68, oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej , wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 27582 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cukru (Zadanie 1); słodyczy (Zadanie 2); art. ogólnospożywczych (Zadanie 3); do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, ul. Mącznej 3 i ul. Rędzińskiej 66/68, oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej , wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cukru (Zadanie 1); słodyczy (Zadanie 2); art. ogólnospożywczych (Zadanie 3); do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, ul. Mącznej 3 i ul. Rędzińskiej 66/68, oraz do Dziennych Domów Pomocy Społecznej , wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.83.12.00 - Cukier biały Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.12.00 - Cukier biały Oryginalny kod CPV: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze Oryginalny kod CPV: 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości Kod CPV wg słownika 2008: 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości Oryginalny kod CPV: 15.84.22.00 - Produkty z czekolady Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.22.00 - Produkty z czekolady Oryginalny kod CPV: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Oryginalny kod CPV: 15.31.23.10 - Chipsy ziemniaczane z dodatkiem substancji smakowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.31.23.10 - Chipsy ziemniaczane z dodatkiem substancji smakowych Oryginalny kod CPV: 15.87.21.00 - Pieprz Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.21.00 - Pieprz Oryginalny kod CPV: 15.86.41.00 - Herbata w torebkach Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.41.00 - Herbata w torebkach Oryginalny kod CPV: 15.84.10.00 - Kakao Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.10.00 - Kakao Oryginalny kod CPV: 15.86.12.00 - Kawa bezkofeinowa Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.12.00 - Kawa bezkofeinowa Oryginalny kod CPV: 15.87.12.50 - Musztarda Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.50 - Musztarda Oryginalny kod CPV: 15.87.12.73 - Majonez Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.73 - Majonez Oryginalny kod CPV: 15.87.11.20 - Ocet Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.11.10 - Ocet lub produkty równoważne Oryginalny kod CPV: 15.83.16.00 - Miód Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.16.00 - Miód Oryginalny kod CPV: 15.86.10.00 - Kawa Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.10.00 - Kawa Oryginalny kod CPV: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane, nawet suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się: spełnianiem warunków podmiotowych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzi działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. potwierdzą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla potwierdzenia warunku opisanego w pkt. Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia określonego w pkt. 4 Rozdziału VI SIWZ. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zama-wiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wykażą się, iż posiadają przystosowane środki transportu do przewozu artykułów spożywczych oraz przedłożą opinie sanepidu, iż środki te spełniają wymagania higieniczno - sanitarne stawiane przy transporcie artykułów spożywczych. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w Rozdziale VI SIWZ -Wykaz odpowiednich do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca -,oraz wykażą się, iż posiadają środki transportu dostosowane do przewozu żywności oraz przedłożą opinie sanepidu, iż środki te spełniają wymagania higieniczno-sanitarne stawiane przy transporcie żywności. Wykażą się posiadaniem dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP. Dokumentem tym będzie: certyfikat wystawiony przez właściwą jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedziba w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, że producent w procesie produkcji i obrocie, a sprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCP, (bądź) kserokopię decyzji właściwej terytorialnie Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej o spełnianiu wymogów wynikających z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z dnia 27 września 2006 r., Nr 171, poz. 1225). Mogą być złożone dwa wyżej wymienione dokumenty, lub jeden z nich. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w rozdziale VI pkt 3 SIWZ -Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej :zamówieniem. UWAGA: W przypadku jeżeli do postępowania przystąpi Wykonawca nie będący producentem artykułów będących przedmiotem zamówienia, wówczas winien przedłożyć dokumenty potwierdzające, iż zakład produkcyjny produkujący artykuły będące przedmiotem zamówienia spełnia wymagania opisane powyżej. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone -za zgodność z oryginałem-, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia-. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w-w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wykaz odpowiednich do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wykaz posiadanych środków transportu do przewozu artykułów spożywczych oraz za-świadczenie inspekcji sanitarnej, iż środki te spełniają wymagania higieniczno- sanitarne sta-wiane przy transporcie artykułów spożywczych). Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej -zamówieniem- (dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonaw-ca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności zwią-zane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 1, 2, 3 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt. a i c winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument wymieniony w punkcie b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1, 2, 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3; pokój nr 50..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3: Sekretariat (pokój nr 140) - w terminie do dnia 19.02.2008r. do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - dostawa cukru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - dostawa cukru,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dostawa słodyczy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - dostawa słodyczy,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2, 15.84.22.00-4, 15.84.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - dostawa art. ogólnospożywczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - dostawa art. ogólnospożywczych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2, 15.82.00.00-2, 15.84.23.00-5, 15.31.23.10-4, 15.87.24.00-5, 15.86.30.00-5, 15.86.41.00-3, 15.84.10.00-5, 15.86.12.00-3, 15.87.12.50-1, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 15.87.11.20-1, 15.83.16.00-8, 15.86.10.00-1, 15.89.00.00-9, 15.89.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.