eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Przebudowa ulicy Skłodowskiej na odcinku od Placu 1-go Maja do ul. Pocztowej, ulicy Pocztowej oraz Placu 1-go Maja wraz z infrastrukturą techniczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Działdowo: Przebudowa ulicy Skłodowskiej na odcinku od Placu 1-go Maja do ul. Pocztowej, ulicy Pocztowej oraz Placu 1-go Maja wraz z infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 27568 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina-Miasto Działdowo , ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 697 04 00, faks 23 697 04 02.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dzialdowo.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Skłodowskiej na odcinku od Placu 1-go Maja do ul. Pocztowej, ulicy Pocztowej oraz Placu 1-go Maja wraz z infrastrukturą techniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa ulicy Skłodowskiej w części od km. 0+460,00 do 0+728,60 a). Branża drogowa Zakres prac do wykonania (zestawienie powierzchni): - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 2 072,00 m2, - powierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm - 961,70 m2 - powierzchnie chodników z płyt betonowych 40x40x5 cm (płyty kontaktowe) - 19,20 m 2 - powierzchnia ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej betonowej czerwonej bezfazowej gr. 6 cm - 35,80 m2, - powierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm - 259,30 m2 - powierzchnia trawników - 531,10 m2 b). Branża sanitarna w części od D11 do D20 Zakres prac do wykonania: - rurociąg PCV 500 lub PP (SN8) - 252,86 m, - rurociąg PCV 160 (SN8) - 64,72 m,- studnie żelbetowe Qwewn.=1200 mm z pokryciem w kl. D400 - 9 szt.,- studzienki ściekowe uliczne z wpustami deszczowymi klasie D400 - 15 szt., c). Branża elektryczna w części od słupa Nr 21 do Nr 33 Zakres prac do wykonania: - montaż i stawianie kompletnych latarni oświetleniowych ST3SX/1xR41/1x06/63W LED (słup + przewody + korona 1_ram + oprawa 06/63 W moduł LED x 1 szt.) - 13 szt. - układanie ręczne w rowach kablowych kabli wielożyłowych, przykrycie kabla folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego YAKXS 4x25mm2 - 269 m.,- układanie bednarki, w rowach kablowych, bednarka FeZn 25x4mm - 317 m., - układanie kabli wielożyłowych YAKXS 4x25mm2 w rurach - 62 m, - mechaniczne przepychanie rur stalowych o średnicy do 100 mm pod drogami - 24 m,- układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm - 24 m,- montaż przewodów do opraw oświetleniowych - kabli wielożyłowych YdY żo 3 x 2,5 mm w rurach - 117 kpl. przewodów; - roboty demontażowe. 2. Przebudowa Placu 1-go Maja a). Branża drogowa Zakres prac do wykonania (zestawienie powierzchni): - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 2 862,30 m2- powierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm - 989,90 m2 - powierzchnie chodników z płyt betonowych 40x40x5 cm (płyty kontaktowe) - 12,80 m 2- powierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm - 293,30 m2 - powierzchnia trawników - 278,10 m2 Droga dojazdowa do magazynu - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm- 465,70 m2 - powierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm - 125,00 m2, b). Branża sanitarna Zakres prac do wykonania: - rurociąg PCV 500 lub PP (SN8) - 285,63 m - rurociąg PCV 400 lub PP (SN8) - 78,93 m, - rurociąg PCV 315 (SN8) - 21,71 m, - rurociąg PCV 200 (SN8) - 64,46 m, - rurociąg PCV 160 (SN8) - 112,47m,- studnie żelbetowe Qwewn.=1200 mm z pokryciem w kl. D400 -18 szt.- studzienki ściekowe uliczne z wpustami deszczowymi klasie D400 - 29 szt. c). Branża elektryczna Zakres prac do wykonania: - montaż i stawianie kompletnych latarni oświetleniowych ST3SX/1xR41/1x06/63W LED (słup + przewody + korona 1-ram + oprawa 06/63 W moduł LED x 1 szt.) na fundamencie F 130 - 9 szt. - montaż i stawianie kompletnych latarni oświetleniowych ST3SX/2xR41/2x06/40W LED (słup + przewody + korona 1-ram + oprawa 06/40 W moduł LED x 2 szt.) na fundamencie F 130 - 11 szt.