To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Sępopol: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY SĘPOPOL
Numer ogłoszenia: 275798 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249740 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępopol, ul. 22 Lipca 7, 11-210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7613181, faks 89 6790821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY SĘPOPOL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy w wysokości 1 214 000,00 zł z przeznaczeniem na : A. 500 000,00 zł - finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, B. 507 000,00 zł - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, C.207 000,00 zł -na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, w tym 1700 000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sępopolu realizowanego z udziałem środków z Mechanizmu Finansowanego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i 37 000,00 na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej PE wraz z przyłączami w Smolance kolonia. Kredyt długoterminowy na okres 12 lat, z karencją w spłacie 12 m-cy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W BARTOSZYCACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W BARTOSZYCACH
- Bank Spółdzielczy w Bartoszycach, ul. Warszawska 1, 11-200 Bartoszyce, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 512867,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 342176,90
Oferta z najniższą ceną: 342176,90 / Oferta z najwyższą ceną: 525199,85
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.