eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zapewnienie dostępu do usług rekreacyjno sportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Poznań: Zapewnienie dostępu do usług rekreacyjno sportowych
Numer ogłoszenia: 275776 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie dostępu do usług rekreacyjno sportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie dostępu do usług rekreacyjno sportowych w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących dla pracowników, rencistów i emerytów, członków ich rodzin oraz doktorantów studiów dziennych UEP w ilości: a)350 osób dorosłych,b)50 dzieci do lat 12 włącznie.Ewentualne zmiany ilości osób objętych dostępem będą się odbywać w cyklach miesięcznych. Zamawiający wymaga aby uprawnienia dostępu do usług rekreacyjno sportowych dostarczane były przez Wykonawcę sukcesywnie w czasie obowiązywania umowy oraz stosownie do zapotrzebowań zgłaszanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości uprawnień dostępu do usług rekreacyjno sportowych (zgodnie z pkt. 5.1), co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Uprawnienia dostępu do usług rekreacyjno sportowych mają upoważniać użytkownika do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w obiektach zlokalizowanych na obszarze całego kraju. Liczba obiektów nie może być mniejsza niż: 90 obiektów w Poznaniu, 150 na terenie województwa Wielkopolskiego (wyłączając miasto Poznań). Na terenie miasta Poznania uprawnienia muszą zapewnić bezpłatny dostęp dla osób dorosłych do co najmniej: jednego obiektu ze ścianką wspinaczkową lub grotą solną, jednego obiektu z jednym basenem (min. 25 m długości) i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem lub jogą, jednego obiektu z siłownią sauną, fitnessem i jogą, jednego obiektu do gry w badmintona, jednego obiektu ze ścianą wspinaczkową, Term Maltańskich (niezależnie od spełnienia innych warunków dot. basenów), jednego obiektu z salą do squasha. Dla dzieci do 12 roku życia musi być zapewniony bezpłatny dostęp do co najmniej nw obiektów zlokalizowanych na terenie Poznania: basenu z możliwością nauki pływania dla dzieci, basenu z wydzieloną częścią dla dzieci, basenu dla dzieci umiejących pływać, zajęć tanecznych, groty solnej, lodowiska, Term Maltańskich (niezależnie od spełnienia innych warunków dot. basenów), parku linowego. Zamawiający dopuszcza dostęp do obiektu sportowo rekreacyjnego na zasadzie zniżki bądź upustu cenowego jedynie w przypadku, gdy odpłatność za daną usługę wynika z umowy pomiędzy Wykonawcą a podmiotem świadczącym usługi. Odpłatność nie może dotyczyć usług w pkt. 5.5 SIWZ. Zamawiający nie zaakceptuje sytuacji, w której inni użytkownicy (posiadacze jakiegokolwiek rodzaju uprawnień dostępu oferowanych przez Wykonawcę) będą korzystać z danej usługi bezpłatnie, podczas gdy osoby posiadające uprawnienia dostępu do usług rekreacyjno sportowych nabyte w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązane będą do odpłatności za tę samą usługę. Taka sytuacja spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ze wszystkimi tego konsekwencjami. Wszystkie uprawnienia dostępu do usług rekreacyjno sportowych mają zapewnić nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów tj.: w godzinach otwarcia, w których świadczone są ww. usługi przy czym dozwolony czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) nie może być krótszy niż 45 minut, natomiast przerwa pomiędzy kolejnymi wejściami (zajęciami) - jeśli jest wymagana - nie może być dłuższa niż 2 godziny. Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia. Uprawniona osoba musi mieć prawo do korzystania z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla użytkowników, co najmniej kilka razy dziennie. Przez obiekt należy rozumieć budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa lub więcej niezależnych podmiotów świadczących usługi zostało zlokalizowanych w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty, lecz to Wykonawca musi udowodnić ten fakt. Dostęp do usługi może być realizowany w dowolnej formie (np. karnetu, odcisku palca, sms), jednak żadna nich nie może pociągać za sobą dodatkowych kosztów dla osoby korzystającej z dostępu. Administrowanie przekazanymi Wykonawcy danymi osobowymi musi być zgodne z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca wyraża zgodę na to aby osoba dorosła korzystająca z dostępu do usług rekreacyjno sportowych miała możliwość zmiany dostępu dla dziecka do lat 12 na dostęp jak dla osoby dorosłej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.33.00.00 - Usługi zapewnienia komfortu fizycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz obiektów, w których możliwa będzie realizacja usług rekreacyjno sportowych z uwzględnieniem podziałów i wymagań opisanych w pkt. 5.1 i i 5.4 SIWZ oraz z wyróżnieniem spełnienia wymagań Zamawiającego opisanych w pkt. 5.5 SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz oferty zawierający cenę brutto za wykonanie zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz cenowy zawierający ceny brutto uprawnień dostępu do usług rekreacyjno sportowych dla osób dorosłych i dzieci z wyliczeniem całkowitej wartości zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Liczba osób wskazana w pkt. 5.1 SIWZ jest wielkością szacowaną przez Zamawiającego i służy do ustalenia ceny oferty i wartości umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia żądanej w pkt. 5.1 ilości uprawnień dostępu do usług rekreacyjno sportowych dla osób dorosłych i dzieci w miesiącu aż do wyczerpania kwoty umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania żądanej w pkt. 5.1 ilości uprawnień dostępu do usług rekreacyjno sportowych w miesiącu, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w ciągu okresu trwania umowy kwoty umownej za przekazane uprawnienia dostępu do usług rekreacyjno sportowych, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z uprawnień dostępu do usług rekreacyjno sportowych osób dorosłych oraz dzieci korzystających z tych uprawnień w poprzednich miesiącach. Rezygnacja taka wywiera skutek od początku miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym Zamawiający złożył oświadczenie o rezygnacji. Za skuteczne uważa się złożenie oświadczenia na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w umowie. Zgodnie z art. 145 Prawa zamówień publicznych, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę ilości zakupionych w trakcie trwania umowy uprawnień dostępu do usług rekreacyjno sportowych zgodnie pkt. 22.4 i odpowiednią zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, Kancelaria UEP pok. 016.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.