eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka obcego,matematyki,zajęć korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce,zajęć rynek pracy oraz opieka merytoryczna nad Szkolnym Ośrodkiem Kariery w ramach projektu Kreatywni i kompetentni Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Gryfino: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka obcego,matematyki,zajęć korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce,zajęć rynek pracy oraz opieka merytoryczna nad Szkolnym Ośrodkiem Kariery w ramach projektu Kreatywni i kompetentni Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Numer ogłoszenia: 27570 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 , ul. Łużycka 91, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 416 25 03, faks 91 416 25 03 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.gryfino.biz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka obcego,matematyki,zajęć korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce,zajęć rynek pracy oraz opieka merytoryczna nad Szkolnym Ośrodkiem Kariery w ramach projektu Kreatywni i kompetentni Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach projektu Kreatywni i kompetentni. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o równoważności produktów wraz z opisem - w przypadku składania ofert równoważnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: - Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy dotyczące terminów realizacji oraz wartości umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym oraz umowie o dofinansowanie projektu nr umowy UDA-POKL.09.01.02-32-221/12-00 Kreatywni i kompetentni, które wprowadzi Instytucja Zarządzająca POKL, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. - w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. Zmiany umowy nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp2.gryfino.biz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Łużycka 91 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Łużycka 91 74-100 Gryfino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego oraz języka niemieckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z języka angielskiego oraz języka niemieckiego dla uczniów klas drugich Liceum Ogólnokształcącego w ZSP nr 2. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, systematycznie przez okres od 02.2013 do 04.2014 (wyłączając okresy feryjne). Ogółem 2 rodzaje zajęć - 160 godzin z uczniami uczestniczącymi w projekcie Kreatywni i kompetentni. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). 1 rodzaj zajęć: język angielski. Jedna godzina zajęć tygodniowo po lekcjach uczestników projektu. Łączna liczba godzin 80 h (2 grupy po 40h). Zajęcia będą odbywały się w 8 osobowych grupach. 2 rodzaj zajęć: język niemiecki. Jedna godzina zajęć tygodniowo po lekcjach uczestników projektu. Łączna liczba godzin 80 h (2 grupy po 40h). Zajęcia będą odbywały się w 8 osobowych grupach. Do obowiązków jednostki szkoleniowej będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 kwietnia 2014 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu oraz zakresu zadań dla uczestników projektu oraz przedstawienie kierownikowi projektu; d) 50% zajęć prowadzonych będzie z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy z uczniem; e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do nauczania języka angielskiego/niemieckiego tj.: a) ukończone studia wyższe kierunkowe (filologia angielska/niemiecka, lingwistyka stosowana w zakresie języka angielskiego/niemieckiego lub inne równoważne), lub b) ukończone nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie języka angielskiego/niemieckiego lub ukończone studia wyższe i świadectwo znajomości języka angielskiego/niemieckiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym o którym mowa w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400 ze zm.), posiadał odpowiednie wykształcenie kierunkowe, dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego/niemieckiego jako języka obcego - magister lub licencjat filologii. Uczestnicy projektu będą mieli zapewnione podręczniki i materiały dydaktyczne. Wykonawca musi dostosować się do wybranych przez Zamawiającego podręczników i materiałów dydaktycznych. Wykonawca po zakończeniu zajęć zobowiązany jest do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez uczestników projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie dodatkowych zajęć z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z matematyki dla uczniów klas drugich Liceum Ogólnokształcącego w ZSP nr 2. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, systematycznie przez okres 02.2013 do 04.2014 (wyłączając okresy feryjne) Ogółem 1 rodzaj zajęć - 320 godzin z uczniami uczestniczącymi w projekcie Kreatywni i kompetentni. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Dwie godziny zajęć tygodniowo po lekcjach uczestników projektu. Łączna liczba godzin 320 h (4 grupy po 80 h). Zajęcia będą odbywały się w 8 osobowych grupach. Zajęcia mają uwzględniać wymogi egzaminu maturalnego na poziomie podstawowym. Do obowiązków jednostki szkoleniowej będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 kwietnia 2014 roku. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników kierownikowi projektu; d) 50% zajęć prowadzonych będzie z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy z uczniem; e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do nauczania matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych tj.: a) ukończone studia wyższe kierunkowe (matematyka), studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści matematyki na poziomie ponadgimnazjalnym lub studia podyplomowe z zakresu matematyki na poziomie ponadgimnazjalnym; b) posiada przygotowanie pedagogiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400). Uczestnicy projektu będą mieli zapewnione podręczniki i materiały dydaktyczne. Wykonawca musi dostosować się do wybranych przez Zamawiającego podręczników i materiałów dydaktycznych. Wykonawca po zakończeniu zajęć zobowiązany jest do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez uczestników projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie dodatkowych zajęć z korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z korzystania z informacji oraz wykorzystania wiedzy w praktyce dla uczniów klas drugich Liceum Ogólnokształcącego w ZSP nr 2. Zajęcia będą uzupełnieniem zajęć matematycznych i językowych (20 h na grupę - 10 h na potrzeby zajęć matematycznych i 10 h na potrzeby zajęć językowych). Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, systematycznie przez okres 02.2013 do 31.12.2013 (wyłączając okresy feryjne) Ogółem 1 rodzaj zajęć - 80 godzin z uczniami uczestniczącymi w projekcie Kreatywni i kompetentni. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Łączna liczba godzin 80 h (4 grupy po 20 h). Zajęcia będą odbywały się w 8 osobowych grupach w 10 blokach po 2 h. Do obowiązków jednostki szkoleniowej będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 31 grudnia 2013 roku. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników kierownikowi projektu; d) 50% zajęć prowadzonych będzie z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy z uczniem; e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do nauczania matematyki (dotyczy części zajęć matematycznych) analogiczne jak w części nr 1 zamówienia oraz kwalifikacje uprawniające do nauczania języka angielskiego/niemieckiego w szkołach ponadgimnazjalnych (dotyczy części zajęć z języka angielskiego/niemieckiego) analogiczne jak w części nr 2 zamówienia. Uczestnicy projektu będą mieli zapewnione podręczniki i materiały dydaktyczne. Wykonawca musi dostosować się do wybranych przez Zamawiającego podręczników i materiałów dydaktycznych. Wykonawca po zakończeniu zajęć zobowiązany jest do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez uczestników projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup usługi szkoleniowej na przeprowadzenie zajęć z zakresu zadania Rynek pracy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych na przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć z tematyki dotyczącej rynku pracy dla uczniów klas liceum ogólnokształcącego ZSP nr 2. Zajęcia będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Gryfinie, w weekendy średnio co raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem) w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników. Zajęcia będą prowadzone systematycznie przez okres od 02.2013 do 04.2014 (wyłączając okresy feryjne). Ogółem 200 godzin z uczniami uczestniczącymi w projekcie Kreatywni i kompetentni. Jedna godzina rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Zajęcia z zadania rynek pracy będą realizowane w trzech blokach: blok I Rynek pracy 100 h (4 grupy 8 osobowe), tj. 5 spotkań po 5 h w soboty, średnio raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ). Wezmą w nich udział wszyscy uczestnicy projektu. Obowiązkowe jest przeprowadzenie zajęć, których celem jest przełamanie istniejącego stereotypowego podziału na zawody typowo męskie i typowo kobiece, ponadto zajęcia ukazujące zawody przyszłości, a także obecne tendencje na rynku pracy. W ramach bloku będą zdiagnozowane predyspozycje uczestników projektu do wykonywania pracy jako pracownik najemny lub prowadzenia własnej działalności gospodarczej i na tej podstawie przyporządkowaniu ich do odpowiednich bloków. blok II Być dobrym pracownikiem 50 h (2 grupy 8 osobowe), tj. 5 spotkań po 5 h w soboty średnio raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ). W bloku uczestnicy projektu poznają specyfikę pracy w wybranych zawodach, jak przygotować dokumentację aplikacyjną, zasady rozmowy kwalifikacyjnej oraz poznają elementy prawa pracy. blok III ABC Przedsiębiorcy 50 h (2 grup 8 osobowe tj. 5 spotkań po 5 h w soboty średnio raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ). Zajęcia mają ukazać uczestnikom projektu jak założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą, jak stworzyć biznes plan, strategię marketingową, jak przebiega procedura rejestracji działalności gospodarczej. Zajęcia we wszystkich blokach mają być prowadzone w sposób warsztatowy. Do obowiązków jednostki szkoleniowej w każdym z bloków będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w terminie maksymalnym do 30 kwietnia 2014 roku b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności); c) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu oraz zakres zadań dla uczestników projektu oraz przedstawienie kierownikowi projektu; d) 50% zajęć prowadzonych będzie z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy z uczniem; e) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć w wymaganym zakresie tematycznym. Uczestnicy projektu będą mieli zapewnione podręczniki i materiały dydaktyczne. Wykonawca musi dostosować się do wybranych przez Zamawiającego podręczników i materiałów dydaktycznych. Wykonawca po zakończeniu zajęć zobowiązany jest do wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przez uczestników projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opieka merytoryczna nad Szkolnym Ośrodkiem Kariery..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej - indywidulane spotkania z uczestnikami projektu Kreatywni i kompetentni. Ogółem 320 h (20 h w miesiącu). Doradca zawodowy ma pomóc uczestnikom projektu w świadomym wyborze i planowaniu swojej ścieżki kariery edukacyjnej i zawodowej. Ponadto do obowiązków należało będzie sprawowanie opieki merytorycznej nad stroną internetową Szkolnego Ośrodka Kariery - wprowadzenie danych dotyczących m.in. galerii zawodów (zadań i czynności związanych z ich wykonywaniem, przeciwwskazania i wymagania do ich wykonywania, ścieżki edukacyjne przedstawionych zawodów), zamieszczanie informacji o rynku pracy w Polsce i Europie. Wymagane jest by prowadzący posiadał wykształcenie i kwalifikacje do prawidłowej realizacji zadania w wymaganym zakresie tematycznym - studia podyplomowe, licencjackie, magisterskie na kierunku doradztwo zawodowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.