- układanie ręczne w rowach kablowych kabli wielożyłowych, przykrycie kabla folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego YAKXS 4x25mm2 - 446 m., - układanie bednarki, w rowach kablowych, bednarka FeZn 25x4mm - 568 m.,- układanie kabli wielożyłowych YAKXS 4x25mm2 w rurach - 122 m;- mechaniczne przepychanie rur stalowych o średnicy do 100 mm pod drogami - 38 m,- układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm - 38 m,- montaż przewodów do opraw oświetleniowych - kabli wielożyłowych YdY żo 3 x 2,5 mm w rurach - 240 kpl. przewodów,- roboty demontażowe 3. Przebudowa ulicy Pocztowej a) Branża drogowa Zakres prac do wykonania (zestawienie powierzchni): - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego - 1 070,00 m2- nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm - 769,50 m2- nawierzchnie chodników z płyt betonowych 40x40x5 cm (płyty kontaktowe) - 12,80 m 2 - nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm - 404,20 m2 - nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm - 201,40 m2- powierzchnia trawników - 278,10 m2 b). Branża sanitarna Zakres prac do wykonania: - rurociąg PCV 315 lub PP (SN8) - 211,64 m, - rurociąg PCV 200 lub PP (SN8) - 44,27 m, - rurociąg PCV 160 (SN8) - 32,34 m,- studnie żelbetowe Qwewn.=1200 mm z pokryciem w kl. D400 - 6 szt. - studnie żelbetowe Qwewn.=1200 mm bez pierścienia odciążającego i z włazem C 250 - 5 szt.- studzienki ściekowe uliczne z wpustami deszczowymi klasie D400 - 10 szt. c). Branża elektryczna Zakres prac do wykonania: - montaż i stawianie kompletnych latarni oświetleniowych ST3SX/1xR41/1x06/54W LED (słup + przewody + korona 1_ram + oprawa 06/54 W moduł LED x 1 szt.) na fundamencie F 130 - 8 szt. - układanie ręczne w rowach kablowych kabli wielożyłowych, przykrycie kabla folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego YAKXS 4x25mm2 - 190 m., - układanie bednarki, w rowach kablowych, bednarka FeZn 25x4mm - 250 m., - układanie kabli wielożyłowych YAKXS 4x25mm2 w rurach - 56 m; - mechaniczne przepychanie rur stalowych o średnicy do 100 mm pod drogami - 24 m, - układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm - 24 m, - montaż przewodów do opraw oświetleniowych - kabli wielożyłowych YdY żo 3 x 2,5 mm w rurach - 72 kpl., - roboty demontażowe. Konstrukcja: Projektuje się odnowienie istniejącej konstrukcji nawierzchni oraz nową konstrukcję na odcinkach poszerzanych dla ruchu KR. Z obliczeń wynika że średnie wyrównanie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem nowej warstwy ścieralnej wynosi 4,00 cm. Na wyrównanej jezdni projektuje się ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 50/70 (lub wariantowo z zastosowaniem polimeroasfaltu 45/80-55) wg PN-EN-13108-1 grubości 4 cm Dla odcinków z istniejącą zniszczoną nawierzchnią bitumiczną, z której zostanie sfrezowana warstwa ścieralna do grubości 4 cm: - warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 50/70 (lub wariantowo z zastosowaniem polimeroasfaltu 45/80-55) wg PN-EN-13108-1 grubości 4 cm; - warstwa wyrównawczo-wzmacniająca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 wg PN-EN-13108-1 w ilości 100 kg/m2 (średnio 4 cm) Konstrukcja poszerzenia jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 8 50/70 (lub wariantowo z zastosowaniem polimeroasfaltu 45/80-55) wg PN-EN-13108-1 grubości 4 cm - warstwa wyrównawczo-wzmacniająca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 wg PN-EN-13108-1 w ilości 100 kg/m2 (średnio 4 cm); - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 wg PN-EN-13108-1 grubości 4 cm,- podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 20 cm wg normy PN-S-06102:1997 - warstwa odsączająco (mrozochronna) z piasku grubości 10 cm. Pomiędzy warstwami bitumicznymi oraz pomiędzy warstwą podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie a warstwą bitumiczną projektuje się związanie międzywarstwowe. Jako lepiszcze asfaltowe zaleca się stosować emulsje asfaltową C 60 B3 ZM.. Podłoże pod wykonywaną warstwę powinno być skropione w ilości wystarczającej na związanie warstw, bez nadmiaru lepiszcza. Skropienie powinno być wykonane sprzętem mechanicznym zapewniającym równomierność skropienia i określony ściśle jego wydatek. Konstrukcja drogi dojazdowej o przekroju rzymskim - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm,- podsypka piaskowo-cementowa 1: 4 grubości 3 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm wg normy PN-S-06102:1997, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa grub. 20 cm, - warstwa odsączająco (mrozochronna) z piasku grubości 10 cm Parkingi - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm,- podsypka piaskowo-cementowa 1: 4 grubości 3 