eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Realizacja projektu szkoleniowego dla 12 pracowników naukowych Politechniki Łódzkiej z wybranych zakresów tematycznych - tworzenie aplikacji z zastosowaniem języka Java

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Łódź: Realizacja projektu szkoleniowego dla 12 pracowników naukowych Politechniki Łódzkiej z wybranych zakresów tematycznych - tworzenie aplikacji z zastosowaniem języka Java
Numer ogłoszenia: 275789 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki , ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu szkoleniowego dla 12 pracowników naukowych Politechniki Łódzkiej z wybranych zakresów tematycznych - tworzenie aplikacji z zastosowaniem języka Java.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla sześciu modułów tematycznych - wykłady i ćwiczenia oraz zadania do samodzielnego wykonania z możliwością przystąpienie do certyfikowanego egzaminu z Podstaw Zarządzania Wymaganiami - certyfikat REQB Foundation Level REQB. Zakres tematyczny (moduły szkoleniowe): 1. Tworzenie aplikacji w języku Java na platformę Android 2. Wprowadzenie do modułowości w języku Java 3. Efektywne stosowanie przypadków użycia w analizie i projektowaniu systemów informatycznych 4. Wykorzystanie Google Web Toolkit w praktyce 5. Tworzenie komponentów EJB 6. Praktyczne wykorzystanie Spring Framework w tworzeniu nowoczesnych aplikacji internetowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.20.00 - Seminaria szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane zabezpieczenie oferty przez wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wg zał. 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywanej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia wymienionych w punkcie 3.1 SIWZ i Opisie przedmiotu zamówienia poparte przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Warunek będzie spełniony, gdy wykonawca przedstawi wykaz przeprowadzonych szkoleń oraz dołączy dokumenty potwierdzające należyte ich przeprowadzenie. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wg zał. 2 do SIWZ i wypełnionego formularza wg załącznika 4 do SIWZ oraz załączonych potwierdzeń należytego wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować zestawem szkoleniowym niezbędnym do prowadzenia szkolenia zgodnie z opisem w punkcie 3.1 do SIWZ - zakres określony szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wg zał. 2 do SIWZ i potwierdzenia wg formularza zał. 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wg zał. 5 do SIWZ i oświadczeń osób przewidzianych do prowadzenia szkoleń o posiadanym przez nich doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń w zakresie tematycznym odpowiadającym zakresowi niniejszego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć zapewnione środki finansowe na realizacje usług objętych zamówieniem. Ocena warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wg zał. 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą dopuszczalne w następujących przypadkach: * Możliwość zmiany danych stron i osób reprezentujących - strony przewidują możliwość dokonania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy nastąpiła zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron. * Możliwość zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia - strony przewidują zmiany w uzasadnionych przypadkach przy zachowaniu kwalifikacji osób na tym samym poziomie * Możliwość zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty w następujących sytuacjach: - zmiany regulacji prawnych np: zmiana stawki podatku VAT * Możliwość zmiany terminów może nastąpić w następujących przypadkach gdy: - jednostka nadrzędna ograniczy środki finansowe na kontynuację zadania i zachodzi konieczność jego etapowania, - nie możliwe do przewidzenia zmiany w harmonogramie terminów zajęć własnych Zamawiającego kolidujące z przyjętym rozkładem terminów szkoleń. * Możliwość zmiany przy wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Warunki zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego z uzasadnieniem np.: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych warunków realizacji zamówienia. Forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia z zastrzeżeniem uwarunkowań, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, Dział Administracyjno-Techniczny pok. 6, bud. A 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, Dział Administracyjno-Techniczny pok. 6, bud. A 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane będzie z projektu pt.: _Innowacyjna dydaktyka bez ograniczeń - zintegrowany rozwój Politechniki Łódzkiej - zarządzanie Uczelnią, nowoczesna oferta edukacyjna i wzmacniania zdolności do zatrudnienia, także osób niepełnosprawnych_ dofinansowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV _Szkolnictwo wyższe i nauka_, Poddziałanie 4.1.1. _Wzmacnianie potencjału dydaktycznego uczelni_. w ramach zadania 22, pkt 230 - _Szkolenia prowadzone wewnątrz uczelni ze specjalistami zewnętrznymi_.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.