eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Dostawa wyposażenia do Placówki Wsparcia Dziennego Tęcza w ramach Resortowego Programu dofinansowania standardów placówek wsparcia dziennego w 2013 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Klucze: Dostawa wyposażenia do Placówki Wsparcia Dziennego Tęcza w ramach Resortowego Programu dofinansowania standardów placówek wsparcia dziennego w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 275783 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255055 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Placówki Wsparcia Dziennego Tęcza w ramach Resortowego Programu dofinansowania standardów placówek wsparcia dziennego w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykaz: Wyposażenie placówki wsparcia dziennego w celu wzbogacenia oferty zajęć programowych. L.p. Elementy wyposażenia Ilość sztuk 1 Biurka 5szt 2 Krzesła obrotowe 6szt 3 Szafa pancerna 1szt 4 Dywan 1szt 5 Stół do tenisa stołowego 1szt 6 Biurko 1szt 7 Stoliki 4szt 8 krzesełka 24szt 9 Regał z pojemnikami 1szt 10 Ławeczka szatniowa z wieszakami 2szt 11 Wieszak na ubrania dla personelu 1szt 12 Gry edukacyjne komplet 13 Materiały plastyczne komplet 14 kanapa 1szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ. 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.10.00.00 - Meble ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.10.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp zo.o. S.K.A, Ul. Graniczna 46, 93-428 93-428, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18739,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13697,69

  • Oferta z najniższą ceną: 13697,69 / Oferta z najwyższą ceną: 19458,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.