eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Odbudowa drogi gminnej nr 395041 T Radoszki - Wilczyce (Sachalin) na odcinku od km 0 +000 do km 0+830 w miejscowości Radoszki i odbudowa drogi gminnej nr 395046 T Wilczyce - Przezwody na odcinku od km 0+000 do km 0 +760 w miejscowości Przezwody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Wilczyce: Odbudowa drogi gminnej nr 395041 T Radoszki - Wilczyce (Sachalin) na odcinku od km 0 +000 do km 0+830 w miejscowości Radoszki i odbudowa drogi gminnej nr 395046 T Wilczyce - Przezwody na odcinku od km 0+000 do km 0 +760 w miejscowości Przezwody
Numer ogłoszenia: 275822 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 395041 T Radoszki - Wilczyce (Sachalin) na odcinku od km 0 +000 do km 0+830 w miejscowości Radoszki i odbudowa drogi gminnej nr 395046 T Wilczyce - Przezwody na odcinku od km 0+000 do km 0 +760 w miejscowości Przezwody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie dróg gminnych : Odbudowa drogi gminnej nr 395041 T Radoszki - Wilczyce (Sachalin) na odcinku od km 0 +000 do km 0+830 w miejscowości Radoszki i odbudowa drogi gminnej nr 395046 T Wilczyce - Przezwody na odcinku od km 0+000 do km 0 +760 w miejscowości Przezwody zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i dokumentacją projektową, która obejmuje: 1. Droga nr 395041 T Radoszki - Wilczyce (Sachalin) 1. Roboty ziemne - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża. Niwelacja uszkodzonej tłuczniowej podbudowy drogi 150,00 m2 1.1 Roboty rozbiórkowe - mechaniczne usunięcie niedostatecznej podbudowy. Wykopy koparkami na głębokość do 20[cm] z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 [km] 800,00m 3 2.Podbudowa 2.1 Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie - warstwa odsączająca z piasku wykonana i zagęszczona mechanicznie, grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu 830,00 m3 2.2 Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie - wykonanie podbudowy do mostu z materiału kamiennego (tłuczeń 20/63) zagęszczonego, mechanicznie, grubość warstwy 50 cm po zagęszczeniu - 75,00 m3 2.3 Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego (tłuczeń 20/63) zagęszczonego, mechanicznie, grubość warstwy 15 cm po zagęszczeniu 622,50 m3 2.4 Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego mieszanka sortowa kliniec (0-32) zagęszczonego, mechanicznie, grubość warstwy 5 cm po zagęszczeniu 207,50 m3 3. Nawierzchnia Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - przygotowanie podłoża i położenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3[cm] 3320,00 m2 3.1Wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno - bitumicznej, asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3 [cm] - 3320,00 m2 4. Roboty wykończeniowe/profilowanie poboczy/ Profilowanie poboczy utwardzonych mieszanką sortową po 0,50[m] po obu stronach drogi 49,80 m3 4.1 Elementy dróg1 zjazd publiczny (4x4) Wymiana podbudowy pod zjazdami publicznymi. Mechaniczne usunięcie podbudowy. Wykopy koparkami na głębokość do 20 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km - 3,2m3 Wykonanie podbudowy z materiału kamiennego zagęszczonego mechanicznie. Grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu - 3,2m3 Nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfaltowych. Warstwa z mieszanki mineralno -asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 6 [cm] - 16m2 Przedłużenie istniejącego przepustu - ze ściankami czołowymi. Wykonanie wykopu koparką z transportem urobku do 5km, wykonanie ławy fundamentowej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z montażem przepustów prefabrykowanych betonowych O 100cm po obu stronach jezdni. Uzupełnienie nasypu na przepuście tłuczniem kamiennym - 2mb Umocnienie powierzchni skarp Umocnienie skarp po obu stronach jezdni płytami ażurowymi pojedynczo zbrojonych o wymiarach 100 x 75 x 12[cm] na podsypce cementowo- piaskowej - 100 sztuk Montaż poręczy ochronnej stalowej Zamocowanie poręczy ochronnej U-12a w pasy biało czerwone O50mm cynkowanych ogniowo po obu stronach przepustu o rozstawie słupków do 2m i wysokości 1,1 m - 2x 5m 2. Droga gminna nr 395046 T Wilczyce - Przezwody 1 Roboty ziemne - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża. Niwelacja uszkodzonej tłuczniowej podbudowy drogi 2800,00 m2 1.1 Roboty rozbiórkowe - mechaniczne usunięcie uszkodzonej podbudowy. Wykopy koparkami na głębokość do 20[cm] z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 [km] na odcinku od km 0 +560 do km 0 + 760 - 200m3 1.2 Mechaniczne usunięcie nadmiaru humusu, załadunek humusu ładowarką i transport urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 [km] - 84,00 m3 2. 2.1 Podbudowa Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie - warstwa odsączająca z piasku wykonana i zagęszczona mechanicznie, grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu - 760m3 2.2 Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego ( tłuczeń 20/63) zagęszczonego, mechanicznie, grubość warstwy 15 cm po zagęszczeniu - 570,00 m3 2.3 Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego mieszanka sortowa kliniec (0-32) zagęszczonego, mechanicznie, grubość warstwy 5 cm po zagęszczeniu 190,00 m3 3 Nawierzchnia Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - przygotowanie podłoża i położenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3[cm] - 3040,00 m2 3.1 Wykonanie nawierzchni (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno - bitumicznej, asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3 [cm] - 3040,00 m2 4. Roboty wykończeniowe (profilowanie poboczy) Profilowanie poboczy utwardzonych mieszanką sortową po 0,50[m] po obu stronach drogi - 45,60 m3 W kosztach ogólnych wykonania odbudowy w/w drogi należy uwzględnić oblanie emulsją krawędzi nawierzchni asfaltowej. Pobocza należy wykonać za pomocą układarki..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w swojej ofercie osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz, iż dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 8), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik Nr 9); Zamawiający w zakresie doświadczenia i wykształcenia nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany terminu wykonania, w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej: jak huragany, powodzie, bądź warunków atmosferycznych znacznie odbiegających od normy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 07:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.