eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Zakup i dostawa leków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Łapy: Zakup i dostawa leków.
Numer ogłoszenia: 275667 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach , ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 814 24 38, fax. 085 814 24 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków w podziale na 26 części. Leki ogólniedziałające; leki przeciwbólowe; leki stosowane w chorobach układu krążenia; heparyny; leki p/bólowe i p/zapalne; leki stosowane w chorobach układu pokarmowego; leki stosowane w leczeniu zakażeń, antybiotyki i sulfonamidy; antybiotyki; środki anestezjologiczne i znieczulające; witaminy; leki psychotropowe i narkotyki; leki stosowane w chorobach serca, insulina, środki diagnostyczne; albuminy;płyny infuzyjne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia 33.14.15.50 - Heparyna 33.63.21.00 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne 55.61.20.00 - 55.61.20.00 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.14.15.40 - Albumina .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 26.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące rzetelności wykonawców, ich sytuacji prawnej, wiarygodności finansowej oraz niekaralności w zakresie wymaganym przez ustawę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dowody dopuszczenia do obrotu produktu leczniczego; 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki zdrowotnej w Łapach 18-100 Łapy ul. Korczaka 23.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach 18-100 Łapy ul. Korczaka 23 budynek administracji (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części od 1-11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki ogólniedziałające - 24 pozycje; leki p/bólowe - 4 pozycje; leki stosowane w chorobach układu krążenia -10 pozycji. Heparyny - 1 pozycja; Leki p/bólowe i p/zapalne 19 pozycji; leki stosowane w chorobach układu pokarmowego 35 pozycji;leki stosowane w leczeniu zakażeń, antybiotyki i sulfonamidy 34 pozycje;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.66.12.00-3, 33.62.00.00-2, 33.14.15.50-0, 33.63.21.00-0, 33.66.12.00-3, 33.61.20.00-3, 33.61.00.00-9, 33.63.10.00-2, 33.63.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części od 12 -18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki anestezjologiczne i znieczulające stosowane w premedykacji - 11 pozycji; witaminy - 18 pozycji, leki psychotropowe i narkotyki - 21 pozycji; substancje recepturowe - 30 pozycji;leki p/depresyjne i uspokajające stosowane w zaburzeniach psychicznych 27 pozycji; leki stosowane w chorobach układu oddechowego i p/ alergiczne 12 - pozycji; leki stosowanw w chorobach serca -62 pozycje;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.66.11.00-2, 33.61.60.00-1, 33.66.17.00-8, 33.69.00.00-3, 33.66.15.00-6, 33.66.13.00-4, 33.66.14.00-5, 33.67.00.00-7, 33.67.40.00-5, 33.67.50.00-2, 33.62.21.00-7, 33.62.22.00-8, 33.62.28.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Częsci od 19 - 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne 32- pozycje; środki diagnostyczne - 22 pozycje; preparaty mlekozastępcze - 4 pozycje; insuliny -1 p[ozycja; albuminy - 10 pozycji; płyny infuzyjne 10 pozycji; leki różne 7 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.05-6, 33.69.40.00-1, 33.69.25.10-5, 33.69.25.00-2, 33.69.22.00-9, 33.14.15.40-7, 33.69.25.00-2, 33.14.15.50-0, 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.