eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Usługa wykonania tablic i stołów taktycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Świętoszów: Usługa wykonania tablic i stołów taktycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 275702 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116126 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania tablic i stołów taktycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego tablic taktycznych, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Oferowane towary muszą być wykonane zgodnie z parametrami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym, fabrycznie nowych (I kat.), nieużywanych elementów (Zgodnie z rysunkami załączonymi do siwz). Dostarczone gotowe wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych Przyjęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół odbioru oraz dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru lub dostarczenie towaru wadliwego, towar nie zostanie odebrany, a Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia i wolnych od wad w terminie uzgodnionym przez obie strony umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Dostawy towarów do magazynu Zamawiającego lub we wskazane miejsce odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do czwartku od godziny 8:00 do 13:00. Koszty transportu związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej pozycji formularza cenowego (Załącznik nr 2 do siwz) UWAGA! Ze względu na ograniczenia wynikające z przepisów dotyczących zasad zakupów środków trwałych Zamawiający może kupić wyłącznie towary o cenie jednostkowej do 3 500,00 zł brutto. (Ustawa z dn. 29.09.1994r. o Rachunkowości, Dz. U. z 1994 Nr.121, poz. 591) we wszystkich pozycjach wymienionych w przedmiocie zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa wykonania tablic i stołów taktycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONDOR TOOLS, Plac Solny 14/ 3, 50-062 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123123,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203688,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.