cm,- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm wg normy PN-S-06102:1997 - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa grub. 20 cm,- warstwa odsączająco (mrozochronna) z piasku grubości 10 cm Chodniki i ścieżka rowerowa - chodniki kostka betonowa grub. 6 cm szara, - ścieżka rowerowa kostka betonowa bezfazowa grub. 6 cm koloru czerwonego,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego ( mieszanka pospółki, żwiru i piasku 0/31,5 mm) grub. 10 cm - nasyp z gruntu niewysodzinowego Zjazdy- kostka betonowa grub. 8 cm - barwa grafitowa,- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem grub. 15 cm,- warstwa odsączająco (mrozochronna) z piasku grubości 10 cm Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością: - dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie drogi i/lub ścieżki rowerowej i/lub chodnika i/lub parkingu wraz z infrastrukturą techniczną (w tym budowa sieci sanitarnych i linii energetycznych) o wartości każdej roboty minimum 800 000,00 zł. (wraz z należnym podatkiem VAT).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje, w tym zakresie opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie stawia żadnych szczególnych wymogów, co do potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we właściwych specjalnościach: 1. kierownik budowy; Minimalne wymagania:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; - minimum 2 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy; 2. kierownik robót elektrycznych; Minimalne wymagania: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - minimum 2 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych lub kierownika budowy; 3. kierownik robót sanitarnych; Minimalne wymagania: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; - minimum 2 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych lub kierownika budowy; Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że zarazem: 1) posiada(-ją) środki finansowe w wysokości, co najmniej 800 000,00 zł lub posiada (-ją) zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000,00 zł 2) jest(są) ubezpieczony(-eni) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 800 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością: - dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie drogi i/lub ścieżki rowerowej i/lub chodnika i/lub parkingu wraz z infrastrukturą techniczną (w tym budowa sieci sanitarnych i linii energetycznych) o wartości każdej roboty minimum 800 000,00 zł. (wraz z należnym podatkiem VAT).;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o podwykonawcach, 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 3) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (Oryginał)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 PZP możliwość zmiany w stosunku do treści oferty następujących postanowień umowy w następujących warunkach (okolicznościach): 1) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem, że: a) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, b) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, c) wystąpiły bardzo złe warunki atmosferyczne, w istotny sposób odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, d) wystąpiła siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy. Termin umowny zostanie wydłużony o sumę dni okresów wstrzymania prac na wniosek Wykonawcy uzgodniony z Inspektorem Nadzoru oraz Zamawiającym Decyzja o konieczności wstrzymania robót powinna zostać potwierdzona wpisem do dziennika budowy oraz powinna zostać uzgodniona z Inspektorem Nadzoru oraz Zamawiającym. O wstrzymaniu robót budowlanych Wykonawca powinien każdorazowo powiadomić Zamawiającego. 2) zmniejszenia przedmiotu zmówienia, pod warunkiem że: a) z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach 1) - 2) stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) b) zmiana danych teleadresowych c) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem. 3) zmiany wynagrodzenia ujętego w § 2 ust. 1, pod warunkiem, że a) Ustawodawca dokonał zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2 Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dzialdowo.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina-Miasto Działdowo ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Gmina-Miasto Działdowo ul. Zamkowa 112, 13-200 Działdowo, pokój nr 1 - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.